|
Post by wifix on Dec 25, 2015 15:34:43 GMT
jotakin mitä ette yleensä kerro muille
ite oon aina hirveen kiinnostunut murhista yms. ja jos joskus löydän jonkun tosi kiinnostavan murha jutun saatan istua koko yön koneella lukemassa niistä kaikkee tietoa, ja koska en vertakaan sinänsä kammoksu pyrin aina ettimään näistä tapauksista jotain mahdollisia kuvia mut sit se aina päätyy siihe et oon lukenu niistä tapauksista kaiken ja sen jälkeen en pysty nukkumaa kahteen päivään kun pelkään jonkun tulevan mun huoneeseen ja viiltävän mun mahan auki :DDDDDDD idk tosi monen mielestä tää on outoa, mut ite oon kauheen kiinnostunut tollasista, ja saatan joskus eksyä kattomaan keskellä yötä näitä tosi tv ohjelmia joissa selvitellään kaikkia murhia yms
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2015 17:03:44 GMT
mua ei ällötä mitkään raa'at jutut ja oon aika sadisti elämäni aikana oon ollu kaheksissa hautajaisissa, joista muistan viidet ja oon itkeny yhissä oon aika tumblr hipster mut en oo tumblrissa tykkään olla yksin mut masennun ilman sosiaalista kanssakäymistä aina kun kuulen auton tulevan jostain takaa, aattelen et se ajaa mun päälle oon sulkeutunut ja passiivis-aggressiivinen joskus kun ihmiset kattoo mua ohi kävellessään, vilkasen olan taakse et jäikö ne tuijottaa mua fysionomia, horoskoopit ja muu hölynpöly on hauskaa vaikken niihin uskokaan en mielelläni piirrä puita koska aina kun piirrän puun, joku kuolee. joskus kuvittelen tilanteita joissa puhun jonkun/joidenkin kanssa ja sen takia mä aina nauran itekseni -mulla ei oo skitsofreniaa- teen paljon asioita "sen varalta että kuolen" mulla on pakkomielle lukee monta kertaa läpi se mitä kirjotan ja siks oon niin hidas pelkään ja ootan sitä päivää kun oon kyllästyny kaikkeen juon vettä eniten sillon kun oon surullinen, srsly, saatan juoda kolme litraa vettä mulla on tosi harvoin oikeesti jano ja musta tuntuukin et kärsin kroonisesta nestehukasta pelkään myös sitä et menetän todellisen minäni, itseni ja siks pelkään myös kuolemaa oon joskus kokeillu riittääkö mulla tahdonvoimaa itseni hukuttamiseen/näännyttämiseen - mulla ei ole tahdonvoimaa - tavarapaljous ahdistaa mua enemmän kuin ihmispaljous pohdin usein miltä tuntuis olla joku muu ja että mitä jos muut kokeekin kaiken ihan eri tavalla mitä minä, että mitä jos oonkin jollain tapaa viallinen väärinkäytän elämääni enkä ees osaa hävetä sitä
|
|
|
Post by Jp on Dec 25, 2015 17:06:34 GMT
Mut vois varmaan nakata suljetulle osastolle, jos näkisin mun fanituksen kohteet.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 25, 2015 19:38:32 GMT
fysiologia, horoskoopit ja muu hölynpöly on hauskaa vaikken niihin uskokaan Peteeeeee tulikohan tohon väärä sana koska fysiologiahan tutkii elintoimintoja :I
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2015 19:44:01 GMT
fysiologia, horoskoopit ja muu hölynpöly on hauskaa vaikken niihin uskokaan Peteeeeee tulikohan tohon väärä sana koska fysiologiahan tutkii elintoimintoja :I XDDD oon idiootti tarkotin fysionomiaa, joo
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 25, 2015 19:45:45 GMT
Peteeeeee tulikohan tohon väärä sana koska fysiologiahan tutkii elintoimintoja :I XDDD oon idiootti tarkotin fysionomiaa, joo :DDDDDD Sellasta sattuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2015 19:47:40 GMT
XDDD oon idiootti tarkotin fysionomiaa, joo :DDDDDD Sellasta sattuu tuli vähän magnusti-olo :DDDDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 25, 2015 19:48:22 GMT
tuli vähän magnusti-olo :DDDDD ... ei puhuta magnustista enää :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2015 19:54:33 GMT
tuli vähän magnusti-olo :DDDDD ... ei puhuta magnustista enää :DDD magnusti aka peten sekoaminen on tabu nytte
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 25, 2015 20:00:23 GMT
okei tuun nyt latistaa teidän tunnelman kerotmalla synkän salaisuuden...
en oo ikin kertonu kellekää mut oon viiltäny miun ranteeseen pentagamin ja ristin. JA jotta tämä ei vaikuttaisi typerältä masenuneen itsetuhoisen teinin ylpeilyltä niin kerrottakoon että olen masokisti.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2015 20:22:04 GMT
okei tuun nyt latistaa teidän tunnelman kerotmalla synkän salaisuuden... en oo ikin kertonu kellekää mut oon viiltäny miun ranteeseen pentagamin ja ristin. JA jotta tämä ei vaikuttaisi typerältä masenuneen itsetuhoisen teinin ylpeilyltä niin kerrottakoon että olen masokisti. eikö kukaa oo huomannu ku ne on sun ranteessa o___o
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 25, 2015 20:35:24 GMT
okei tuun nyt latistaa teidän tunnelman kerotmalla synkän salaisuuden... en oo ikin kertonu kellekää mut oon viiltäny miun ranteeseen pentagamin ja ristin. JA jotta tämä ei vaikuttaisi typerältä masenuneen itsetuhoisen teinin ylpeilyltä niin kerrottakoon että olen masokisti. eikö kukaa oo huomannu ku ne on sun ranteessa o___o no joku miu paras kaveri on ja sit yks jätkä koulust, mut eipä oikeestaa. Jos miun pitää olla ilman pitkä hihasta julkisella paikalla, piilotan ne permanentti markkerin alle ja koristelen käteni sillee et ei ihmiset kiinnitä huomioo niihi kahteen. äryttävää vaa et pitää olla ovela tonttumato jos ei halua että äiti tai luokanvalvoja laittaa psykalle... En oikeesti oo mitenkää ylpee niist, mut minkäs sille enää voi.
|
|
|
Post by Jp on Dec 26, 2015 12:08:56 GMT
okei tuun nyt latistaa teidän tunnelman kerotmalla synkän salaisuuden... en oo ikin kertonu kellekää mut oon viiltäny miun ranteeseen pentagamin ja ristin. JA jotta tämä ei vaikuttaisi typerältä masenuneen itsetuhoisen teinin ylpeilyltä niin kerrottakoon että olen masokisti. yllätys...en uskois
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 26, 2015 18:14:46 GMT
... keksin aina tekosyitä sille et ei tarttis lähteä baariin tai joihinkin opiskelijabileisiin. Tavallaan haluisin kyl mennä mut ahdistuneisuushäiriö ei salli ja sit muutenkin humalaiset ihmiset ahdistaa koska noh, alkoholista on ollu hieman haittaa mun elämässä. Sen sijaan et sanoisin tän suoraan niin oon vaan et 'no ei mulla oo rahaa/mua väsyttää/mä ajattelin tehdä sitä koulujuttua tänään/yms.'
// koska tiiän et jos vaan sanoisin miten asiat on niin varmasti mun (luokka)kaverit yrittäis auttaa mua asiassa muttakun ehei en osaa
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 26, 2015 18:42:24 GMT
En juo alkoholia ellei joku tarjoa ja sillonki vaan vähän.
Tai oikeestaan tää tulee kyllä aina ilmi ennemmin tai myöhemmin mut ikinä en oma-aloitteisesti ota tätä esiin.
|
|