|
Post by Jp on Jan 6, 2016 15:16:42 GMT
//Etkö? Tämäpä outoa..
|
|
|
Post by obrien on Jan 6, 2016 16:06:13 GMT
hehheh, jos olen mukana niin forestille sekä rosielle liittolaisia
|
|
|
Post by Jp on Jan 6, 2016 16:11:54 GMT
Alecto?
|
|
|
Post by karkkki on Jan 7, 2016 11:39:33 GMT
Kaikki on mukana, mutta sori en päässy eile laittamaan mukaan c: ja mun miehellä saa olla joku liittolainen
|
|
|
Post by karkkki on Jan 7, 2016 11:47:32 GMT
LOMAKE ♣ KOKOnimi: Lair Jolie Fox Ikä: 17 Vyöhyke: 9 Sukupuoli: nainen Mitä saat runsaudensarvelta: Keskikokoinen maastokuvioinen kangasreppu, Veitsisetti (6 terää), tyhjä vesipullo sulta puuttuu minilomake
|
|
|
Post by Jp on Jan 7, 2016 12:31:52 GMT
Ammattilaisil se suurliittouma mis on 1-4 vyöhykkeet?
|
|
|
Post by obrien on Jan 7, 2016 13:47:05 GMT
Kaikki on mukana, mutta sori en päässy eile laittamaan mukaan c: ja mun miehellä saa olla joku liittolainen mun neitokainen? ja jp, kelpaako mun mies alecton liittolaiseksi
|
|
|
Post by Jp on Jan 7, 2016 14:19:11 GMT
Kaikki on mukana, mutta sori en päässy eile laittamaan mukaan c: ja mun miehellä saa olla joku liittolainen mun neitokainen? ja jp, kelpaako mun mies alecton liittolaiseksi mulle kelpaa kaikki... tästä tulee varmaan jännä peli, mut mietin vaan sen tappamisen suhteen, et miten joku voi voittaa hahmollaan, jos niitä on useampia jotka haluaa sitä.
|
|
|
Post by obrien on Jan 7, 2016 16:26:46 GMT
millois aloitellaan, oon aika innokas tämän suhteen?
|
|
|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 12:33:06 GMT
millois aloitellaan, oon aika innokas tämän suhteen? vois kyl pian alotellakkin c:
|
|
|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 12:34:41 GMT
mun neitokainen? ja jp, kelpaako mun mies alecton liittolaiseksi mulle kelpaa kaikki... tästä tulee varmaan jännä peli, mut mietin vaan sen tappamisen suhteen, et miten joku voi voittaa hahmollaan, jos niitä on useampia jotka haluaa sitä. no se sitten myöhemmin, voin joskus vaikka arpoo kun haluutte et joku valistetaan kuolleeks? tai jotai - en oo ikinä nähny nälkäpeliropen menevän niin pitkälle
|
|
|
Post by Jp on Jan 8, 2016 13:03:19 GMT
//Se on arpapeliä sit eli kannattaa tehdä mahdollisimman paljon tribuutteja, kun mitä enemmän niin helpompi voittaa.
|
|
|
Post by marakatti on Jan 8, 2016 13:33:26 GMT
LOMAKE ♣ KOKOnimi: Lair Jolie Fox Ikä: 17 Vyöhyke: 9 Sukupuoli: nainen Mitä saat runsaudensarvelta: Keskikokoinen maastokuvioinen kangasreppu, Veitsisetti (6 terää), tyhjä vesipullo sulta puuttuu minilomake oho niimpä näkyy:D korjaan asian //jja lairille kans jotai liittolaisia :--)
|
|
|
Post by Sibe on Jan 8, 2016 15:19:39 GMT
// äää haluan mukaan ;___; ainut kysymys mulla vaan ennen kuin kunnolla innostun: kuinka usein roolipelissä on ehdittävä roolimaan? en ehdi päivittäin, enkä välttämättä useaa kertaakaan viikossa. Yrittäisin kuitenkin vähintään kerran viikossa käydä, paitsi toki koeviikolla :'D oisko se hyväksyttävää, vai haluaisitteko porukkaa, joilla mieluummin enemmän aikaa?
++ JOS on mahdollista päästä tuollaisella aktiivisuudella, niin minne tekisin hahmon? ois kiva roolia pitkästä aikaa jätkällä ja vissiin niitä just kaivattaisiinkin lisää c:
|
|
|
Post by karkkki on Jan 8, 2016 16:11:02 GMT
//Se on arpapeliä sit eli kannattaa tehdä mahdollisimman paljon tribuutteja, kun mitä enemmän niin helpompi voittaa. nii ja sovitaa vähä noista mitä kukaan ei tee nii tappamisesta
|
|