|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 21:08:47 GMT
niil vois olla jotain söpöö säätöö 8) joo :3
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 21:31:24 GMT
Diego nautti jollain kierolla tavalla siitä, kun sai vietiä pikkosiskonsa voimia ja nähdä miten hetken aikaa Malia on se heikompi. Tietysti tummaverikkö oli korjannut pientä vikaansa kasvattamalla fyysisiä voimiaan ja omisti pienen etulyönnin siinä, että tiesi mitä hänen siskonsa kuolemasta seurasi. Luultavasti suurin osa talon hoitajista piti Diegoa isomman asteen psykopaattina, kun hän oikeasti oli muutaman kerran jo suunnitellut siskonsa kuolemaa. Siitä asti, kun mies oli tajunnut pienen valmistusvirheensä oli hän ollut katkera koko perheelleen -, miksi juuri hän ? Juuri tälläkin hetkellä tummaverikkö purki ärtymystään poikaystävään ja pisti tuon kokemaan sen, mitä hän koki itse päivittäin. Miehenä Diego tunsi olonsa loukatuksi ja nöyryytetyksi, kun hänen pikkusiskonsa omisti hänenkin voimat. 17-vuotias ei halunnut ajatella edes koko asiaa tällä hetkellä vaan keskittyi purkamaan vihaansa Lucakseen. "Mua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta just nyt mikään muu, kun se, että saisin MULLE kuuluvat voimat takaisin", tummaverikkö vastasi vaaleaverikölle takaisin ja vilkaisi nopeasti kellarin portaikkoon varmistaakseen, ettei kukaan hoitajista tupsahtaisi juuri nyt paikalle. "Itse pyysit", Diego vastasi ja virnisti samalla pienesti. Tummaverikkö keräsi kaikki viimeiset voimansa yhteen ja kohdisti vähintäänkin halvaannuttavan kivun poikaystävänsä selkärankaan. Normaalin ihmisen kipu olisi tappanut hetkessä, mutta koska vastassa oli ihmistä vahvempi olento sai mies kerrankin koetella oikein kunnolla voimiaan. Toisten satuttaminen ja kärsiminen olivat asioita joista Diego nautti kaikista eniten ja varsinkin silloin, kun kohteena oli joku oma perheen jäsen. - Diego on tosiaa vähän, ku Kai tvdst et se on iha hemmetin sekasin päästään XD
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 22:00:58 GMT
lucas jacques deveaux - puri hellästi huultaan tietäessään sen, että kun parasta pyysi - sitä myös sai. Ainakin, kun vastassa oli Diego. Näiden muutaman vuoden aikana hän on oikein hyvin oppinut tuntemaan toisen, hänen toimintaperiaatteensa, erilaiset virneet, hymyt, huulen purennat, mistä ne johtuivat, ja miksi juuri niin. Hän ainakin näin äkkiseltään pystyi sanomaan tuntevansa toisen läpikohtaisesti. Tietenkin saattoi olla asioista, joista he eivät ole keskustelleet, mutta ei se häirinnyt Lucasia mitenkään, häntä ei häirinnyt, jos toisella oli jokin ikävä juttu menneisyydessään, josta ei suostunut kertomaan. Ei Lucaskaan ihan kaikkea kertonut, muunmuassa sitä, miten hänestä oli tullut noidan lisäksi vampyyri, kuolematon, helvetin voimakas, nopea, kestävä. Se oli mahtavaa, että hänestä oli sellainen tullut, vaikka aluksi vastustikin asiaa koko sydämellään. Tuntiessaan, kuinka helvetillinen kipu valtasi vaaleaverikön elimistön, jokaisen raajan, tämän polvet vain pettivät. Ne eivät kestäneet yhtään enempää, ja poika valahti maahan. Kieltämättä siinä vaiheessa hän oli varma, ettei olisi kannattanut pyytää kaikista parasta, kai. Eihän häneen sattuisi, kuin muutaman hetken, ja kaikki olisi jälleen kunnossa. Kivu, ja ylösnousun jälkeen hän voisi ottaa uuden iskun vastaan, ja vain toivoa, ettei se sattuisi ihan yhtä paljon. Ja vaikka kipua hän sietikin, meni viimeisin isku aikalailla yli hänen kipukynnyksensä. Taisi hän muutaman minuutin istua maassa, kasvot haudattuna kämmeniinsä, sanomatta sanaakaan, kunnes suunnilleen kaikki kipu poistui tämän kropasta. ''Helvetti sentään, onneks oon kuolematon'', naurahti Lucas laskien kätensä reisilleen, jääden tuijottamaan huoneen toisessa päässä seisoskelevaa herraa.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 22:17:07 GMT
Diego oli oikein ylpeä suorituksestaan, eikä voinut mitenkään piilotella tyytyväistä hymyä kasvoillaaan -, tämä oli se fiilis minkä vuoksi oli valmis tappamaan jopa oman siskonsa. Tummaverikkö naurahti pienesti, kun Lucas sai vihdoin jotain ulos suustaan. "Sun onneks Malia on elossa, vielä jos multa kysytään niin ei oo enää kauaa", mies vastasi ja samalla hänen huulilleen tuli taas se tuttu virne mikä ei koskaan tiennyt hyvää. Malian onneksi Diego ei päässyt naisten puolelle mitenkään, mikä oli ainakin toistaiseksi pelastanut hänen pikkusiskon joka kerta. "Mä en vaan voi sitä, että se käyttää sen voimia tyyliin puutarhan hoitoon, muutenkin mä synnyin eka ne voimat kuuluisi mulle", tummaverikkö mutisi vihaisena ja onnistui sytyttämään yhden puisen laatikon hetkeksi aikaa tuleen. Diego oli melkein sata prosenttisen varma siitä, ettei ollut koskaan aijemmin tuntenut oloaan näin vihaiseksi mitä juuri parhaimmillaan tunsi. Yleensä mies pystyi edes jotenkin hallitsemaan vihaansa, mutta juuri nyt se tuntui vain kiehuvan yli ja Lucas saisi luultavasti kärsiä lisää -,ellei toinen varasta voimia takaisin. Voimien pois otto olisi luultavasti ollut tässä vaiheessa järkevintä, sillä vihasta sokeana tummaverikkö kohdisti katseensa takaisin poikaystäväänsä. Tällä kertaa hän aiheutti toiselle sellaisen olon, kuin olisi sisältä päin tulessa. "Anteeks, mä en vaan voi just nyt hallita tätä", Diego mutisi ja piti tummanruskeat silmänsä edelleen Lucaksessa ja lopetti noin kahden minuutin jälkeen loitsun ja vapautti vaaleaverikön kivuista.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 22:30:02 GMT
Malia paiskoi huoneensa tavaroita lattialle ja kiroili kovaan ääneen samalla. Juuri nyt hän vihasi veljeään vielä enemmän, kuin koskaan ennen. Samalla myös tuon poikaystävä Lucas pääsi lopullisesti naisen mustallelistalle Diegon auttamisesta. "Mä en vaan voi sietää sitä kusipäätä oikeasti, ei ole mun vika, että kaikki voimat on mulla !", tummaverikkö huusi Esmeelle ja itki samalla aikaa -, ei surusta vaan enemmänkin vain ärtymyksestä ja vihasta. "Mä antaisin sille sen oman osuuden mielelläni, jos se vaan yrittäis kohdella mua kuin elävää olentoa", Malia totesi vielä ja oli pitkästä aikaa kunnolla hermoromahduksen partaalla. Naisen onneksi hänen isoveljensä ei päässyt mitenkään naisten puolelle, joten juuri nyt hänen ei tarvinnut pelätä, että tuleeko toinen takaisin viemään loputkin voimat. Malia istahti sängylle ja hautasi samalla kasvonsa käsiinsä ja mutisi itsekseen jotain -, ei hän tännet kuulunut, vaan Diego. "Mä oon pahoillani, että puran tän suhun, mutta tää asia käy vaan niin pahasti mun hermoille", tummaverikkö selitti Esmeelle ja nosti samalla katseensa tuohon. Ilman Esmeetä hän tuskin pärjäisi koko talossa ollenkaa. Ilman esmeen lohduttavaa olkapäätä Malia olisi jo luultavasti antanut kokonaan periksi veljelleen, mutta ihastuksensa takia hän ei antanut vielä periksi vaan taisteli loppuun asti. "Hitsi mä haluaisi vaan karata täältä pois sun kanssa", tummaverikkö totesi ja yritti nostaa samalla huulilleen pienen hymyn, joka muuttui kuitenkin pian itkuksi, jota nainen ei vain saannut estettyä. Malia ei ollut helposti itkevää tyyppiä, mutta koko tämä touhu hänen isoveljensä kanssa ajoi hänet epätoivoseen tilanteeseen ja hänen keinot alkoivat olla pikku hiljaa vähissä. - tämmönen kakka alotus XD
|
|
|
Post by wifix on Dec 22, 2015 22:35:35 GMT
logan charles abbott - istui kaikessa hiljaisuudessa rakennuksen pääoville vievillä, valkoisilla portailla, katsellen eteensä mitään sanomatta. Tuossa herra oli jo jonkin aikaa istunut, kolmekymmentäviisi minuuttia, jos tarkkoja ollaan. Ennen sitä oli hän viettänyt aikaa olohuoneessa, mutta jo siellä oli sietämätön hälinä, vaikk kukaan nyt hänen kanssaan siellä ollutkaan - jokseenkin sisällä vain tuntui olevan huomattavasti rauhattomampaa. Ulkona puolestaan ainut ääni minkä hän saattoi kuulla, oli hiljalleen korviinsa kantautuva tuulenvire, sekä aina silloin tällöin katolta tippuvat lumipaakut. Abbott huokaisi hiljaisesti, vetäisten paksua ulkotakkiaan paremmin ylleen. Lämpimän hengityksen mukana ilmaan kohosi pienehkö "höyrypilvi", tai tälläiseksi hän oli sitä jo vuosien ajan kutsunut. Ken tietää oliko tuolle jotakin oikeaa nimitystä, mutta höyrypilvi kuulosti miehen korvaan aivan järkeen käyvältä. Päätään pienesti pudistellen hän oli nyt jo päätynyt kohoittamaan katseensa edessään aukeavaan etupihaan, jonka ulkonäköä oltiin kauhisteltu viimeiset pari kuukautta, jotka rakennuksessa oltiin vietetty. Herra oli saapunut paikanpäälle noin kuukautta ennen joulua, kiroten tuolloin vanhempansa syvimpään helvettiin. Hän ei itse olisi halunnut koko paikkaan, ja rakennukseen saapuminen oli aina ollut vain uhkaus, jonka vanhemmat olivat kohdistaneet hänelle, pienien pilojen tullessa julki kerta kerralta hauskempina. Tai noh, mitä ilmeisemmin ne olivat hauskoja vain hänen mielestään, mutta hauskoja jokatapauksessa. "Helvetti", vain paria kuukautta alle kahdeksantoista vuotias murahti nopeasti, tuntiessaan kylmää lunta kenkiensä sisässä, ravistaen jalkaansa hivenen verran, jollakin tapaa uskoen että se voisi jopa auttaa. Mutta tämäkin oli toivotonta, tuo vaivainen määrä lunta joka oli jollakin ihmeen konstilla kengän sisään päätynyt, oli sulanut jo hetkessä, jättäen jälkeensä vain tummien sukkien sivuille sulaneet, märät läntit. - töks - roolin huomenna damonilla
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 22:45:28 GMT
lucas jacques deveaux - kuunteli poikaystävänsä sanoja, purren hieman huultaan, yrittäen ymmärtää. Ymmärrys tosin siinä vaiheessa oli kaukana. Valitettavasti. Vaikka ymmärtää hän halusikin. Ei siihen pystynyt, muttei myöskään myöntänyt sitä juuri nyt, tässä tilanteessa. Tosin vaaleverikkö oli aika varma siitä, että toinen tiesi, ettei Lucas ymmärtänyt, mitä tuo meinasi. ''Ehkä ennemminkin sun onneksi, sä tiiät, et mä oon meistä se voimakkaampi, ainakin toistaseksi, enkä mä meinaa fyysisesti'', tämä selitti noussen pikkuhiljaa ylös maantasalta. Seinästä hän kuitenkin joutui ottamaan tukea, jotta pääsi ilman suurempia ongelmia ylös - sen verran tälli otti edelleenkin hänen lihaksistoonsa. Ja itseasiassa Lucas oli väärässä sanojensa kanssa. Hän taisi olla fyysisesti myös vanhvempi, kiitos vampyyrivoimillensa. Hän vain oli pienikokoisempi, joka toi illuusion heikommista fyysisitä voimista. Jos toinen vaikka ei muistaisi vampyrismiä tai jotain. ''Sä tiedät, et mä otan noi sun voimat, ellet sä pysty hallitsemaan niitä. Et sä voi saada sun siskon voimia, jos sä et osaa hallita niitä. Hallitseminen on kaikki kaikessa, et sä vaan voi satuttaa jokasta vastaantulijaa, koska sä voit. En mäkään käytä mun voimia miten sattuu, en ainakaan enää, koska nä ihmiset tässä rakennuksessa on saanu mut ajatelemaan, ettei se ole oikein!'' Lucas korotti hieman ääntään tietäen, ettei olisi pystyssä enää kauaa. Hän luultavasti saisi pian samalaisen tällin, muttei se haitannut. Hän itse halusi olla maalitaulu, joten silloin kesti kaiken. Mutta hän pystyi vannomaan, että niin saisi Diegokin kestää pian kipua, ellei alkaisi hallitsemaan voimiaan. ''Mä voin vaikka kertoo sulle muutaman niksin, joiden avulla saat voimia ilman, että sun pitää tappaa siskoos, tosin sä nautit siitä, ni mitä vitun väliä'', blondi mutisi muutamat viimeisimmät sanat niin, ettei toinen välttämättä niitä kuullut.
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 22, 2015 22:59:15 GMT
/ Rudil saa khyl ehottaa suhteit... Rudi Christopher Neve istuu silmät kiinni keskellä nuortenkodin aulaa. Hänen vaaleanruskeat suden korvansa ovat pystyssä tuon kuunnellessa ympärillä tapahtuvaa. Korvien karvat ovat sekaisin ja hapsottavat, sillä Rudia ei kiinnosta niiden sukiminen. Nuorukaisen terävät kynnet naarmuttelevat kaunista puulattiaa aivan hänen huomaamattaan. Hän on liian keskittynyt alakerrasta kuuluvaan puheeseen, josta saa juuri ja juuri selvää. Hän tunnistaa äänet Diegoksi ja Lucakseksi ja epäilee heidän käyttävän voimiaan. Tai sen verran mitä hän on saanut selvää, Diego purkaa ärtymystään Lucakseen. Tästä Rudi on hieman hämmentynyt, sillä hänen tietääkseen Diegolla ei ollut voimia ellei hän varastanut niitä muilta. 'Hän on varmaan varastanut ne siskoltaan', vaaleahiuksinen mies ajattelee ja hakee Malian tuttua ääntä ympäriltään. Hän kuulee tavaroiden paiskomista tyttöjen siivestä ja ja arvaa olleensa oikeassa. 'Agressiivista', osittain sudeksi muuntaunut ajattelee kuullessaan Malian pienoisen ragen ja pieni hymy nousee tuon huulille. Miehenpuolikas on aina nauttinut muiden salakuuntelusta. Rudin huomio kääntyy pois sisaruksista ja Lucaksesta, sillä hän kuulee jonkun kiroavan, jossain lähellä. "Kuulostaa Loganilta", kymmeniä naarmuja puulattiaan raastanut mies tuumaa ja avaa siniset silmänsä. Hän on varma että Logan istuu ulkona portailla ja näkeekin tuon lasisen pääoven läpi. Huppupäisen pojan hengitys hörystyy ilmaan ja saa Rudin yhä vain enemmän kaipaamaan syöpäkääryleitä tai oikeastaan kunnon pilvi lämmittäisi häntä paremmin. Niitä ei kuitenkaan ollut saatavilla tässä täysin eristetyssä paikassa, jossa nuoria vahdittiin koko ajan. Tuhahtaen kahdeksantoista kesäinen nousee ja astelee ulos ovista istahtaen Loganin viereen portaalle. Nuorella on päällää vain valkoinen t-paita ja mustat farku, mutta ei hänellä ole kylmä. Rudi on tottunutkylmään ja hänellä on tavallista korkeampi ruumiinlämpö susigeeniensä takia. "Hei", mies sanahtaa ja vilkaisee Logania hymyillen hieman.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 23:06:57 GMT
Diego nosti kätensä hiuksiensa sekaan ja istui kellarin rappusille hetkeksi aikaa vain hengittelemään yrittäen samalla saada vihaisuus tasonsa laskemaan. "Se on vaan niin helvetin epäreilua, että mä kärsin ja se hoitaa jotain saatanan puutarhaa MUN VOIMILLA !", tummaverikkö ärähti takaisin ja nosti samalla sekunnilla katseensa Lucakseen. Juuri nyt jokainen ihminen kyseisessä rakennuksessa oma poikatstävä mukaan luettuna. Miehestä vain yksin kertaisesti tuntui siltä, ettei kukaan pystynyt juuri nyt ymmärtämään häntä -, ei edes Lucas joka nalkutti vain voimien hallitsemisesta. Diego nousi rappusilta seisoma asentoon ja katsoi todella ärsyyntyneen näköisenä kulmiensa alta vaaleaverikköä, joka mutisi jotain mikä meni suoraan tummaverikön toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jossain aivojensa nurkassa mies tiesi itsekkin sen, ettei ajatellut juuri nyt selkein mielin, koska todellisuudessa Malia oli kuitenkin loppujen lopuksi hänen oma pieni rakas pikkusisko. "Sä oot oikeessa, just nyt mua ei kiinnosta vttuakaan kukaan tässä talossa, etkä sen kummemin säkään", Diego totesi ja tiesi samalla sekunnilla, ettei olisi pitänyt sanoa kyseistä lausetta, jonka seurauksena hän sytytti sekunnissa Lucaksen ja hänen väliin pienen tulirajan. Tummaverikkö toivoi, ettei Lucas edes jaksanut juuri nyt kuunnella toisen lässytystä ja olisi sitä kautta myös jättänyt edellisen lauseen huomaamatta, koska loppu peleissä vaaleaverikkö oli joka tavalla vahvempi. Diego ei tehnyt kuitenkaan asian korjaamisen eteen mitään sen kummempaa, kuin piti katseensa poikaystävässään ja toivoi, että Lucas säälisi edes jotenkin häntä.
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 23:17:26 GMT
Malia paiskoi huoneensa tavaroita lattialle ja kiroili kovaan ääneen samalla. Juuri nyt hän vihasi veljeään vielä enemmän, kuin koskaan ennen. Samalla myös tuon poikaystävä Lucas pääsi lopullisesti naisen mustallelistalle Diegon auttamisesta. "Mä en vaan voi sietää sitä kusipäätä oikeasti, ei ole mun vika, että kaikki voimat on mulla !", tummaverikkö huusi Esmeelle ja itki samalla aikaa -, ei surusta vaan enemmänkin vain ärtymyksestä ja vihasta. "Mä antaisin sille sen oman osuuden mielelläni, jos se vaan yrittäis kohdella mua kuin elävää olentoa", Malia totesi vielä ja oli pitkästä aikaa kunnolla hermoromahduksen partaalla. Naisen onneksi hänen isoveljensä ei päässyt mitenkään naisten puolelle, joten juuri nyt hänen ei tarvinnut pelätä, että tuleeko toinen takaisin viemään loputkin voimat. Malia istahti sängylle ja hautasi samalla kasvonsa käsiinsä ja mutisi itsekseen jotain -, ei hän tännet kuulunut, vaan Diego. "Mä oon pahoillani, että puran tän suhun, mutta tää asia käy vaan niin pahasti mun hermoille", tummaverikkö selitti Esmeelle ja nosti samalla katseensa tuohon. Ilman Esmeetä hän tuskin pärjäisi koko talossa ollenkaa. Ilman esmeen lohduttavaa olkapäätä Malia olisi jo luultavasti antanut kokonaan periksi veljelleen, mutta ihastuksensa takia hän ei antanut vielä periksi vaan taisteli loppuun asti. "Hitsi mä haluaisi vaan karata täältä pois sun kanssa", tummaverikkö totesi ja yritti nostaa samalla huulilleen pienen hymyn, joka muuttui kuitenkin pian itkuksi, jota nainen ei vain saannut estettyä. Malia ei ollut helposti itkevää tyyppiä, mutta koko tämä touhu hänen isoveljensä kanssa ajoi hänet epätoivoseen tilanteeseen ja hänen keinot alkoivat olla pikku hiljaa vähissä. - tämmönen kakka alotus XD Esmee Yvonne Agatha Lopez räpläilee paitansa hihaa hermostuneena, häntä kävi jotenkin sääliksi Malia, jonka veli nyt taisi olla hieman vallanhaluinen - vieden suurimman osan naisen voimista. Vaikeasti nielaisten tummaverikkö kuulee toisen sanat samalla kun nainen istahtijo sängylle. Lopez päätti istua toisen viereen, vieden kädet toisen ympäri. Ei hän tiennyt mitä hänen olisi pitänyt sanoa toiselle, koska oli itsekkin jo valmiiksi sekaisin kaikesta. " No, eiköhän Lucas hänelle puhu järkeä.. Ehkä Diego vielä itsekkin ymmärtää tehneensä todella väärin ja tajuaa palauttaa voimasi takaisin. " Esmee yrittää lohdutella, mutta ei olisi sisimmässään niin vakuuttunut siitä, että Diego tulisi oikeasti järkiinsä. Ei kyllä Lopezin nuorimmaisellakaan ollut mitään varaa puhua järjestä, kun hän oli itsekkin niin sekaisin kaikesta yliluonnollisuudestaan. Hän olisi halunnut jotain vähän siistimpää, kun äänien kuuleminen ja kuolleiden löytämisen. Se ei ollut siistiä, eikä kivaa - ainoastaan ällöttävää ja hyvin kamalaa. " Mä ymmärrän täysin, etkä sä ole purkanut mitään muhun. " tummaverikkö tuhisee, kun silittelee vasemmalla, paremmalla kädellään toisen olkapäätä - yrittäen saada naista hieman rauhoittumaan. Esmee vihasi nähdä ihmisiä itkemässä, se oli kertakaikkiaan niin kamalaa. Huokaisten hän vielä laskee päänsä nojailemaan toisen päähän, hengitellen rauhallisesti. " Kyllä me joskus täältä vielä karataan, kunhan keksitään miten. " Lopez sanoo rauhoittelevaan sävyynsä, päässään voivotellen yliluonnollisuuttaan josta ei olisi mitään höytyä pakosuunnitelmassa. Alahuultaan nuolaisten tummaverikkö jatkaa Malian olkapään silittelyä, ehkä jopa hieman hermostuneena itsekkin - tietämättä yhtään syytä.
|
|
|
Post by wifix on Dec 22, 2015 23:22:45 GMT
logan charles abbott - kohoitti kulmiaan jonkin verran, kuullessaan takanaan olevan, osittain lasisen ulko-oven aukeavan, viitsimättä kuitenkaan kääntyä katsomaan kuka ulos oli saapunut. Ystäviä herra kun ei ollut vielä parinkaan kuukauden jälkeen itselleen hankkinut, vain vihamiehen jos toisenkin, ja kaikista nuorista vain Lucaksen nimi oli muistissa. Ja tämäkin tietenkin vain lukuisien riitojen vuoksi, joita kaksikon välillä oli syntynyt tuon lyhyen ajan sisällä. Myönnettäköön, että herra ei ollut mitään parhainta seuraa, eikä hyvä ihmissuhteiden kanssa, mutta hänen ja Lucaksen tapaus oli asia erikseen. Koskaan ei hän ole omistanut yhtä typerää, sekä riidan täytteistä suhdetta kenenkään kanssa, mutta jokin miehessä vain sai hänen hermonsa kireälle. Ken tietää, koska hän lopullisesti menettää malttinsa ja lennättää toisen ikkunoiden lävitse. Abbott säpsähti pienoisesti, kuullessaan tutun kuuloista puhetta viereltään. Katse ei vieläkään kääntynyt toiseen, mutta päässään yritti hän hetken ajan arvuutella paikalle saapuneen nimeä. Kuten jo varmasti kaikki tiesivät, ei hän ollut viitsinyt käyttää paljoakaan aikaa muiden nimien muisteluun, mutta silti lähes jokainen muistettiin pienen miettimisen jälkeen, kuten tapahtui juuri nytkin. Rudi. Vaaleahiuksinen poika, jonka huone ei ollut niinkään kaukana hänen omastaan. Hänen voimistaan ei hänellä ollut minkäänlaista mielikuvaa, mutta jollakin tapaa se susiin, taikka muihin nelijalkaisiin taisi liittyä. Rauhallisesti huokaisten Logan käänsi hitaasti katseensa vierelleen saapuneeseen, itseään luultavasti vuotta vanhempaan herraan, kohoittaen tapansa mukaisesti toista kulmakarvaansa kysyvästi. "Oliko asiaa?" Abbott mumisi hiljaiseen äänensävyyn, painaen kyynärpäänsä nojaamaan vasten polviaan. Häntä ei juurikaan kiinnostanut muiden kanssa keskustelu, mutta ei hän siitäkään huolimatta halunnut olla töykeä. Se nyt vain oli jotakin, joka liittyi miehen luonteeseen. Ei hän tuolle niinkään mitään voinut, silloin tällöin hän vain sattui päästelemään suustaan asiat hieman väärän kuuloisina, vaikka ei sitä tarkoittanutkaan.
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 23:27:38 GMT
lucas jacques deveaux - päästi huultensa välistä tahallisen naurahduksen, pudistaen samalla päätään. Vai että hänen voimillaan Malia hoisi puutarhaa. Niinpä tietenkin. Jokatapauksessa hän antoi toisen puhua loppuun, joka ei nut olla kovin hyvä idea. Ei ollut kovin hyvä idea antaa toisen puhua ilman mitään keskeytyksiä. Nimittäin viimeiset sanat, jotka kuuli ilman mitään jälkeenpäin pahoitteluja tuntui uppoavan Lucasiin, ja helvetin syvälle. Hän ei osannut sanoa johtuiko se ainoastaan Diegon vihasta, vai kenties jostain muusta. Mutta ihan sama mistä johtui, se sai Lucasin vihan nousemaan vähintään yhtä korkealle, mitä tuon huoneen toisella puolella olevan viha olikaan. ''Luuletko, et toi estää jollain tapaa mua?'' vaaleaverikkö tuhahti, samuttaen heidän väliin ilmestyneen tulirajan läes yhtä nopeasti, mitä Diego sen oli luonutkin. ''Jos kerran jopa mä oon sulle ihan sama, ni ole hyvä ja vaikka tapa mut, kun tappaa haluut niin helvetin kovaa. Mä en ymmärrä mikä siinä on, et sun pitää saada tappaa, missä on vika? Mikä sun aivoissa on vinossa, niin, et se saa sut ajattelemaan tappamisen olevan hyvä asia?'' vaaleaverikkö huusi aivan toisen nenän edessä, ja jos joku ylimääräinen sattuisi astelemaan kellariin juuri nyt, saisi ainakin päivän naurut kaksikon pituuseron takia. Lucas nimittäin oli helvetisti toista lyhyempi (haha mun duden vuoro olla se lyhyempi!!), ja muutoinkin pienikokoisempi, mutta silti se, joka uhosi, kuin olisi se suurempi. Tietenkin se, mitä hän sanoi tappamisesta, oli niin tekopyhää miettien sitä, montako ihmistä Lucas on tappanut vain saadakseen sen kieron mielihyvän, kun on viimeinen, joka näkee tuon kuolevan ihmisen viimeisenä. Kun tietää, ettei kukaan saa milloinkaan tietää, millä tavalla se ihminen kuoli, ja kuka sen teki.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 23:47:58 GMT
Malia tunsi miten pikku hiljaa hän alkoi rauhoittumaan. Esmeen silittely tavassa oli vain jotain niin erillaista, että joka kerralle se tehosi tummaverikköön kuin salaman iskusta. Alkusi epämääräinen tärinä loppui kokonaan ja sen jälkeen kyyneleet muuttuivat vain yksittäisiksi. Nainen ei kuitenkaan halunnut hetkeen avata suutaan vaan keräsi itsensä kasaan ja hengitteli hetken aikaa rauhallisesti sisään ja ulos. Malia ei ollut uskaltanut vielä kertoa Esmeelle siitä, että piti hänestä oikeasti aika paljonkin, jokin asiasta kertomisessa vain pelotti tummaverikköä. Ei hänellä olisi varaa menettää Esmeetä tässä hullujen talossa, joten hän tyytyi olemaan ainakin toistaiseksi vain hiljaa asiasta. "Mä en tosiaan tiiä mikä sussa on, mutta mulla on jo paljon parempi olo", Malia totesi hiljaa ikään kuin varmistaakseen, ettei kukaan muu kuin Esmee kuullut sitä. "Musta tuntuu, että mä oikeasti pidän susta aika paljon", tummaverikkö totesi vielä hiljaa perään ja toivoi saavansa positiivisen vastauksen. "Mä pidän siitä, että sä osaat ees jotenkin hallita sun hulluutta ja, musta tuntuu, että me voitaisiin jopa olla yhdessä normaaleja tosin kuin Lucas ja Diego", Malia totesi pienesti naurahtaen perään. Viimeinen asia mitä hän halusi koko maan päällä oli sellainen suhde kuin mitä hänen isoveljellä oli Lucaksen kanssa. Nuorten miesten parisuhde oli kaikkea muuta kuin terve ja miesten mielentilat vaihtelivat kuin mekoista kärsivien naisten.
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 22, 2015 23:49:35 GMT
Rudi Christopher Neve hämmentyy hetkellisesti Loganin töksähtävää kysymystä, mutta ymmärtää sitten ettei poika ole mistään seurallisimmasta päästä. ' Hän haluaa olla rauhassa, poissa melun keskeltä', Rudi tuumii kääntäen katseensa pihan toisella laidalla olevalle aidalle. Loganilla ei susipojan tietojen mukaan ollut yhtäkään ystävä tässä nuorisovankilassa. Nuorisovankila on Neven perheen ainokaisen mielestä loistava nimitys tälle paikalle. Loganin ulkopuolisista suhteista tai menneisyydestä blondilla ei ollut aavistustakaan. "Ei oikeastaan. Ajattelin vain häiritä, koska näytit niin yksinäiseltä", poika vastaa vetäen terävät kyntensä piiloon. Ne olivat jääneet paljaiksi lattiaan raapustelun jäljiltä. Korvat olivat kadonneet miehen vaaleanhiuspehkon sekaan hetkiä aikaisemmin. Siniset silmät katselevat lumipeitteistä pihaa mietteliäänä, hän vain haluaa päästä ppis, mutta toistaiseksi Rudi ei ollut onnistunut karkaamisessa. Taikuus esti senkin toivon. Silmät vilkaisevat taas Logania ja kulmat kurtistuvat hieman. Susipoika ei tiedä tuosta nuorukaisesta juuri mitään yliluonnollisen kyvyn lisäksi, ainoastaa nimen ja sen ettei tuo tullut toimeen Lucaksen kanssa. Monta kertaa susipoika oli kuullut heidän riitelevän milloin mistäkin. Ehkä siksi Logan istuu nyt tässä portailla, eikä sisällä missä on muita ihmisiä. "Oliko joku tärkeä ajatus kesken?" Rudi kysyy. Hänellä ei ole aikomustakaan jättää herraa rauhaan. Ei vielä, Neve haluaa tietää lisää tästä vasta parisen kuukautta sitten saapuneesta miekkosesta. Silmät vaeltavat taas pois pojan kasvoista tällä kertaa taivaalle. Pilvien lisäksi ei näkynyt muuta kuin yksinäinen pikkulintu lentämässä rakennuksen yli, mutta sekin on kaukana. Huokaus pääsee pojan huulien välistä: "Ollappa vapaa kuin taivaan lintu."
|
|
|
Post by kaisa on Dec 23, 2015 0:02:51 GMT
Diegon käyttäytyminen lähenteli suoraan yläaste ikäisen murrosikäisen käyttäytymistä, mikä oli tietysti säälittävää. Myös isottelun ja uhottelun tarve oli tällä hetkellä pilvissä, joka näkyi jatkuvasti tummaverikön sanoissa ja tekemisisssä. Luultavasti tämäkin tilanne tulisi päätymään kuitenkin vain miehen osalta huonosti niin kuin aina. Ei Diegolla ollut loppu peleissä mitään tehtävissä, kun Lucas suuttuisi oikein kunnolla -, Lucaksen suuttuminen tarkoittaisi vain sitä, että tummaverikkö päätyisi nukkumaan tavalla tai toisella. Yleensä tässä vaiheessa Diego olisi jo tajunnut, että kannattaisi pitää nätti naama kiinni, mutta juuri nyt isottelun tunne oli aivan suuri. Näytti luultavasti todella järkevältä, kun muutaman sentin lyhempi vaaleaverikkö raivosi pää punaisena pidemmälle tummaverikölle, mutta totuushan oli se, että tummaverikkö ei omistanut läheskään yhtä isoja voimia kuin poikaystävänsä. "Alatko sä ihan tosissas antamaan mulle neuvoja tappamisen suhteen, se mikä mun aivoissa on vinossa nii on vielä pahemmin vinosssa sun aivoissa", Diego vastasi takaisin jopa pienesti naurahtaen. Päätään pudistaen tummaverikkö kohotti kulmiaan pienesti ja katsoi piinaavasti suoraan Lucasta silmiin. "Ihan oikeasti voisinkin tappaa sut, mutta tiiän, että sä tappaisit mut eka, paitsi sä et pystyis siihen, koska sä rakastat mua, etkä voi sille mitään ja oon sun kultamussukka kehen et ees uskalla koskea ", mies totesi ja mutristi samalla pienesti alahuultaan. Sanojensa jälkeen pidempi kohdisti Lucaksen päähän jäätävän päänsäryn ja toivoi voittavansa aikaa siten edes jonkun verran.
|
|