|
Post by Jp on Dec 22, 2015 19:30:07 GMT
aa... en mä sit...
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 19:35:50 GMT
roolaan yksällä nopeesti ja sit alan kirjottaa alotusta nii nyt on aikaa soviskella suhteita ja kaikkee vastaavaa :''D
+ lucasille joku vihamies, jonka kans se vois ottaa yhteen tyyliin ihan jokasena päivänä !!
|
|
|
Post by wifix on Dec 22, 2015 19:42:47 GMT
roolaan yksällä nopeesti ja sit alan kirjottaa alotusta nii nyt on aikaa soviskella suhteita ja kaikkee vastaavaa :''D + lucasille joku vihamies, jonka kans se vois ottaa yhteen tyyliin ihan jokasena päivänä !! - logan!
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 19:44:34 GMT
- Malialle joku kaveri tai joku suhde 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 19:53:21 GMT
roolaan yksällä nopeesti ja sit alan kirjottaa alotusta nii nyt on aikaa soviskella suhteita ja kaikkee vastaavaa :''D + lucasille joku vihamies, jonka kans se vois ottaa yhteen tyyliin ihan jokasena päivänä !! - logan! oh, joo!
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 20:01:17 GMT
äöh, saanko esmeelle jotain jänskää.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 20:02:15 GMT
äöh, saanko esmeelle jotain jänskää. onks Maliasta mihinkää ? 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 20:16:27 GMT
äöh, saanko esmeelle jotain jänskää. onks Maliasta mihinkää ? 8) oioi, toki 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 20:17:46 GMT
erittäin random alotus »» ne jotka tietää mut barbilandiasta tietää myös, et oon maailman surkein tekee alotuksia, joten )) » mut siis päivämäärästä voidaan alottaa, joka on 10.1.2016 ja päivänä toimikoot keskiviikko » lämpötila hilluu siellä 13 ja 15 pakkasasteen paikkeilla, lunta löytyy muutamakymmen sentti, ja sitä sataa kokoajan vain enemmän » kello näyttää päivää, tarkemmin kahta, ja vielä tarkemmin kahtakymmentäviittä yli. eli siis tälleen helpommin sanottuna kello on 14.25 » ulkolu on sallittua, rajojen ulkopuolelle meneminen ei ole edes mahdollista, kiitos noituudelle » ja ei näille nuorille ole mitään ohjattua tekemistä, joten nä saa tehdä mitä vaan. koulua on kyllä 14 - 18 - vuotiaille, mutta ainoastaan maanantaina, tiistaina ja torstaina aina viitisen tuntia, joten ei kai mitään. mä lopetan tän turhan selittelyn ja päästän teiät roolaamaan :---D » ja tosiaan, vaikka kirjotettuja sääntöjä löytyy vain viisi, ei se tarkoita sitä, että sääntöjä olisi vain viisi. kirjoittamattomia sääntöjä ohjaajien mielessä voi olla kymmeniä, jos siltä tuntuu :DD
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 20:17:58 GMT
onks Maliasta mihinkää ? 8) oioi, toki 8) minkälaist seuraa ? 8) kaveri vai jotain enemmän ?
|
|
|
Post by renak on Dec 22, 2015 20:28:18 GMT
Onko tässä muutes minimi rivimäärää roolauksen suhteen?
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 20:30:43 GMT
Onko tässä muutes minimi rivimäärää roolauksen suhteen? no ei oikeestaan, kunhan nyt ei ihan muutamaa rivii kirjottele vaan, ni hyvä on
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 20:32:01 GMT
minkälaist seuraa ? 8) kaveri vai jotain enemmän ? ei välii, päätä sä 8)
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 20:44:12 GMT
minkälaist seuraa ? 8) kaveri vai jotain enemmän ? ei välii, päätä sä 8) niil vois olla jotain söpöö säätöö 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 20:58:44 GMT
lucas jacques deveaux - suunnilleen pidätteli nauruaan, kun valmistautui seuraavaan iskuun. Hänestä oli jopa kivaa olla poikaystävänsä maalitauluna, kun tuo harjoitti voimiaan. Itseasiassa jos ihan tarkkoja oltiin, harjoitti hän siskonsa voimiaan, sekä itse Lucasin voimia. Toisella kun ei ollut omia voimiaan jostain täysin tuntemattomasta syystä, vaan joutui tuo lainaamaan siskonsa, tai Lucasin voimia - ja no, tässä tapauksessa hieman molempien. Ainut ongelma tässä kaikessa vain oli se, ettei toinen saanut tarpeeksi voimiaan siskoltaan, eikä Lucas suostunut antamaan itseltään läheskään kaikkia voimia toiselle, vaikka kuinka luottikin häneen. Pitihän hänellä joitain voimia olla, jos vaikka innostuisi iskemään salakavalasti takaisin. Toinen asia, mille Lucas pidätteli nauruaan, oli hänen isoveljensä ilme, kun tuo tajuaisi tämän kaiken. Kun hän tajuaisi, kuinka Diego oli vienyt siskoltaan voimiaan, kuinka hän oli vienyt Lucasilta voimia - okei, lainannut, ja kuinka he yhdessä olivat onnistuneet pääsemään A - siiven kellariin. Ja kaikkea tätä pahensi se, että Diego tavallaan satutti Lucasia. Ja kirjoitetuissa säännöissähän luki selvästi, että väkivaltainen käytös itseään, tai muita kohtaan oli ehdottomasti kielletty. ''Mä en malta odottaa, ku mun isoveli saa tietää tästä'', Lucas virnuili tietäen, kuinka helvetin suureen pulaan joutui sen jälkeen. Ja kuinka helvetin suureen pulaan Diego joutui. Hän oli tässä se, joka oli tehnyt enemmän pahaa, eikä Louis - Lucasin isoveli enää säälinyt kumpaakaan näistä herroista yhtään. Ja itseasiassa ihan hyväkin niin. Lucas ei ainakaan kaivannut mitään säälipisteitä. ''Mut nyt, pistä parastas, mä oon valmis'', sinisilmä laski hymyn huuliltaan, tapittaen suoraan poikaystävänsä silmiä, jääden odottamaan seuraavaa iskua.
|
|