|
Post by wifix on Dec 28, 2015 16:42:14 GMT
EIKU EI HERRANJUMALA :DDDDDD emppu katoin jotenkin et sä oot katri??? sit olin sillee jaa katrilla on nyt tyttö ja poika apuva :'DDDD unohtakaa
|
|
|
Post by sini on Dec 28, 2015 16:44:40 GMT
EIKU EI HERRANJUMALA :DDDDDD emppu katoin jotenkin et sä oot katri??? sit olin sillee jaa katrilla on nyt tyttö ja poika apuva :'DDDD unohtakaa haha aloinki miettii et mitä ihmettä veera :DDD
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 16:45:59 GMT
EIKU EI HERRANJUMALA :DDDDDD emppu katoin jotenkin et sä oot katri??? sit olin sillee jaa katrilla on nyt tyttö ja poika apuva :'DDDD unohtakaa haha aloinki miettii et mitä ihmettä veera :DDD siis nukuin viime yönä vajaat viis tuntia ja oon nyt ihan pihalla kaikesta täällä on liikaa ihmisiä mun aivoille
|
|
|
Post by sini on Dec 28, 2015 16:46:58 GMT
haha aloinki miettii et mitä ihmettä veera :DDD siis nukuin viime yönä vajaat viis tuntia ja oon nyt ihan pihalla kaikesta täällä on liikaa ihmisiä mun aivoille haha voi sua :DD
|
|
|
Post by katri on Dec 28, 2015 16:47:02 GMT
EIKU EI HERRANJUMALA :DDDDDD emppu katoin jotenkin et sä oot katri??? sit olin sillee jaa katrilla on nyt tyttö ja poika apuva :'DDDD unohtakaa XDD haha
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 16:50:44 GMT
ootpas sä mahtava :DD laitoin beatricen tulemaan yksin juhliin, niin jaksaakos joku tulla trisin seuraan
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 16:52:55 GMT
ootpas sä mahtava :DD laitoin beatricen tulemaan yksin juhliin, niin jaksaakos joku tulla trisin seuraan no siis jos nyt unohdetaan mun hölmöilyt ja siirrytään asiasta kolmanteen :'DDD aattelin laittaa mun herran ulos juomaan kavereidensa kaa, taikka sitten vaan perseileen sinne sisälle joten sen seuraan saa toki tulla
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 16:54:53 GMT
ootpas sä mahtava :DD laitoin beatricen tulemaan yksin juhliin, niin jaksaakos joku tulla trisin seuraan no siis jos nyt unohdetaan mun hölmöilyt ja siirrytään asiasta kolmanteen :'DDD aattelin laittaa mun herran ulos juomaan kavereidensa kaa, taikka sitten vaan perseileen sinne sisälle joten sen seuraan saa toki tulla haha tris tulee sinne sitten oottelenko sinun roolia vai jatkankos roolaustani
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 16:57:27 GMT
no siis jos nyt unohdetaan mun hölmöilyt ja siirrytään asiasta kolmanteen :'DDD aattelin laittaa mun herran ulos juomaan kavereidensa kaa, taikka sitten vaan perseileen sinne sisälle joten sen seuraan saa toki tulla haha tris tulee sinne sitten oottelenko sinun roolia vai jatkankos roolaustani jatka vaan, mietin tässä sillä välin mitä oikein tekisin :'D
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 17:07:35 GMT
-- mietityttää, että onko nyt talvi vai?
|
|
|
Post by veera on Dec 28, 2015 17:20:01 GMT
-- mietityttää, että onko nyt talvi vai? apua unohdin täysin, tosiaan on huhtikuu, lunta on vielä jonkun verran ja pari paklasastetta voi illan myötä tulla
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 17:22:22 GMT
-- mietityttää, että onko nyt talvi vai? apua unohdin täysin, tosiaan on huhtikuu, lunta on vielä jonkun verran ja pari paklasastetta voi illan myötä tulla selvä
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 17:33:02 GMT
beatrice evia whitemall peilasi peilin kautta ulkonäköään. Hän oli hetki sitten kadonnut juhlatilasta vessatiloihin, käydäkseen tarkistamassa ulkonäköänsä. 17-vuotias hymyili vienosti, kun tämä katsoi vaaleanturkoosia mekkoaan. Mekon hän sai kummitädiltään, joka tahtoi lelliä ainoan kummitytärensä pilalle. Ensiksi neiti olisi tahtonut pukeutua johonkin hillitympään asuun eikä prinsessamekkoihin. Beatricen tyyliin ei sopinut prinsessamekot eikä korkokengät. Yleensä pelkät collaget ja flanellipaidat kuuluivat platinablondin tyyliin. Hän katsoi viimistä kertaa peilistä, että kaikki näyttäisivät hyvältä tämän päällä. Hän päätti astella takaisin juhlatilaan. Näissä tanssiaisissa oli mukava olo, tosin Evialla seuralaista ei ollut. Nuorukainen oli kaikille vakuuttanut, että yksin tämä pystyisi tanssiaisissa olemaan. Ilmeisesti barbiet ja sun muut suositut olivat kuiskineet asiasta jotain, mutta ei se Whitemallia kiinostanut. Pian alkoikin soimaan jonkinlainen hidas kappale, johon kaikkia kehotettiin hankkiutua parinsa luokse. Lempinimeltään Trisiksi kutsuttu hymähti ja asteli sitten ulko-ovia kohti. Ehkä raitis ilma tekisi hyvää kun muut pyörähtelivät ja tanssivat hitaitaan. Hänen katseensa kävi lukion pihalla. Beatrice pyöräytti sinisiä silmiään, kun hän näki suht. suuren poikajoukon riehumassa ulkona. Neiti osasikin jo arvata mitä poikajoukko tekikään yhdessä, joivat alkoholijuomia. Pojat osasivat myös pitää kovaa ääntä, joka sai ulkona olevien katseet kääntymään. Ajattelematta mitään erikoisempaa platinablondi asteli poikajoukkoa kohti. Hänen punatuille huulille nousi virne, kun hän näki yhden tuttunsa siellä, yllätys. Neiti osasi viisaasti päätellä Loganin olevan joukon keskellä. Whitemall asteli korot kopsuen Logania kohti. ''Ei tainnut booli riittää vai olenko väärässä?'' Evia kysyi virnistäen toiselta ja katsoi Logania. -- tässä on trisin mekko: thehunt.insnw.net/app/public/system/zine_images/1277489/original/ac7768bfbff7da00d1728c8cc546a5d3.jpgja laadusta tuli nyt tälläne, en oo roolinu piiitkään aikaan koneella Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Dec 28, 2015 18:07:33 GMT
logan charles abbott - naureskeli kaljapulloa käsissään heilutellen ystäviensä kommenteille parista ohitse kulkevasta naisesta, joiden mekot eivät nyt ehkä olleet mistään hienoimmasta päästä. Myönnettäköön, että herra ei itse ollut koskaan liittynyt tähän muiden haukkumiseen, sekä itsetunnon tuhoamiseen, mutta parin juoman jälkeen tuntui sekin olevan pojalle aivan se ja sama. Hauskaahan paikanpäälle oltiin tultu pitämään, eikä vain leikkimään herra täydellistä vain mielyttääkseen äitiään, joka oli itse lähestulkoon pakoittanut ainoan poikansa tanssiaisiin, vieläpä seuralaisen kera. Eipä se kyllä sinänsä häntä enää haitannut, pari kertaa oli hän käynyt sisätiloissa kääntymässä, kunnes puolisentuntia sitten päätyi jäämään ulos ystäviensä seuraksi, sekä mahdollisesti nauttimaan juotavia - ja näin todellakin tehtiin, eikä meno varmaankaan miehen osalta loppuisi ennen aamun koittoa. Seurailaisestaan hänellä ei puolestaan ollut minkäänlaista tietoa, ehkä nainen oli jäänyt sisälle juoruamaan ystäviensä kanssa. Toista kulmakarvaansa kohoittaen Abbott kääntyi nopeasti naisäänen suuntaan, painaen samanaikaisesti pullon lasisen pään huulilleen. Hieman pulloa kallistaen, pääsi hän viimeinkin kaatamaan loputkin litkut sen pohjalta kurkustaan alas, jonka jälkeen ote vain irroitettiin pullosta - antaen sen tipahtaa jalkojensa juureen, uudelle asvaltille. Sirpaleiksihan se meni, mutta eipä se herraa juurikaan tuolla hetkellä kiinnosti, huomionsa kun hän oli jo hetki sitten kiinnittänyt korot kopisten paikalle tulleeseen neitoon. Pienehkö, ehkä jopa hieman humalainen virne kohosi hänen huulilleen, katsoessaan toista nopeasti päästä varpaisiin, tehden saman vielä pariin otteeseen, ennen kuin katse pysäytettiin toisen silmiin. "Oliko kaunottarella jotain asiaakin?" Logan virnisti pienoisesti, nyrpistäen itsekkin hieman nenäänsä hengityksensä hyvinkin alkoholipitoiselle hajulle. Paljoahan ei hän ollut edes vielä ottanut, vaan oli tähän mennessä pysynyt vain ja ainoastaan kaljalinjalla - väkevämmät tulisivat vasta myöhemmin peliin, ellei sitten olisi juonut itseään jo krapulatilaan ennen tuota. Oli miten oli, Abbott katseli nyt toinen kulmakarva koholla Whitemall'in nuorimmaista, ja tietojensa mukaan myös ainoaa lasta, asettaen toisen kätensä varovaisesti vieressään olevan mieshenkilön hartialle tukea ottaakseen. Mitään tietoa hänellä ei ollut kuka kyseinen herra oli, eikä hän kyllä edes vaivautunut kääntämään päätään nähdäkseen. - tökeröä aina näin alussa
|
|
|
Post by Emilia on Dec 28, 2015 18:11:39 GMT
»» hivuttaudun saunan puolelle ja sen jälkeen roolaan
|
|