|
Post by renak on Dec 22, 2015 15:40:45 GMT
Aiotteko joskus hommata sen Superpassin?
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 22, 2015 15:45:44 GMT
no jaa en varmaan, ei miul o niin paljon motii et maksaisin
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2015 15:55:19 GMT
ei se mulle nyt niin tärkee osa elämää ollu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2015 16:25:57 GMT
en usko
|
|
|
Post by Jp on Dec 22, 2015 17:11:26 GMT
en usko... tääl on kivempaa...se oli virhe viettää siel ne kolme kuuta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2015 17:31:37 GMT
en, olin siel kuitenkin noin viis vuotta .____. häpeän
|
|
|
Post by wifix on Dec 22, 2015 18:03:29 GMT
en tosiaankaan :DDDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 22, 2015 19:41:27 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2015 19:43:16 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD .... nekin vielä
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 22, 2015 20:57:18 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD Luojan kiitos en ostanu niitä. :-D Jäsenyyttä kyllä ostin sillon joskus ku se vielä oli "jässä" eikä VIP.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 22, 2015 20:58:58 GMT
hAhhAAHAH thank u jesuz en käyttäny senttiikään tohon roskasivustoon :----D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 22, 2015 20:59:14 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD Luojan kiitos en ostanu niitä. :-D Jäsenyyttä kyllä ostin sillon joskus ku se vielä oli "jässä" eikä VIP. Mä ostin kerran kans salaa iskän kännykällä :DDDD En koskaan jääny kiinni lol ostin vaan viikon jäsenyyden ku eiks se sillon joskus ollu kaks euroo, jos en ihan väärin muista // AINIIN ja sit pistin kahden euron kolikon iskän lompakkoon korvaukseksi :DDDD
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2015 21:08:03 GMT
En usko Löysin pinon niitä keräilykortteja ja häpesin ku mietin miten paljon rahaa niihinkin on menny :DDDD Luojan kiitos en ostanu niitä. :-D Jäsenyyttä kyllä ostin sillon joskus ku se vielä oli "jässä" eikä VIP. mäki vissiin ostin kerran jäsenyyden mutta niitä kortteja en ostanu vaikka olinki tosi kateellinen mun kaverille ku sillä oli niitä :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2015 21:10:56 GMT
Luojan kiitos en ostanu niitä. :-D Jäsenyyttä kyllä ostin sillon joskus ku se vielä oli "jässä" eikä VIP. Mä ostin kerran kans salaa iskän kännykällä :DDDD En koskaan jääny kiinni lol ostin vaan viikon jäsenyyden ku eiks se sillon joskus ollu kaks euroo, jos en ihan väärin muista // AINIIN ja sit pistin kahden euron kolikon iskän lompakkoon korvaukseksi :DDDD badass
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 22, 2015 21:12:50 GMT
Mä ostin kerran kans salaa iskän kännykällä :DDDD En koskaan jääny kiinni lol ostin vaan viikon jäsenyyden ku eiks se sillon joskus ollu kaks euroo, jos en ihan väärin muista // AINIIN ja sit pistin kahden euron kolikon iskän lompakkoon korvaukseksi :DDDD badass #pahis
|
|