|
Post by Jp on Jan 4, 2016 9:32:05 GMT
Hämärätassu• 6 kuuta • kolli • Varjo • Parantajaoppilas • Jp Juovatassu • 6 kuuta • naaras• Joki • oppilas • Jp //Olisivat saman pentueen sisaruksia ja mahdollisesti Yötaivaan edellisesta suhteesta, josta tuo on menettänyt kumppanin... Yötaivas on siis isukki || onko siis niin että vaan Hämärätassu on parantajaoppilas? eli voiko joen parantajaoppilaan varata toiselle? Voip
|
|
thesiren
Ninja The Cat
"Sexbomb, Sexbomb, you're my Sexbomb and baby you can turn me on.."
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:33:27 GMT
Mä teen sen soturin tänään. Mietin, pitäiskö mun tulla myös tuuliklaanin päälliköllä/parantajalla, ne ei ainakaan näytä olevan varattuja tuu vaikka tuulen päälliköllä?
|
|
|
Post by Jp on Jan 4, 2016 9:34:55 GMT
Pitäiskö mun ottaa viel joku bossi/varabossi
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:35:27 GMT
// Vois varmaan tulla mukaan c: Saako jollekin parantajalle tehdä oppilaan, jos parantajat on jo menny? || Tuuliklaaniin pääsee parantajalla! c: Eli tuu mielummin sillä mukaan c:
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:36:37 GMT
Voisitko varata mulle joen parantajaoppilaan? || juu
|
|
|
Post by Jp on Jan 4, 2016 9:36:44 GMT
Ottaisko erakoksi Yötaivaan veljen/usän joka olis häädetty klaanista edellisen päälikön/parantajan murhan vuoksi.
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:41:55 GMT
Pitäiskö mun ottaa viel joku bossi/varabossi bossit ja varabossit on jo vissii menny :/
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:42:25 GMT
Ottaisko erakoksi Yötaivaan veljen/usän joka olis häädetty klaanista edellisen päälikön/parantajan murhan vuoksi. || uu joo!
|
|
|
Post by Jp on Jan 4, 2016 9:45:40 GMT
Ottaisko erakoksi Yötaivaan veljen/usän joka olis häädetty klaanista edellisen päälikön/parantajan murhan vuoksi. || uu joo! //Ex-joki vai varjo... Voiko Pimeyden metsän kissoilla roolia, et jos lisää siihen muuta-kohtaan kuolinsyyn. Olis jääny hirviön alle, mut riivais Yötaivasta ja klaania aina välil unissaan kuin muistoissa.
|
|
|
Post by Jp on Jan 4, 2016 9:49:10 GMT
//Ex-joki vai varjo... Voiko Pimeyden metsän kissoilla roolia, et jos lisää siihen muuta-kohtaan kuolinsyyn. Olis jääny hirviön alle, mut riivais Yötaivasta ja klaania aina välil unissaan kuin muistoissa. Sit se erakon nimihomma, et menettääkö klaanista häädetty päällikkö henkensä ja nimensä... mietin et se olis ollu edellinen päälikkö, mut se olis saanu melko ikävän lähdön ja havittelis valtaannousua uudelleen.
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 9:53:00 GMT
//Ex-joki vai varjo... Voiko Pimeyden metsän kissoilla roolia, et jos lisää siihen muuta-kohtaan kuolinsyyn. Olis jääny hirviön alle, mut riivais Yötaivasta ja klaania aina välil unissaan kuin muistoissa. Sit se erakon nimihomma, et menettääkö klaanista häädetty päällikkö henkensä ja nimensä... mietin et se olis ollu edellinen päälikkö, mut se olis saanu melko ikävän lähdön ja havittelis valtaannousua uudelleen. || Mieluiten sillee että ei sekoteta Pimeyden metsän kissoi tähän ropeen 8) Mut siis en tiiä menettääkö nimensä ja henkensä jos päällikkö häädetään?
|
|
|
Post by Jp on Jan 4, 2016 10:01:42 GMT
//Sinne se sit todennäköisesti lentäis... päälikön murha rikkoo ainakin soturilakia vähintään yhdellä säännöllä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:30:39 GMT
Mä varaan tuulen päällikön, jos ei oo varattu! Jos se ois sittenkin niin, että se ihastuis oppilaaseensa (jos siis sille olis mahdollista saada oppilas) ja sit siitä seurais kaikkee hauskaa :--D
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 4, 2016 10:35:53 GMT
Mä varaan tuulen päällikön, jos ei oo varattu! Jos se ois sittenkin niin, että se ihastuis oppilaaseensa (jos siis sille olis mahdollista saada oppilas) ja sit siitä seurais kaikkee hauskaa :--D
uu joo 8) en nyt rupee kirjottaan varausta a-viestiin koska oon puhelimella, mut siis se on nyt varattu sulle vaikkei sitä luekkaan a-viestissä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:37:12 GMT
uu joo 8) en nyt rupee kirjottaan varausta a-viestiin koska oon puhelimella, mut siis se on nyt varattu sulle vaikkei sitä luekkaan a-viestissä Jee kiitos c: // Mistä teidän kuvat muutes on? Mä yritän ettii hyvää kuvaa kisuille ;_;
|
|