|
Post by wifix on Dec 25, 2015 23:28:36 GMT
logan charles abbott - ei voinut tehdä juurikaan muuta kuin virnistellä omahyväisesti, kuullessaan toisen nyt jo kiihtyneemmän äänensävyn. Mitä ilmeisimmin oli herran tuuppaisu tehnyt tehtävänsä, ja saanut itseään vuotta vanhemmat hermot koetukselle. Hän suoraan sanoen rakasti ihmisten ärsyttämistä, ja teki lähes aina kaikkensa saadakseen muut vihaisiksi, taikka muuten vain ärsyyntyineiksi oman käytöksensä vuoksi. Myönnettäköön, että se oli lapsellista, ja hyvinkin typerää, poika kun ei ikinä edes kiinnitänyt huomiota siihen ketä alkoi ärsyttämään, mutta suurimman osan ajasta oli lopputulos vain ja ainoastaan koominen, ihmisten menettäessä hermonsa. Tuossa kohdassa toiset ryhtyivät uhkailemaan, kun taas toiset lähtivät tavaroita paiskoen pois paikalta. Ja näillä näkymin, Matthew kuului näihin ensimmäisen luokan ihmisiin. Ja heidän kanssaan riitelystä ei seurannut muuta kuin harmia. "Voi apua, sattuiko herra pieni tönäisy?" Abbott kysyi nyt muka niin huolestunut ilme kasvoillaan, tuuppaisten saman aikaisesti itseään ehkä hivenen pidemmän miehen kauemmas, voimiaan säästelemättä. Hän ei itse ollut lyhyimmästä päästä, joten pituuseroa ei kaksikolla ollut paljoa, mutta siitäkin huolimatta jäi herra tässäkin lyhyemmäksi henkilöksi. Eipä tuossa kylläkään mitään pahaa ollut, aivan yhtä hyvät mahdollisuudet voittoon hänellä oli tappelun tullessa, vaikka pituus ei ollutkaan sama. Olihan hän useaan otteeseen tapellut itseään huomattavasti suurempien ihmisten kanssa, ja pariin otteeseen oltiin jopa heidätkin voitettu - mutta nämä pari kertaa jotka oltiin hävitty, oltiinkin sitten hävitty ihan kunnialla, ja sekin tajuttiin vasta kun sairaalasängystä herättiin. Ongelmalapsi, kyllä. Nopeasti pojan kulmat kohosivat jopa hieman yllättyneenä, kuullessaan nuoremman sisarensa huudon kauempaa, saaden katseensa kääntymään kohti toista. Mitään ei toiselle sanottu, vaan sen sijasta päädyttiin naista ohti luomaan tämä kaksikon välillä hyvinkin tutuksi tullut älä-puutu-tähän katse, jonka jälkeen käännyttiinkin jo takaisin toiseen tappelupukareista. "Yllättävän paljon sanoja sulta näyttänee tulevan, mutta mitään et oikeasti tunnu tekevän, joten lopettaisit nyt vain sen helvetin uhkailun", Logan naurahti ärsyttävään tapaan, astuessaan askeleen kauemmas. Hän ei juurikaan pelännyt kyseistä herraa vaikka ikäeroa olikin vuoden verra, hän kun ei vain koskaan ollut vielä nähnyt toisen tappelevan. Olihan hän monia tarinoita kuullut joita koulussa liikkuu, mutta niistä puoletkin olivat mitä luultavimmin vain huhuja, joita ihmiset olivat laittaneet liikkeelle omaa tylsyyttään.
|
|
|
Post by paskarusina on Dec 25, 2015 23:56:45 GMT
Matthewin pään sisällä kiehui. Hän suuttui aivan järjettömän helposti ja tämän takia mies olikin aina monissa tappeluissa. Todella harva miehelle pärjäsi ja tässä koulussa ollessaan ei ole tämä nuorukainen kertaakaan hävinnyt tappelua. Aina hän on voittanut ja onkin sen kautta saanut koviksen osan maineestaan. Hänen maineeseensa kuului myös suosio, joka toisaalta oli ihme miehen ilkeän käytöksen takia. Maineeseen mahtui vielä ripaus playeria, joka taas johtui siitä kuinka helposti mies sai pyöriteltyä naisia pikkurillinsä ympärillä. Oli Matthew muutamaa miestäkin kokeillut, muttei ole kertonut tätä kenellekkään eikä aijo kertoakkaan. Vaikka mies tiedostaa varsin hyvin olevansa bi, ei hän kailota sitä julkisesti. "Kohta sä huudat apua ku mottaan sua nyrkillä sun jo valmiiks rumaan naamaan", Matthew ärisi ja katsoi miestä tarkasti tummanvihreillä silmillään. Saadessaan tönäisyn rintakehäänsä hieman lyhyemmältä, vuotta nuoremmalta pojalta suuttui Matthew vain enemmän eikä hän siinä vaiheessa kuullut nykyisen silmäpelikumppaninsa Esmeen sanoja. "Sanot noin vaan, koska sua pelottaa. Normaalisti mä oisin hoidellu jo sun kaltasen mulkun, mut ehkä mä säälin sua kuitenki ku sun siskotki on täällä nauramassa sulle sen takia, että oot niin säälittävä", Matthew lässytti ja virnisti omahyväisesti. "Rupesko sua pelottaa vai miksi peräännyt?", Matthew jatkoi ja otti toisen askelen lähemmäs Logania. Hetken miestä halveksuvasti katseltuaan puristi Folden sormensa nyrkkiin ja löi vuotta nuorempaa suoraan nenän varteen voimalla. Ei hän koko voimaansa käyttänyt, ei todellakaan mutta sen verran kuitenkin että varmasti sattui. Hymähtäen itsekseen Matthew käveli pois Loganin luota, ruokalaan. Hän istuutui pöysän ääreen ja huokaisi raskaasti haluamatta edes tietää Esmeen reaktiota tähän. Taitaisi silmäpeli päättyä pian. Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Dec 26, 2015 0:43:13 GMT
logan charles abbott - päätyi puraisemaan alahuultaan jo hivenen verran epäröivänä, toisen ottaessa askelen jos toisenkin lähemmäs itseään. Ei hän tuota hetkeä aikaisemmin ollut edes ajatellut että toista oikeasti voisikin jollakin tapaa pelätä, mutta ehkä nyt tuokin tapahtuisi. Ja jos totta puhutaan, sisaruksista vanhempi harvemmin pelkäsikään juuri mitään, jonka vuoksi tuli tämä hänelle itselleenkin suurena yllätyksenä. Purenta alahuulestaan vain koveni, tummaverikön painaessa jo toisen jalkansa kauemmas taaksepäin, valmiina astumaan vielä uuden askeleen kauemmas miehestä, puristaessaan kätensä tiukkaan nyrkkiin. Ilmeensä hän kaikesta huolimatta piti vain mahdollisimman neutraalina, kurtistaen kulmiaan hivenen verran, katseen pysyessä tiukasti toisen silmissä. Sanaakaan ei hän sanonut, vaan päätyi vain odottamaan jospa toinen oikeasti tekisikin jotakin. Ennen kuin Logan ehti sen enempää asioita ajatella, näki hän nyrkin jo lähestyvän kasvojaan, jonka seurauksena sulki hän silmänsä automaattisesti - ja seuraava asia minkä hän tiesi, oli suoraan sanoen helvetillinen kipu nenän alueella. Eipä isku mikään erityisen kova ollut, normaali lyönti joita oltiin otettu vastaan vuosien varrella jo useita, mutta se oltiin kohdistettu mitä parhaimpaan kohtaan, eikä lyöntiä voinut muuta kuin kehua. Pienehkö ärähdys hänen huuliltaan siis pian kantautuikin kivun johdattelemana, miehen painaessa kätensä varovaisesti nenänsä ylle, horjahtaen nyt askeleen verran kauemmas toisesta. Silmänsä hän piti suljettuina vielä tovin, yrittäessään saada kivun lievittymään, ja silmien avautuessa pystyi hän vain näkemään Matthewin selän, toisen jo askeltaessa pois paikalta. Jos Abbott olisi yhtään tappelutuulella, olisi hän jo käynyt miehen kurkkuun kaksin käsin kiinni. Mutta ikävä kyllä, nyt ei ollut näin. "Helvetti", toiselta nimeltään Charles murahti, painaessaan silmänsä takaisin kiinni. Selkäänsä hieman kyyristäen, painautui hän kyykkyasentoon, sulkien kaiken ympärillään tapahtuvan. Harvemmin herra oikeastaan iskuja valitti, se oltiin totuttu tekemään vasta tappelun jälkeen, mutta tuolla hetkellä oli hän aivan liian väsynyt edes harkitsemaan tappelua, jonka seurauksena ei hän edes halunnut uusia iskuja - varsinkaan kasvoihinsa. Kuka nyt edes haluaisi satuttaa niinkin kauniita kasvoja?
|
|
|
Post by pokemon on Dec 26, 2015 1:02:49 GMT
Esmee Yvonne Agatha Abbott katselee vain toisia, odottaen Matthewin päästävän hänen veljensä otteestaan. Nyt ei todellakaan olisi hyvä hetki tapella, koska kaikkien pitäisi pysyä vain ryhmässä ja luultavasti kuunnella Matthewia. Toisella oli ilmeisesti jonkinlainen tietämys minne kannattaisi mennä ja mitkä koodit olivat minnekkin. Tällä menolla he vielä jäisivät kiinni - toivottavasti vain kaikki tajuaisivat pysyä yhdessä ja tehdä kaikki muutenkin järkevästi. Tummat kulmakarvat kuitenkin painuvat kurttuun, kun Matthew lyö Logania nenään. Se saa Esmeen ottavan oikein murhaavan ilmeen kohti Matthewia - miksi helvetissä toinen teki noin? Luultavastikkin Viviana pitäisi huolen hänen veljestään, joten hän itse voisi ehkä mennä kysymään mikä toista vaivasi. " Auttakaa Logania ja pysykää tässä. Mä käyn hakemassa sen ja kattottekin sitten, että ketkään ei enää tappele. " Abbott sanahtaa oikeasti vihaisena, nainen ei todellakaan sallisi tälläistä käytöstä. Miksi aina piti olla tappelemassa ja varsinkin jatkaa sitä, kun käskettiin lopettaa? Ihan kuin kaksi pikkulasta jotka tekevät juuri päinvastoin kun sanotaan. Itsekseen huokaisten Esmee pörröttää hiuksiaan, lähtien kävelemään kohti ruokalaa jonne ilmeisesti Matthewkin oli kadonnut. Ruokalan ovelle päästyään hänen piti hieman tarkkailla, ennenkuin erotti ihmisen pimeyden seasta. Oikeastaan nyt häntä alkoi hieman pelottamaan, ruokala oli todella iso paikka ja oli hyvinkin pelottavaa nähdä joku siellä istumassa, pimeässä. Ei Esmee muutenkaan pimeästä erityisemmin välittänyt, mutta nyt sitäkin vähemmän. Vielä täällä pitäisi olla koko yö. " Mitä helvettiä sä meinaat? " nainen päätyy kysäisemään kun askeltaa ihan toisen penkin eteen, miehen jalkojen juureen - jääden seisomaan siihen hyvinkin kysyvän näköisenä. Hän vain halusi tietää mitä toisen päässä liikkui ja tämä ei todellakaan tietänyt illankaan takia mitään hyvää. Nyt kaikki olisivat suuttuneita toisilleen ja pitäisi kuitenkin yö viettää samassa tilassa. " Voitko sä nyt ystävällisesti käyttäytyä ja auttaa meitä pääsemään sinne varastoon, jos täällä kerta ennemminkin olet ollut. " Esmee yrittää rauhoitella itseään, huokaisten syvään. Hän ei kuitenkaan voi estää kättään hakeutumasta hänen lanteelleen ehkä jopa hieman diivamaisesti. Tummaverikkö laittaisi vielä Matthewin pyytämään anteeksi Loganilta, jos toinen ei rupeaisi käyttäytymään.
|
|
|
Post by paskarusina on Dec 26, 2015 1:31:47 GMT
Matthew hengitti syvään rauhoitellakseen itseään. Ehkä hän oli ottanut hieman liian kuumaa, mutta itse Logan oli ärsyttänyt tahallan ja oikein kerjännyt verta nenästään. Sitä saa mitä tilaa, niin kuin sanonta kuuluu. Matthew sulki silmänsä ja nojasi kätensä reisiinsä. Hellästi mies laski päänsä käsiensä varaan ja tuhisi rauhallisesti katse suoraan eteenpäin suunnattuna. Kaikkialla oli pimeää, mutta Matthewin silmät olivat jo jokseenkin tottuneet siihen. Matthew ei ymmärrä, kuinka jotkut voivat pelätä pimeää. Matt rakastaa pimeää ja nauttii pilkkopimeässä olemisesta jossakin määrin. Onhan se tylsääkin, mutta toisaalta kiehtovaa ja jännittävää. Ikinä ei tiedä mitä eteen tulee ja sen takia Matthew pitää myös kauhuelokuvista. Suurin osa tähä kategoriaan pistetyistä filmeistä ei kuitenkaan pelota, vaan päinvastoin naurattaa tätä nuorukaista. Jos Matthew pääsisi tekemän elokuvaa, tulisi siitä kaikkien aikojen pelottavin ja omahyväisin elokuva ikinä. Matthew havahtui typeristä ajatuksistaan todellisuuteen kuullessaan läheneviä askelia. Katsettaan mies ei vaivautunut nostamaan vaan odotti, että henkilö puhuisi. Ei mennyt kauaakaan kun jo tutuksi käynyt ääni moitti häntä. "Jos sä et tullu tekemää muuta ku valittamaa siitä kuinka hirveä ja elämässään epäonnistunu mä olen, voit mennä pois", Matthew totesi vaivautumatta antamaan naiselle ollenkaan huomiota silmillään. "Ai mun pitäis käyttäytyä? Yritä itse käyttäytyä vihanhallintaongelman kanssa", Folden ärähti ääntään korottaen ja nousi ylös. Hän työnsi tuolin kauemmas itsestään ja muutamien sekuntien päästä sen selkänoja kolahtikin lattiaa vasten. "Etsi itte varastos, jos jollain opettajien tiedoilla on sulle noin väliä", tummaverikkö murisi. Hän käyttäytyi tällä tapaa Esmeetä kohtaan osittain myös siksi, ettei osannut ilmaista tunteitaan naista kohtaan. Attachments:
|
|
|
Post by pokemon on Dec 26, 2015 1:45:25 GMT
Esmee Yvonne Agatha Abbott huokaisee toisen sanat kuullessaan. Miksei mies vaan voinut myöntää virheitään ja olla edes vähän aikuismaisempi, että tulisi itse selvittämään asiansa ja tekemään sen loppuun mitä he alunperin olivat edes koko paikkaan tulleet tekemään, Kaikki vaikutti nyt aivan äärettömän vaikealta ja se sai myös hieman naisenalunkin pinnan kiristymään. Hän ei ehdi kuitenkaan edes reagoimaan toisen sanoihin mitenkään, kun toinen nouseekin jo ylös - pukaten tuolinsa kumoon millä juuri hetki sitten istui. Esmee tuhahtaa pienesti, kun katselee toista ylöspäin. Toinen ei todellakaan ollut hyvällä tuulella ja Matthew ilmeisesti antoi sen näkyä, vaikka toinen ilmoittikin omistavansa vihanhallintaongelman. Se oli kylläkin aikalailla selvää, mutta oli se varmaan kunnioitettavaa kun sen pystyi myöntämään. " No voi anteeks helvetisti, en voinut tietää sun vihanhallintaongelmasta. " tummatukkainen nainen pitää kättään edelleen lanteellaan, kun pyörittää nappisilmiään. Turhaan mies hänelle raivosi - Loganin kanssahan itse tuo koko tilanteen aiheutti ja nyt hän yritti parhaansa mukaan saada kaikkien välejä edes ihan siedettäviksi. Matthewia kuitenkin tarvittaisiin tai toisesta olisi ainakin iso apu. " Mua ei kiinnosta mitkään opettajien tiedot, mä vaan haluan tehdä tän loppuun kun päästiin jo tänne asti.. Ja mitä mä olen edes sulle tehnyt kun olet noin raivona? " Esmee tuhisee, kun ottaa pari askelta taakseppäin - varmistaen ettei kuitenkaan törmäisi takanaan olevaan jonkinlaiseen tukipylvääseen. Häntä ärsytti vielä enemmän kun oli luullut omistavansa toisen kanssa jonkinlaista silmäpeliä, mutta nyt tuntui enemmänkin siltä että Matthew vain oli katsellut häntä jotenkin halveksivana. Ehkä Abbott oli kuvitellut katseet toisen tummaverikön kanssa.
|
|
|
Post by paskarusina on Dec 26, 2015 2:15:45 GMT
Matthew pysyi hiljaa kuunnellen naisen sanoja. Nyt hän ymmärsi, kuinka idioottimaisesti oli juuri käyttäytynyt. Hän on kyllä parhaansa mukaan yrittänyt hillitä itseään, muttei voi isältään periytyneelle ongelmalleen mitään. "No voi kiitos ihan helvetisti", Matthew päätyi kuitenkin sanomaan. Hän säikähti hieman omia sanojaan ja se oli uutta. Ei hän voinut sanoa naiselle, josta oikeastaan piti todella paljon noin. Ei Matthew normaalisti kadu tai säiky sanojaan mutta tuo oli jotain, minkä hän olisi voinut jättää sanomattakin. "Mä auttaisin sua kyllä enemmän kuin mielelläni, mutten edes tiedä mitä meijän pitäis tehä täällä nyt ku päästii sisälle", Matthew huokaisi turhaantuneesti ja silmäili pimeää tilaa raskaa huokauksen lipuessa hänen huuliensa välistä. Folden painoi rohtuneet, kapeat huulensa yhteen ja vei katseensa naiseen joka huokui itsevarmuutta. Ainakin sellaisen kuvan Matt sai, ei hän tiedä oliko nainen oikeasti itsevarma vai saiko hänen kätensä lantiollaan vain sellaisen vaikutelman että hän olisi. Tummaverikkö avasi suunsa sanoakseen jotain, muttei saanut mitään suustaan. Esmeellä oli jonkinlainen voima ja vaikutus Matthewiin. Hän teki Matthewista heikon, hän sai Matthewin syvimmän itsensä näkyviin. Sisältä Matthew oli hiljainen ja voimaton. Hän ei vain halunnut näyttää sitä, jonka takia peitti sen kovalla ulkokuorella ja vihanhallintaongelmallaan. Folden veti syvään henkeä ja nosti katseensa taas naiseen. "Sä et ole tehnyt mulle mitään, ainakaan mitään pahaa. Mä.. Anteeksi..", Matthew puhui hiljaa. Hän pyysi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen anteeksi ja hän myös todella tarkoitti sitä. "Ei mun ollu tarkotus sulle raivota, sä et oo tehny mitään pahaa. Päinvastoin, sä oot ihan mahtava ihminen. Sulla on itsevarma ja todella mahtava persoona, oot ihan järjettömän kaunis ja seksikäs. Sun ääni on suloinen ja..", Matthew puhui mutta lopetti, kun älysi kuinka säälittävältä hän kuulosti. Kukaan, ei kukaan ole ennen saanut tummaverikköä käyttäytymään tällä tapaa. "Mä ihan oikeasti pidän susta, vaikkei tää tähän asti oo ehkä siltä näyttänytkään..", Matt mutisi ja laski katseensa alas. Hän nosti tuolin lattialta ja istuutui alas, sille samaiselle tuolille jonka oli hetki sitten kaatanut. "Vittu mä olen typerä..", mies ärähti ja veti syvään henkeä. Hän tunsi itsensä avuttomaksi ja säälittäväksi. Kaikista kamalinta ja parasta tässä oli samaan aikaan se, että pitkästä aikaa hän oikeasti piti jostain ihmisestä todella paljon. Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 15:19:20 GMT
ääöäööäöäö up
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 15:41:27 GMT
lomake - nainen - jeanine elvia prior - 17, 24. joulukuuta - heteroseksuaali, kysymysmerkki - barbie - emppu
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 15:44:22 GMT
lomake - nainen - jeanine elvia prior - 17, 24. joulukuuta - heteroseksuaali, kysymysmerkki - barbie - emppu mukana 8)
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 15:44:48 GMT
lomake - nainen - jeanine elvia prior - 17, 24. joulukuuta - heteroseksuaali, kysymysmerkki - barbie - emppu ja tosiaan aloita mistä tykkäät, hahmos on voinut olla mukana koko ajan tai saapua nyt vasta koululle
|
|