thesiren
Ninja The Cat
"Sexbomb, Sexbomb, you're my Sexbomb and baby you can turn me on.."
|
Post by thesiren on Jan 2, 2016 21:42:33 GMT
tehkää kaikki mun oppilaille mestareita jaja tehkää kans oppilaita nii mun kisuista voi tulla mestareita 8)
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 21:45:49 GMT
tehkää kaikki mun oppilaille mestareita jaja tehkää kans oppilaita nii mun kisuista voi tulla mestareita 8) Yötaivaalle oppilasta... sen opetusmetodit on vähä sit sitä sun tätä.
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 21:46:35 GMT
Se ja kuolonmarjat ei oo hyvä yhdistelmä... mietin et näil vois olla myös kolmas pentu joka olis kuollu heti synnytyksessä et se syntyis kuolleena. sori mut ei tajuttu siren kaa XD Ok... ei mitään...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2016 23:30:05 GMT
Mitäs jos tulisin tänne kollisoturilla ja sit sillä ois joku naaras oppilaana? ja tää kolli ois sen kumppani/haluais olla
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 3, 2016 10:17:01 GMT
Mitäs jos tulisin tänne kollisoturilla ja sit sillä ois joku naaras oppilaana? ja tää kolli ois sen kumppani/haluais olla joo mulla on paljon naarasoppilaita :3 joten voit tehä sen kollin c:
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 3, 2016 10:17:52 GMT
Mitäs jos tulisin tänne kollisoturilla ja sit sillä ois joku naaras oppilaana? ja tää kolli ois sen kumppani/haluais olla joo mulla on paljon naarasoppilaita :3 joten voit tehä sen kollin c: ja mulle on ihan sama mihin klaaniin teet 8)
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 3, 2016 11:00:58 GMT
// kaivataan lisää osallistujia :c
|
|
|
Post by susanna48 on Jan 3, 2016 11:16:35 GMT
|| Myrskyklaanin varapäällikkö näyttää olevan vapaana, voinko tehdä sen? :3
|
|
|
Post by karkkki on Jan 3, 2016 11:25:10 GMT
Myrskyklaani - Kanervakatseelle saa sitte tehä ton oppilaan 8)
Jokiklaani - Saa tehä mun parantajallekkin oppilaan 8) Varjonkynnellä oppilaaankin saa tehä 8) Mutatassulle mestarii? 8)
Varjoklaani - Huudontassulle ja Kettutassulle mestarii? 8)
Tuuliklaani- Huurreturkille saa tehä oppilaaaan 8)
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 3, 2016 11:27:08 GMT
|| Myrskyklaanin varapäällikkö näyttää olevan vapaana, voinko tehdä sen? :3 || Voit tehdä, ja mieluusti pari muutakin kisua että päästäisiin alottaan :3 Ei siis tietenkään oo pakko! c:
|
|
|
Post by susanna48 on Jan 3, 2016 11:39:20 GMT
• LOMAKE • Nimi: Lehtimyrsky Ikä: 36 kuuta Sukupuoli: Naaras Klaani: Myrskyklaani Arvo: Varapäällikkö Luonne: Lehtimyrsky on lempeä ja kiltti kissa. Suuttuu harvoin - ainoastaan silloin kun häntä loukataan jollain tavoin. Naaras on todella uskollinen ja luotettava kissa Myrskyklaanille ja kunnioittaa soturilakia. Palvelee uskollisin tavoin joka päivä, eli tuo riistaa klaanilleen yms. Lehtimyrskyyn tutustuminen käy helposti sillä naaras pitää kaikista klaanitovereistaan. Muuta: Lehtimyrsky on klaanisyntyinen kissa sekä hän on nopea ja notkea kissa. Loistava saalistaja ja taistelija. Huono puoli naaraassa on hänen vesipelkonsa. Lehtimyrsky • 36 kuuta • Naaras • Myrskyklaani • Varapäällikkö • susanna48 Attachments:
|
|
|
Post by susanna48 on Jan 3, 2016 11:41:49 GMT
|| Tajusin just että mulla ei oo tallennettuna Lehtimyrskyn oikeaa kuvaa mut toi saa kelvata ^^
|
|
|
Post by karkkki on Jan 3, 2016 11:50:25 GMT
• LOMAKE • Nimi: Lehtimyrsky Ikä: 36 kuuta Sukupuoli: Naaras Klaani: Myrskyklaani Arvo: Varapäällikkö Luonne: Lehtimyrsky on lempeä ja kiltti kissa. Suuttuu harvoin - ainoastaan silloin kun häntä loukataan jollain tavoin. Naaras on todella uskollinen ja luotettava kissa Myrskyklaanille ja kunnioittaa soturilakia. Palvelee uskollisin tavoin joka päivä, eli tuo riistaa klaanilleen yms. Lehtimyrskyyn tutustuminen käy helposti sillä naaras pitää kaikista klaanitovereistaan. Muuta: Lehtimyrsky on klaanisyntyinen kissa sekä hän on nopea ja notkea kissa. Loistava saalistaja ja taistelija. Huono puoli naaraassa on hänen vesipelkonsa. Lehtimyrsky • 36 kuuta • Naaras • Myrskyklaani • Varapäällikkö • susanna48 AWW ku se on niii söpööö
|
|
thesiren
Ninja The Cat
|
Post by thesiren on Jan 3, 2016 11:50:36 GMT
• LOMAKE • Nimi: Lehtimyrsky Ikä: 36 kuuta Sukupuoli: Naaras Klaani: Myrskyklaani Arvo: Varapäällikkö Luonne: Lehtimyrsky on lempeä ja kiltti kissa. Suuttuu harvoin - ainoastaan silloin kun häntä loukataan jollain tavoin. Naaras on todella uskollinen ja luotettava kissa Myrskyklaanille ja kunnioittaa soturilakia. Palvelee uskollisin tavoin joka päivä, eli tuo riistaa klaanilleen yms. Lehtimyrskyyn tutustuminen käy helposti sillä naaras pitää kaikista klaanitovereistaan. Muuta: Lehtimyrsky on klaanisyntyinen kissa sekä hän on nopea ja notkea kissa. Loistava saalistaja ja taistelija. Huono puoli naaraassa on hänen vesipelkonsa. Lehtimyrsky • 36 kuuta • Naaras • Myrskyklaani • Varapäällikkö • susanna48 || Jee :3 Voisitko / viitsisitkö tehdä pari muutakin kissaa, ei tarvii olla arvovaltasia :3
|
|
|
Post by Jp on Jan 3, 2016 13:02:55 GMT
Varaatko joen ja varjon parantajaoppilaat... teen sisarukset
|
|