1. Häpeen sitä miten rakkaudenkipee mä oon lmao
2. ... tungen joka paikkaan 'lmao'
3. Mua kuumottaa sairaanhoitajan ammatti
4. Oon agnostikko
5. Puhun itelleni tosi usein enkuks ja valitan tän maailman ongelmista vaikka kukaan ei oo kuulemassa mua
6. Sanon aina et harrastan kirjoittamista mut en oo nytkään kirjottanu kuukausiin
7. Oon biseksuaali
8. Haluisin et mulla ois motivaatiota vähän siihen ja tähän ja tuohon mut emt sitä ei kai saa mistään
9. Mietin joskus kasiluokalla et onks olemassa uskontoo, jossa uskotaan siihen et kaikki eri uskontojen jumalat on oikeesti yks ja sama heppu sitä vaan tulkitaan eri tavalla eri uskonnoissa. Sit mulle selvis et sellanen on ja yks mun kaveri uskoo siihen wow
10. Pidän itteäni tosi tylsänä mut tavallaan mielenkiintosena mut en osaa enää päästää ketään niin lähelle et ne näkis sen mielenkiintosen puolen #deep
En oo muuttunu melkein yhtään ihmisenä lmfao mut täs 10 faktaa lisää koska tylsyys zzz
1. Mulla ei ollu lempinäyttelijää ennen kuin löysin John Cusackin
2. Rakastan sfinx- ja devon rex -kissoja
3. Toki rakastan mun rakasta maatiaiskissaanikin. Niinku legit rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta tässä kylmässä ja karussa maailmassa
4. Vihaan finglishiä mut silti tungen sitä oka paikkaan koska en osaa enää suomea lol
5. Mut viel enemmän vihaan ku porukka käyttää suomenkielisissä lauseissa sanoja
lit, slay, living6. Kuolen varmaan kohta mun viisaudenhampaiden aiheuttamiin komplikaatioihin
7. Mun on vaikee löytää uutta musiikkia koska jotenkin koen sen kynnyksen uuden biisin kuuntelemiseen hirveen korkeena?? Täs ei oo logiikkaa
8. Pelkään kaupunkien vaakunoita. Niinku isoja kuvia niistä tai läheltä nähtynä.
9. ... paitsi Lapinlahden ja nykyään myös Lapuan vaakunaa koska Pete sano et se jäbä niissä näyttää He-Manilta
10. Rakastan tatskoja ja lävistyksiä