|
Post by pokemon on Dec 20, 2015 22:08:14 GMT
en usko sua //Huomaa pokemonin todellinen valta... voidaan aloittaa tänään varmaa ehkä kunhan mulla alkaa se loma... joulujuhla viel illasta. hah ai, onko sulla huomenna viel koulua?
|
|
|
Post by Jp on Dec 20, 2015 22:09:35 GMT
//Huomaa pokemonin todellinen valta... voidaan aloittaa tänään varmaa ehkä kunhan mulla alkaa se loma... joulujuhla viel illasta. hah ai, onko sulla huomenna viel koulua? Tänään... kello on 0:08 ja nyt on maanantai... menee huomisen puolelle kyl se juhla, mut siinä välis kun tuun koulusta ja ennen juhlaa voin aloittaa.
|
|
|
Post by pokemon on Dec 20, 2015 22:12:07 GMT
hah ai, onko sulla huomenna viel koulua? Tänään... kello on 0:08 ja nyt on maanantai... menee huomisen puolelle kyl se juhla, mut siinä välis kun tuun koulusta ja ennen juhlaa voin aloittaa. :DDD taidan olla vähä väsynyt, varmaa parempi ois mennä nukkuu. mutta joo, okei.
|
|
|
Post by Jp on Dec 20, 2015 22:13:40 GMT
Arvaa kun se itse termi uni ei tuu... pitäis nukahtaa jotenkin... vois kokeilla laskea lampaita... jotkuhan sanoo et sekin toimis.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 20, 2015 22:14:47 GMT
okei ehk voisin harkita tänne tulemist XD
|
|
|
Post by pokemon on Dec 20, 2015 22:19:06 GMT
Arvaa kun se itse termi uni ei tuu... pitäis nukahtaa jotenkin... vois kokeilla laskea lampaita... jotkuhan sanoo et sekin toimis. aa, joo se syvältä. mä en oo ikinä jaksanu yrittää sitä joo kaisa, tuu!!
|
|
|
Post by kaisa on Dec 20, 2015 22:37:30 GMT
öö oisko tää iha ok kuva ?
|
|
|
Post by pokemon on Dec 20, 2015 22:41:14 GMT
öö oisko tää iha ok kuva ? on 8)
|
|
|
Post by kaisa on Dec 20, 2015 22:48:47 GMT
Mies numero yksi eli nainen numero 1 kumppani ja toisen kaksosen isä: Elliot Oliver Higgs- 23 –kaisa
|
|
|
Post by pokemon on Dec 20, 2015 22:59:34 GMT
Mies numero yksi eli nainen numero 1 kumppani ja toisen kaksosen isä: Elliot Oliver Higgs- 23 –kaisa jee :3
|
|
|
Post by wifix on Dec 21, 2015 0:08:07 GMT
Mies numero kaksi eli naisen 1 opiskelukaveri ja toisen kaksosen isä: ian holden miller - 23 - veera - öäh en vielä tiedä minkä kuvan otan
|
|
|
Post by Jp on Dec 21, 2015 5:47:40 GMT
koko jengi siis kasassa.
Voitte muuten aloittaa ropen jos haluatte.
|
|
|
Post by Jp on Dec 21, 2015 14:11:12 GMT
Aloitetaan Kello on nyt jotain kaksi iltapäivällä ja mies 1 ja nainen 1 ovat saapuneet uudelle asunnolleen noin vartti sitten kaksostensa kanssa ja roolija saa päättää onko nainen 1 tajunnut vielä, että hän seisoo lapsuudenkotinsa edessä.. Nainen 2 ja mies 2 voivatkin tehdä mitä huvittaa Jouluaattoon on vielä noin viitisen päivää joten mahdollisia lahjaideoita on jo alettu suunnittelemaan. Keli on tällä hetkellä nollan paikkeilla, mutta illaksi pakkasen on ennustettu kiristyvän.
Talosta: Talo sijaitsee Champlainjärven rannalla, jonka vuoksi maantieteellinen sijainti on Vermontin pohjoisosassa. Talon takapiha päättyy rantaan, jonka jälkeen vastaan tulee vesiraja ja ajallaan itse järvihirviö Champ, joka on siis roolipelissä olemassa. Tosin olennon elintapojen tutkiminen on vaikeaa, koska olento näyttäytyy niin harvoin ja se ei ole ainakaan paikallisten tietojen mukaan surmannut ketään. Itse talo on rakennettu jo ikuisuus sitten, joten ikää sillä löytyy vaikka kuinka paljon. Viimeisin remontointi on kuitenkin tapahtunut noin parikymmentä vuotta sitten, jolloin taloon asennettiin muun muassa sähöt. Itse asiassa naisen numero 1 perhe on omistanut alun perin myös talon ympärillä olevat maa-alueet, mutta korjausten kiihtyessä suku on päättänyt antaa niitä vanhoille ystävilleen jouduttuaan laman aikana talousvaikeuksiin. Taloon on haluttu rakentaa kaksi kerrosta alkuperäisen omistajaperheen harvinaisten suurien tarpeiden vuoksi, joten talon makuuhuoneet riittäisivät periaatteessa isommallekin porukalle, parhaimmillaan jopa kahdeksalle palvelusväkineen ilman, että talossa tulisi ahdasta. Miljonäärivanhemmathan eivät halunneet yllätystä pilatakseen kertoa, että he antaisivat naisen numero 1 lapsuudenkodin tuolle omaksi asunnokseen nyt kun tuollakin alkoi olla jo sitä omaa jälkikasvua elätettävänä.
|
|
|
Post by wifix on Dec 21, 2015 14:31:37 GMT
myönnettäköön että oon nyt hieman sekasin niin millon mies ja nainen 2 tulee sinne :'DD
|
|
|
Post by pokemon on Dec 21, 2015 14:39:20 GMT
myönnettäköön että oon nyt hieman sekasin niin millon mies ja nainen 2 tulee sinne :'DD / eiköhän ne vois tulla sillee aikalailla pian, et jos ne tekis vaikka lähtöä tai jotain? en tiiä o: pelaan muuten aivan justiin.
|
|