|
Post by petefromtheshop on Jan 4, 2016 13:08:57 GMT
Mulla on kamala ropehimo, mutta en tiiä osaanko enää sitoutua Kiinnostais kyllä.. tule, tule!!
|
|
|
Post by wifix on Jan 5, 2016 18:32:01 GMT
Mulla on kamala ropehimo, mutta en tiiä osaanko enää sitoutua Kiinnostais kyllä.. tule vaan, ja tuskimpa se oikein haittaa, itse kun oon nyt joutunut oleen täältä poissa jo yli viikon (?) :'DDD ihan rohkeesti mukaan vaa!
|
|
|
Post by Angelus on Jan 8, 2016 19:56:46 GMT
Hmm... Tekis mieli tulla Matt Bomerin jommalla kummalla AHS-hahmolla...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 8, 2016 21:07:54 GMT
Hmm... Tekis mieli tulla Matt Bomerin jommalla kummalla AHS-hahmolla... tule, tule!
|
|
|
Post by Angelus on Jan 8, 2016 21:28:46 GMT
Hmm... Tekis mieli tulla Matt Bomerin jommalla kummalla AHS-hahmolla... tule, tule! Donovan on varmaan parempi valinta tähän
|
|
|
Post by Angelus on Jan 8, 2016 21:44:14 GMT
lomake - mies - Donovan - 31 - kuvittelee olevansa vampyyri, {Spoileri} osallistui Elizabethin kanssa parin ihmisen raakaan murhaan ja aiheutti Rudolphin kuoleman ampumalla tätä - AHS: Hotel - bi - mies - Donovan - 31 - kuvittelee itsensä vampyyriksi ja oli osallisena muutaman ihmisen murhassa - muutaman kuukauden - AHS: Hotel - Angelus //oletan Donovanin olevan yli kolmikymppinen..
|
|
|
Post by Angelus on Jan 8, 2016 21:58:44 GMT
Tulispa toi Hotel lähiaikoina kauppoihin, niin pääsisin ostaa sen. Koska Bomer :3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 8, 2016 22:13:56 GMT
TÄN TOTEUTTAMINEN ON SITTE VIELÄ KESKEN (pitää miettiä esim. ikää, koska sitä ei mainita missään?) lomake - mies - Donovan - ikä ja syntymäaika - syy miksi mielisairaalassa - AHS: Hotel - bi - muuta mies - Donovan - ikä - syy lyhyesti - kauanko hahmosi on ollut briarcliffissä - AHS: Hotel - Angelus uu, jee!! Alotetaankohan me pian? Ei tosin mitään kiirettä, en todennäköisesti kerkeis tänä viikonloppuna kauheesti roolaa muutenkaan
|
|
|
Post by wifix on Jan 9, 2016 23:56:25 GMT
TÄN TOTEUTTAMINEN ON SITTE VIELÄ KESKEN (pitää miettiä esim. ikää, koska sitä ei mainita missään?) lomake - mies - Donovan - ikä ja syntymäaika - syy miksi mielisairaalassa - AHS: Hotel - bi - muuta mies - Donovan - ikä - syy lyhyesti - kauanko hahmosi on ollut briarcliffissä - AHS: Hotel - Angelus uu, jee!! Alotetaankohan me pian? Ei tosin mitään kiirettä, en todennäköisesti kerkeis tänä viikonloppuna kauheesti roolaa muutenkaan oon nyt jonkin aikaa ollut ihan poissa täältä, huomen päivällä katon tilannetta uudelleen ja mietin sitten millon aloitetaan ja koitan saada vielä lisää porukkaa mukaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 10, 2016 0:08:46 GMT
uu, jee!! Alotetaankohan me pian? Ei tosin mitään kiirettä, en todennäköisesti kerkeis tänä viikonloppuna kauheesti roolaa muutenkaan oon nyt jonkin aikaa ollut ihan poissa täältä, huomen päivällä katon tilannetta uudelleen ja mietin sitten millon aloitetaan ja koitan saada vielä lisää porukkaa mukaa juuu!
|
|