|
Post by Sibe on Dec 22, 2015 22:12:33 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD tähän voin oikeesti samaistua :DD löysin vasta niitä keräilykorttien mukana olleita tarroja ja myin ne hah mutta joo en tosiaankaan oo menossa gosuun takasin, koska siellä ei enää oo mulle mitään. Toki harmittaa, koska siitä tuli rakas (shame on myself) sen neljän/viiden vuoden aikana, mutta mun kaveritkin on muualla + on parempia kohteita käyttää sitä rahaa atm :DD
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 23, 2015 11:34:58 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD tähän voin oikeesti samaistua :DD löysin vasta niitä keräilykorttien mukana olleita tarroja ja myin ne hah mutta joo en tosiaankaan oo menossa gosuun takasin, koska siellä ei enää oo mulle mitään. Toki harmittaa, koska siitä tuli rakas (shame on myself) sen neljän/viiden vuoden aikana, mutta mun kaveritkin on muualla + on parempia kohteita käyttää sitä rahaa atm :DD Joo toi on jännä miten yhestä sivustosta voi tulla niin tärkee. :-D Ja nimimerkistä myös, haha. En mä gosuun mitenkää kaipaa enkä aio sinne palata, mutta ai että siihen paikkaan liittyy paljon kivoja muistoja.
|
|
|
Post by diktaattorimies on Dec 23, 2015 17:21:12 GMT
tuskimpa vaan ei siellä kuitenkaan oo ketään
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 24, 2015 14:54:42 GMT
En usko. Tuskin siä enää mitää hauskaa on kun siä on kuollutta ja hauskat tyypit lähteny.
Ja mä ostin jäsenyyttä yhteensä varmaan 3 kuukaudeks ja yhet keräilykortit
|
|
|
Post by Sibe on Dec 26, 2015 16:11:34 GMT
tähän voin oikeesti samaistua :DD löysin vasta niitä keräilykorttien mukana olleita tarroja ja myin ne hah mutta joo en tosiaankaan oo menossa gosuun takasin, koska siellä ei enää oo mulle mitään. Toki harmittaa, koska siitä tuli rakas (shame on myself) sen neljän/viiden vuoden aikana, mutta mun kaveritkin on muualla + on parempia kohteita käyttää sitä rahaa atm :DD Joo toi on jännä miten yhestä sivustosta voi tulla niin tärkee. :-D Ja nimimerkistä myös, haha. En mä gosuun mitenkää kaipaa enkä aio sinne palata, mutta ai että siihen paikkaan liittyy paljon kivoja muistoja. haha niinpä :-D mulla ei oo ikävä mun nimimerkkiä, se kun ei mikään ihmeellinen ollut - sain usein kuulla kuinka olen ala-asteikäinen sen takia :''D tosiaan malli tuli luotua sillon ala-asteella, joten ei ihmekään. Mutta kivoja muistoja toki tuli saatua.
|
|
|
Post by Jp on Dec 26, 2015 16:41:34 GMT
nyt on tää catland... kuin toinen gosu, mutta parempi.
|
|
|
Post by obrien on Dec 28, 2015 14:58:07 GMT
en aio pienenä hankkisin niitä keräilykortteja ja vinguin äidiltä jäsenyyttä/ViP
|
|
|
Post by Miopod on Mar 20, 2020 0:51:29 GMT
Kyllä
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 21, 2020 17:09:22 GMT
Haluun alottaa gosukapinan. En ees muista niiden kapinoiden syytä :^D mut löysin mun vanhalta koneelta kuvia mun gosu-ukosta.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 22, 2020 2:34:20 GMT
Eikös ollutkin myös niitä keräilykorttipakkauksia, joiden mukana oli pari riipusta? Vai muistanko aivan väärin...
|
|
|
Post by adalmiia on Mar 23, 2020 10:16:18 GMT
Eikös ollutkin myös niitä keräilykorttipakkauksia, joiden mukana oli pari riipusta? Vai muistanko aivan väärin... Joo :D Mulla on vieläkin tallella pari sellasta riipusta Tollatteet: aijaa.com/07g9NH
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 28, 2020 23:49:13 GMT
Eikös ollutkin myös niitä keräilykorttipakkauksia, joiden mukana oli pari riipusta? Vai muistanko aivan väärin... Joo Mulla on vieläkin tallella pari sellasta riipusta Tollatteet: aijaa.com/07g9NH jonain päivänä näitä vielä katotaan kuin jotain sota-ajan kunniamerkkejä Miksei kattilalla oo omia keräilykortteja??
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 2, 2020 8:24:08 GMT
Eikös ollutkin myös niitä keräilykorttipakkauksia, joiden mukana oli pari riipusta? Vai muistanko aivan väärin... Joo Mulla on vieläkin tallella pari sellasta riipusta Tollatteet: aijaa.com/07g9NHSIIS MITÄ HELVETTIÄ MIKSEN TIENNY NOISTA
|
|
|
Post by Miopod on Apr 2, 2020 15:30:41 GMT
Joo Mulla on vieläkin tallella pari sellasta riipusta Tollatteet: aijaa.com/07g9NHSIIS MITÄ HELVETTIÄ MIKSEN TIENNY NOISTA mä ostin niitä jotain kortteja joskus pari pakettia mut en mäkää noista riipuksista mitää tienny
|
|
|
Post by Miopod on Apr 3, 2020 13:39:08 GMT
EN KESTÄ MÄ SIIVOSIN MUN ISOA LAATIKKOA MIHIN OON SÄILÖNY AKU ANKKOJA JO TYYLIIN 15 VUOTTA JA KATTOKAA MITÄ MÄ LÖYSIN
|
|