|
Post by wifix on Dec 24, 2015 21:46:41 GMT
/ älkää antako tän kuolla :c - roolailen kaisan jälkeen
|
|
|
Post by pokemon on Dec 24, 2015 21:49:44 GMT
/ älkää antako tän kuolla :c - roolailen kaisan jälkeen / okei, jee kaisaa kiskis.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 24, 2015 23:54:29 GMT
- oho taasko mun roolii odotellaan XD
|
|
|
Post by pokemon on Dec 25, 2015 0:08:12 GMT
- oho taasko mun roolii odotellaan XD / :DD veera odottelee, tai oottaa ehkä elliotin reaktiota.
|
|
|
Post by wifix on Dec 25, 2015 0:12:48 GMT
- oho taasko mun roolii odotellaan XD / :DD veera odottelee, tai oottaa ehkä elliotin reaktiota. - ja tää jollakin tapaa saattaa olla myös pieni selitys omalle laiskuudelleni :'DDDD muttajuu roolin sitten kaisan jälkee
|
|
|
Post by kaisa on Dec 25, 2015 0:20:05 GMT
- oho taasko mun roolii odotellaan XD / :DD veera odottelee, tai oottaa ehkä elliotin reaktiota. - no katon saanks jotain kasaan nyt vai yritänks suosiol aamulla XD
|
|
|
Post by pokemon on Dec 25, 2015 21:00:50 GMT
/ :DD veera odottelee, tai oottaa ehkä elliotin reaktiota. - no katon saanks jotain kasaan nyt vai yritänks suosiol aamulla XD / jee, jaksatsä pelata nyt c:
|
|
|
Post by kaisa on Dec 25, 2015 21:02:44 GMT
- no katon saanks jotain kasaan nyt vai yritänks suosiol aamulla XD / jee, jaksatsä pelata nyt c: - anlgamoiknsgfx XD yritän saada, jotain kasaan, mut tää on viimenen kerta ku tuun mihinkään ropeen hetero miehel
|
|
|
Post by pokemon on Dec 25, 2015 21:06:14 GMT
/ jee, jaksatsä pelata nyt c: - anlgamoiknsgfx XD yritän saada, jotain kasaan, mut tää on viimenen kerta ku tuun mihinkään ropeen hetero miehel / sähän pelaat just hyvi miehel o:
|
|
|
Post by kaisa on Dec 25, 2015 21:08:03 GMT
- anlgamoiknsgfx XD yritän saada, jotain kasaan, mut tää on viimenen kerta ku tuun mihinkään ropeen hetero miehel / sähän pelaat just hyvi miehel o: - tää on vaa jotenki tylsää roolata hetero miehel tai jotenki ei yhtää nappaa täl hetkel D: ja ku ois hirvee hinku julkasta taas ahs rope ku oon kattonu nyt taas iha sikan sitä
|
|
|
Post by pokemon on Dec 25, 2015 21:12:00 GMT
/ sähän pelaat just hyvi miehel o: - tää on vaa jotenki tylsää roolata hetero miehel tai jotenki ei yhtää nappaa täl hetkel D: ja ku ois hirvee hinku julkasta taas ahs rope ku oon kattonu nyt taas iha sikan sitä / aa, ymmärrän ja julkase c:
|
|
|
Post by wifix on Dec 25, 2015 21:15:49 GMT
/ sähän pelaat just hyvi miehel o: - tää on vaa jotenki tylsää roolata hetero miehel tai jotenki ei yhtää nappaa täl hetkel D: ja ku ois hirvee hinku julkasta taas ahs rope ku oon kattonu nyt taas iha sikan sitä julkase!!
|
|
|
Post by Jp on Dec 25, 2015 22:26:24 GMT
//Roolin huomen tai pyhien jälkeen...
|
|