|
Post by wifix on Dec 23, 2015 11:02:58 GMT
!!!!!! puhutaan joulusta onko siellä lunta mitä ootte toivoneet mitä ootte ostanu mitä teette huOMENNA KOSKA ON JOULU ))))
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 23, 2015 11:21:01 GMT
aatto, ikävä pilata riemusi <3 mut joulu mikä joulu
|
|
|
Post by wifix on Dec 23, 2015 11:27:37 GMT
aatto, ikävä pilata riemusi <3 mut joulu mikä joulu huomenna on joulu.
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 23, 2015 11:31:55 GMT
Lumen sijaan täällä sataa vettä - ei huku eikä unhoitu laps' hankeen (u know, Me käymme joulun viettohon). Äitille neuloin sukat lahjaks, iskälle annan purkillisen salmiakkia, parhaalle kaverille ostin The Body Shopin käsienhoitosetin ja kahelle muulle kaverille keittiöpyyhkeet, nätit tiskirätit ja tuoksukynttilät. Kolmas kaveri sai pullon banaanilimsaa, joka oli paketoitu banaanikuvioisen paidan sisään ja paketti suljettu banaanikengännauhoilla (luovaa). Serkulle maailman toiselle laidalle lähetin kolme Vanhaa autoa ja Muumi-lakun, mut se saa ne varmaan vasta tammikuussa. Kavereilta sain teetä, kynttilöitä ja tähtisädetikkuja. Äitiltä oletan saavani lahjakortin Levykauppa Äxään ja rahaa tai sit jotain astioita (elän toivossa et se olis käyny adoptoimassa mulle kuus Grappo-lasia yheltä kirpparilta). Ja huomisen aattelin viettää ihan vaan neulomalla, kattomalla telkkaria, ja sit luen vähän ylppäreihin. En oikeen harrasta mitään joulujuttuja. :-D
|
|
|
Post by Miopod on Dec 23, 2015 12:16:41 GMT
täälä on vetistä ja syksyisen näköstä. maalasin vaan mun kummitädille taulun lahjaks, ja ite lähetin äitille kauheen listan asioista mitä se voi tilata mulle jos haluu huomenna varmaa katotaan telkkaria taas, syödään jouluruoka, käydään saunas, ootellaan vieraita jos ne on tullakseen ja sit jaellaan paketit ja leikitään uusilla leluilla jne.
|
|
|
Post by sini on Dec 23, 2015 12:24:14 GMT
ei oo yhtää lunta, tosin en kyl haluukkaa lunta :DD enkä oo muutenkaa yhtää jouluihminen ja varmaa johtuu siint et tää on mulle aina yhtä ramppaamist koska mul on kaks jouluu - eka äitil ja sit iskäl tai toisin sanoen papal ja iskä tulee sinne en tiiä mut en vaa tykkää joulust enää juurikaa ku ei tää oo mulle sellanen et kaikki kokoontuu yhtee ja sit on hauskaa :dd
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2015 12:42:10 GMT
näin unta et sato lunta ja aamulla kun katoin ulos, siellä oli lunta joten en oo ihan varma oliko se sittenkään unta
ja ostin mun kissoille joululahjaks herkkuja.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 23, 2015 12:52:16 GMT
no oon junassa, mutta lumen määrä kasvaa mitä pohjoisemmaks mennään en oo ostanu mitään kellekkään saan lahjaks rahaa ja sukkia mennään huomenna mummolle syömään
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 23, 2015 16:37:51 GMT
en oo mikään jouluihminen, mut ostin ruman villapaidan juhlavaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2015 16:48:00 GMT
en oo mikään jouluihminen, mut ostin ruman villapaidan juhlavaa cool haluun tollasen mut dinosauruksen kuvalla
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 23, 2015 16:53:22 GMT
en oo mikään jouluihminen, mut ostin ruman villapaidan juhlavaa cool haluun tollasen mut dinosauruksen kuvalla dinosaurusjumpperi! söpöä näin kans aika hienon he-man-teemaisen jouluvillapaidan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2015 17:00:05 GMT
cool haluun tollasen mut dinosauruksen kuvalla dinosaurusjumpperi! söpöä näin kans aika hienon he-man-teemaisen jouluvillapaidan uu!! Pitäskö munki hommata joku ruma jouluvillapaita? voisin ehkä lainata siskolta sellasen.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 23, 2015 23:21:17 GMT
mä ostin joskus tuurin kyläkaupasta semmosen sinisen villapaidan jossa on pingviini tonttulakissa ja sit jotai lumihiutaleita
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 24, 2015 10:11:26 GMT
Tulee mieleen tosta gifistä miten gosulaiset kilahti sillon joskus ku joulukalenterin vikasta luukusta tuli Grinch-asu lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 24, 2015 11:11:22 GMT
Tulee mieleen tosta gifistä miten gosulaiset kilahti sillon joskus ku joulukalenterin vikasta luukusta tuli Grinch-asu lmao ainii :-----D
|
|