|
Post by nea on Dec 22, 2015 11:24:02 GMT
LOMAKE »» mies » nuori » lucas jacques deveaux » 17 » homoseksuaali, säätöä » lucas onnistui viidentoista vuoden ikäisenä karkaamaan kodistaan ja luomaan itsensä suojaksi loitsun, joka esti tämän paikantamisen niin noituudella, kuin ilman noituuttakin. lucas ehti matkaamaan vuoden ilman mitään ongelmia, kunnes alkoi niin sanotusti menemään yli noituuden kanssa. hän teki loitsuja, jotka satuttivat häntä itseään, että muita. ei hän pelännut mediaa, hän ei pelännyt siinä vaiheessa paljastumista, vaan koki olevansa tarpeeksi voimakas vastustamaan isoveljeään, että vanhempiaan. näin ei kuitenkaan ollut. hän hävisi isoveljelleen, joka sitten tämän lastenkodin työntekijänä raahasi veljensä sinne lukkojen taakse suojaan niin itseltään, kuin muiltakin » hybridi, ei kuitenkaan ''normaali'' vampyyrin ja ihmissuden risteytys, vaan noidan ja vampyyrin. jos joku on kattonut TVD, nii tietää kuudennen kauden lopusta millasta hybridiä meinaan. Noituudesta vielä sen verran, että herra kykenee imemään niin muista ihmisistä, kuin loitsuistakin osan/kaiken voimista itseensä » nea mies » nuori » lucas jacques deveaux » 17 » homoseksuaali, säätöä » hybridi (noita & vampyyri) » nea mies » hoitaja » louis édouard deveaux » 25 » biseksuaali, vapaa » noita. toisin kuin hänen nuorempi veljensä, ei louis kykene imemään voimia loitsuista, eikä muista. hän pystyy tietenkin muiden noitien tavoin harjoittamaan voimiansa lähes loputtomiin » nea mies » hoitaja » louis édouard deveaux » 25 » biseksuaali, vapaa » noita » nea
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 11:27:07 GMT
LOMAKE »» mies » hoitaja » damon isaac falkov » 24 » bi, vapaa » veera - öäh kai kelpaa että hoitaja on ihan normaali ihminen kun lihasta kumminki on sen verran että saa pidettyä muksut kurissa +++ heti alkuun kysäisen loganille jotakin suhteita (ystävä, vihamies, rakkaus..) ennen kun kaikki kerkee sopimaan mitään ja mun hahmo jää yksin nurkkaan istumaan voisin tul ärsyttää sun hoitajaa mun mahdollisella naisel
|
|
|
Post by wifix on Dec 22, 2015 11:50:02 GMT
LOMAKE »» mies » hoitaja » damon isaac falkov » 24 » bi, vapaa » veera - öäh kai kelpaa että hoitaja on ihan normaali ihminen kun lihasta kumminki on sen verran että saa pidettyä muksut kurissa +++ heti alkuun kysäisen loganille jotakin suhteita (ystävä, vihamies, rakkaus..) ennen kun kaikki kerkee sopimaan mitään ja mun hahmo jää yksin nurkkaan istumaan voisin tul ärsyttää sun hoitajaa mun mahdollisella naisel jooo 8))
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 11:51:37 GMT
uppelis c:
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 12:07:18 GMT
voisin tul ärsyttää sun hoitajaa mun mahdollisella naisel jooo 8)) jees 8) en vaa tiiä teenkö ihmissuden vai vampyyrin o.o
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 12:48:27 GMT
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 13:07:50 GMT
heei, oisko mahdollista et tekisin mun naisesta bansheen? se esiintyy ainakin teen wolfissa sellanen, että se ennustaa kuolemia ja niiku et se löytää ne kuolinpaikat oikeestaan sen enempää ajattelemata ja tollasta. sit se aina kans kiljuu, kun joku kuolee. XDD kuulostaa vähä creepylt, mutta joo.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 22, 2015 14:09:11 GMT
LOMAKE »» nainen » nuori » malia valeria celia ramirez » 17 » bi, mahdollista säätöä ? » Malia on kaksosista nuorempi ja jollain ihme tuurilla hänen isoveljensä jäi niin sanotusti voimatta ja kaikki voimat siirtyivät Malialle. Isoveli pystyy kuitenkin harjoittamaan pikkusiskonsa avulla taikuutta, kunhan vain riistää toiselta voimia itselleen. Voimien riistäminen aiheuttaa nuorten välillä jatkuvia riitoja, eikä vanhemmista ollut enää vahtimaan lapsiaan. Vanhemmille viimeinen tikki oli, kun Malian isoveli sai jotain kautta tietää, että tappamalla pikkusiskonsa voisi hän saada voimat kokonaan itselleen. Nuorten vanhempien mielestä oli parempi lähettää lapset sellaiseen paikkaan jossa heitä valvotaan kellon ympäri. » noita nainen » nuori » malia valeria celia ramirez » 17 » bi, mahdollista säätöä jonkun kanssa ?» noita » kaisa mies » nuori » diego manuel carlos ramirez » 17 » bi, säätöä » sama, kun siskollaan ^» noita, mutta joutuu varastamaan/viemään voimansa siskoltaan, jonka takia taikuuden harjoittaminen on rajoittunutta» kaisa mies » nuori »diego manuel carlos ramirez» 17 » bi,säätöä» noita» kaisa
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 22, 2015 15:08:58 GMT
Onpas hassusti et on enemmän miehii ku naikkosii. Voisin tehdä jonkun nuoremman tytön joko yliluonnollisuudella tai ilman. Jos se ikämuki olisbollu alempi olisin voinu tunkea mun 12 ja 13 kesäisil sisaruksil.... he haluutko et teen sille naikkoselles veljen. No jos päädyn tekee sen niin sitten toki :3
|
|
|
Post by renak on Dec 22, 2015 15:48:33 GMT
Tekisi mieli tulla mukaan yhdellä jätkistäni, mutta taidanpa opetella ropettamaan tytöllä...
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 15:52:27 GMT
heei, oisko mahdollista et tekisin mun naisesta bansheen? se esiintyy ainakin teen wolfissa sellanen, että se ennustaa kuolemia ja niiku et se löytää ne kuolinpaikat oikeestaan sen enempää ajattelemata ja tollasta. sit se aina kans kiljuu, kun joku kuolee. XDD kuulostaa vähä creepylt, mutta joo. siis pelkkä mielikuvitushan on rajana, ni tottakai voit 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 15:54:14 GMT
Tekisi mieli tulla mukaan yhdellä jätkistäni, mutta taidanpa opetella ropettamaan tytöllä... ei mitää välii kummal tuut, suosittelen kyl miestä, koska homoja ja biseksuaaleja löytyy kuitenki aika monta >> pelaan yhe nhl matsin viel broidinkaa ni tuun sit koneel :---D
|
|
|
Post by pokemon on Dec 22, 2015 15:58:52 GMT
heei, oisko mahdollista et tekisin mun naisesta bansheen? se esiintyy ainakin teen wolfissa sellanen, että se ennustaa kuolemia ja niiku et se löytää ne kuolinpaikat oikeestaan sen enempää ajattelemata ja tollasta. sit se aina kans kiljuu, kun joku kuolee. XDD kuulostaa vähä creepylt, mutta joo. siis pelkkä mielikuvitushan on rajana, ni tottakai voit 8) aa, okei no hyvä 8) tuuun tekemään lomakkeen illemalla, meen hetkeks kaverinkaa tekee jotain 8)
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 22, 2015 16:32:56 GMT
Onko väärin sanoo, että tämä on kiva kuva ja toi tyty on kuuma? mietin et voisin tehdä tästä sen miun likan.
|
|
|
Post by nea on Dec 22, 2015 16:34:42 GMT
kelailin, et vois ehkä ottaa viel joku 2 - 3 henkilöö lisää, koska nyt aika monel on kaks :')
|
|