|
Post by Jp on Jan 2, 2016 14:59:59 GMT
Hyvä kysmys Attachments:
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 15:01:13 GMT
hmm miksköhän tää ei anna laittaa kuvia noihin mun viesteihin :/
//Mulla ainakin toimii... hei kysy Candypompomilta...ehkä se osaa auttaa tai sit se kuvien laitto on vaan mahdollista jonkun tietyn tason jälkeen.... en tiedä, mut yritin auttaaa.
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 15:03:29 GMT
sama :/
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 15:04:19 GMT
//Mulla ainakin toimii... hei kysy Candypompomilta...ehkä se osaa auttaa tai sit se kuvien laitto on vaan mahdollista jonkun tietyn tason jälkeen.... en tiedä, mut yritin auttaaa. mä pystyin ainakin laittaa vähän aikaa sitten, mut en enää :/
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 15:05:47 GMT
SE ANTAA SITTEKKI
// tulee koht lisää kisui koska tykkään et on paljon niit <3 8)
|
|
thesiren
Ninja The Cat
"Sexbomb, Sexbomb, you're my Sexbomb and baby you can turn me on.."
|
Post by thesiren on Jan 2, 2016 15:11:19 GMT
Alan väsäämään lisää kissoja 8) Joten en saata hetkeen vastata!
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 15:23:22 GMT
Alan väsäämään lisää kissoja 8) Joten en saata hetkeen vastata! //Vois tehdä siitä kunnon pahiksen, koska soturilain yksi kohta on epäselvä "Kunniakkaan soturin ei tarvitse TAPPAA vastustajaa voittaakseen"
|
|
thesiren
Ninja The Cat
"Sexbomb, Sexbomb, you're my Sexbomb and baby you can turn me on.."
|
Post by thesiren on Jan 2, 2016 16:06:16 GMT
Ruostekynsi • 29 kuuta • kolli • myrsky • soturi • sireeni
Havutassu • 8 kuuta • kolli • myrsky • oppilas • sireeni
Virvatuli • 26 kuuta • kolli • joki • soturi • sireeni
Harmaatassu • 7 kuuta • naaras • joki • oppilas • sireeni
Mesimarja • 27 kuuta • naaras • joki • kuningatar • sireeni
Tiikeriraita • 30 kuuta • kolli • varjo • soturi • sireeni
Pimeydenvarjo • 24 kuuta • naaras • varjo • soturi • sireeni
Kanelitassu • 7 kuuta • naaras • varjo • oppilas • sireeni
Toivesydän • 25 kuuta • naaras • tuuli • soturi • sireeni
Tunturitassu • 9 kuuta • kolli • tuuli • oppilas • sireeni
/ täs nyt jotain jos kaipaatte kisuillenne jotain nii sanokaa, voin kyl tehä c:
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 16:09:09 GMT
Siskoa yötaivaalle
• LOMAKE • Nimi: Yötaivas Ikä: 30 kuuta Sukupuoli: kolli Klaani: Varjo Arvo: Varapäällikkö Luonne: Yötaivas kuvataan monesti melko äkkipikaisena kollina, joka tekee mielipiteensä sangen selväksi ihan kysymättäkin. Kollin suurimpiin heikkouksiin kuuluu vallanhimo joka myös kunnianhimona tunnetaan ja itsetunto; jos tallot kollin tassut, muisto palautuu mieleesi viimeistään parantajanpesällä, jonne kaikki kollin kanssa yhteen ottaneet monesti päätyvät tavalla tai toisella ellei kolli ole jo ehtinyt saada mahdollista tappelupukariaan jo hengiltä, kollille soturilaki ei ole niin yksiselitteinen asia varsinkaan se vihollisen henkiin jättäminen, joka näkyy myös joskus omien kohdalla. Kuitenkin kollille tärkeiden henkilöiden kohdalla kolli yrittää olla mitä viehättävin persoona säilyttääkseen edes ainoat ystävänsä, joita kollilla on melko harvassa juurikin ongelmansa takia.
Muuta: Yötaivaalla on sisko (tähän saa tehdä katin), joka on ollut kollille oikeastaan ainoa henkinen tuki tuon pyrkiessä vähän verisemmällä tavalla varapääliköksi ja kohti unelmiaan. Yötaivas• 30 • kolli •Varjo • Varapäälikkö • Jp
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 16:16:41 GMT
Tomutäplä • 79 • Kolli • Myrsky • Klaaninvanhin • karkkki
Metsäraita • 35 • Naaras • Joki • Soturi • karkkki
Lumivalkea • 28 • Naaras • Joki • Kuningatar • karkkki
Hunajasielu • 30 • Naaras • Varjo • Soturi • karkkki
Vaaraviiksi • 35 • Naaras • Tuuli • Varapäällikkö • karkkki
Mustanenä • 30 • Kolli • Tuuli • Klaaninvanhin (tuli sokeaksi) • karkkki
// hei vois joku sopii mun kanssa jotai suhteita :3
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 16:17:28 GMT
Tomutäplä • 79 • Kolli • Myrsky • Klaaninvanhin • karkkki Metsäraita • 35 • Naaras • Joki • Soturi • karkkki Lumivalkea • 28 • Naaras • Joki • Kuningatar • karkkki Hunajasielu • 30 • Naaras • Varjo • Soturi • karkkki Vaaraviiksi • 35 • Naaras • Tuuli • Varapäällikkö • karkkki Mustanenä • 30 • Kolli • Tuuli • Klaaninvanhin (tuli sokeaksi) • karkkki // hei vois joku sopii mun kanssa jotai suhteita :3 Voin tehdä kuningattarellesi kumppanin ja pennut, jos haluut Hei Hunajasielu x Yötaivas.. ne olis voinut olla tutustunu soturiaikoina
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 16:19:10 GMT
Tomutäplä • 79 • Kolli • Myrsky • Klaaninvanhin • karkkki Metsäraita • 35 • Naaras • Joki • Soturi • karkkki Lumivalkea • 28 • Naaras • Joki • Kuningatar • karkkki Hunajasielu • 30 • Naaras • Varjo • Soturi • karkkki Vaaraviiksi • 35 • Naaras • Tuuli • Varapäällikkö • karkkki Mustanenä • 30 • Kolli • Tuuli • Klaaninvanhin (tuli sokeaksi) • karkkki // hei vois joku sopii mun kanssa jotai suhteita :3 vOIN THEDÄ KUNINGATTARELLESI PENNUT + KUMPPANIN... jeeee c: ja hei Jääkerma vois olla sun kisun sisko
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 16:20:53 GMT
//Ajattelitko et se on toinen hullu vai et se yrittäis hillitä veljensä käytöstä.
|
|
|
Post by karkkki on Jan 2, 2016 16:24:01 GMT
//Ajattelitko et se on toinen hullu vai et se yrittäis hillitä veljensä käytöstä. ajattelin et se yrittäis hillitä veljensä käytöstä c:
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2016 16:25:15 GMT
//Ihanaa
|
|