|
Post by magnifique. on Dec 22, 2015 14:47:18 GMT
1. oon erittäin pakkomielteinen phanista 2. rakastan after eightejä ja voisin syödä niitä jatkuvasti 3. tiedän koulussa vastauksen moniin kysymyksiin, mut en viittaa ja vastaa, koska en haluu et kaikki luulee et tiedän kaiken ja oon hirvee hikke (toisaalta kaikki on tätä mieltä musta jo ) 4. tykkään kynsilakan repimisestä, mutta en halua repiä sitä joten oon erittäin ristiriitainen kun mulla on kynsilakkaa kynsissä 5. mulla on pakkomielle tehä asiat heti tai mahollisimman nopeasti, enkä koskaan voi jättää sitä tyyliin viimiseen päivään 6. rakastan fazerin marianne-suklaata 7. oon perfektionisti 8. sanon aina et meiän luokan pojat on idioottei mut ei ne oo 9. oon laiska ihminen 10. rakastan kirjottamista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2015 15:33:06 GMT
1. oon erittäin pakkomielteinen phanista 2. rakastan after eightejä ja voisin syödä niitä jatkuvasti 3. tiedän koulussa vastauksen moniin kysymyksiin, mut en viittaa ja vastaa, koska en haluu et kaikki luulee et tiedän kaiken ja oon hirvee hikke (toisaalta kaikki on tätä mieltä musta jo ) 4. tykkään kynsilakan repimisestä, mutta en halua repiä sitä joten oon erittäin ristiriitainen kun mulla on kynsilakkaa kynsissä 5. mulla on pakkomielle tehä asiat heti tai mahollisimman nopeasti, enkä koskaan voi jättää sitä tyyliin viimiseen päivään 6. rakastan fazerin marianne-suklaata 7. oon perfektionisti 8. sanon aina et meiän luokan pojat on idioottei mut ei ne oo 9. oon laiska ihminen 10. rakastan kirjottamista 2, 3, 4, 9 ja 10 pätee muhunki :"D
|
|
|
Post by diktaattorimies on Dec 23, 2015 17:35:18 GMT
1. Oon Milla 2. Tykkään kirjottamisesta 3. Oon kiinnostanu historiasta, yhteiskuntaopista ja filosofiasta 4. Oon laiska ja saamaton 5. Pelaan käsipalloa 6. Tykkään 1D ja 5sos 7. Mun gosusta saadut kaverit on parhaita 8. Unohdan ihmiset helposti jos ne alkaa ärsyttämään mua 9. En oo kovin pitkäpinnanen 10. Oon oikeesti aik sweet jos haluun
|
|
|
Post by renak on Dec 23, 2015 19:47:02 GMT
1. Suuni on täynnä jotain aftoja, koska pureskelen huuliani ja poskiani 2. Olin pettynyt todistukseeni 3. Aloitin tänään lukemaan Dante Alighierin Jumalaista näytelmää 4. Painan melkein 90kg 5. Puhun ruotsia, venäjää ja japania 6. Pidän joulusta 7. Masiskausi taas käynnissä 8. Minulla ei ole omaa tietokonetta 9. Olen Viehkeä kissa 10. ÄO:ni on jotain 70
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2015 20:30:33 GMT
1. Suuni on täynnä jotain aftoja, koska pureskelen huuliani ja poskiani 2. Olin pettynyt todistukseeni 3. Aloitin tänään lukemaan Dante Alighierin Jumalaista näytelmää 4. Painan melkein 90kg 5. Puhun ruotsia, venäjää ja japania 6. Pidän joulusta 7. Masiskausi taas käynnissä 8. Minulla ei ole omaa tietokonetta 9. Olen Viehkeä kissa 10. ÄO:ni on jotain 70 mun ÄO oli 77 kun tein sen testin joskus pari vuotta sitten... :DDD Nykyään se on varmaan pienempi mitä mun kengännumero
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 24, 2015 7:16:14 GMT
1. Löysin täs yks päivä yhden vanhan neulomuksen, josta on selkeesti pitäny tulla lapanen... Nyt totesin että se on kokoluokkaa ylipolvensukka. 2. Valitsen kuivashampoon valmistusmaan perusteella - tällä hetkellä käytän Pirkan kuivashampoota, koska se on valmistettu Ruotsissa (eli lähellä). 3. En oo kovin hyvä missään suhdejutuissa. 4. Mulla on 248 CD-levyä. 5. Jouni Hynynen on mun mielestä oikeesti hyvä kirjottaja. 6. En oo koskaan omistanu kallista hajuvettä. 7. Berliini on mun suosikkikaupunki, ja mulla on valtava palo päästä sinne uudelleen. 8. Käytän mieluummin kangaskassia kuin käsilaukkua. 9. Aion hakee Kemiin opiskelemaan. 10. Mikään ketjuliike ei myy rintsikoita mun ympärysmitalla.
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 24, 2015 7:27:19 GMT
1.Heräsin just, mul on hirvee näälkä mut en jaksa mennä syömään 3: 2.en oo viäkään saanu valmiiks sitä ksulahuivia jonka aion antaa joululahjaks pikkuveljelle 3.muutenkaan en osaa tehä mitään juttuja ajoissa 4.pelasin eilen monopolya veljien kaa ja voitin 5.tykkään askarrella mut en jaksa askarrella jos ei oo pakko (esim joulukortit) 6.mun koneen kuori hajoaa ihan just 7.EN KEKSI ENÄÄ MITÄÄN D:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2015 8:29:05 GMT
Noni nyt kokeilen 1. Katon nyt joulupukin kuuma linjaa ja en osaa taivuttaa tota haha 2. Tykkään kirjoista 3. Oon kasvissyöjä 4. Mulla on joka päivä niska-hartiaseutu jumissa 5. Mulla on pikkuveli, joka on seiskalla, ja se on mua tosi paljon pidempi ja vanhemman olonen 6. Meillä ei oo lemmikkejä 7. Oon ihan maassa jos en saa viestei tarpeeks 8. Öö... mun nimi on Milja, kiinnostavaa 9. Suutun tosi helposti 10. Meen nyt syömään aamupalaa
|
|
|
Post by Jp on Dec 25, 2015 16:40:35 GMT
Noni nyt kokeilen 1. Katon nyt joulupukin kuuma linjaa ja en osaa taivuttaa tota haha 2. Tykkään kirjoista 3. Oon kasvissyöjä 4. Mulla on joka päivä niska-hartiaseutu jumissa 5. Mulla on pikkuveli, joka on seiskalla, ja se on mua tosi paljon pidempi ja vanhemman olonen 6. Meillä ei oo lemmikkejä 7. Oon ihan maassa jos en saa viestei tarpeeks 8. Öö... mun nimi on Milja, kiinnostavaa 9. Suutun tosi helposti 10. Meen nyt syömään aamupalaa 1.Katon Napapiirin sankarei 2.Mutta todellisuudessa räplään puhelinta 3.pitäis roolia 4.Olkapäät jumis 5.vois käydä suihkus 6.mul on koira 7.pierasin just 8.takapuoli kipee 9.rapsutan koiraa 10. voisin käydä juomas...
|
|
|
Post by Angelus on Jan 10, 2019 9:08:58 GMT
1. Virallisesti ensimmäinen kuuluisa artisti/yhtye, jota kävin kuuntelemassa oli Popeda. Se tapahtui vasta viime vuonna. 2. Ensimmäistä kertaa olin risteilyllä 2007. Luulen, että se on syy siihen, miksi pidän isoista matkustaja-autolautoista. 3. Olen käynyt risteilyllä ainakin 20 kertaa, joista 4 kertaa kävin yhden kaverin kanssa ja 1 kerran yhden toisen kaverin kanssa. 4. Tällä hetkellä nukkumistyyny on kooltaan 80x80cm, koska en halua laittaa kyseisen kokoista tyynyliina pienemmän tyynyn päälle. 5. FunkoPoppeja oon kerännyt 22kpl. Päätin olla vähään aikaan ostamatta niitä ja eikös yks kauppa laittanut valikoimiinsa John McClane hahmon (mitä en sitten ostanutkaan ja nyt se on loppuunmyyty) 6. Mikäli laitan herätyksen, niin niitä mun on laitettava useampi 5-10 minuutin välein, sillä en luota siihen, että heräisin ensimmäiseen. 7. En tykkää wc istuimista, jotka roikkuu seinästä. Ajattelen niiden hajoavan, kun istun niihin. 8. Maksoin sohvasta enemmän kuin oon maksanut edellisestä ja nykyisestä autosta yhteensä. 9. Tarkistan todella useasti ennen nukkumaan menoa, että oon varmasti sulkenut ulko-oven ja että se on lukossa. 10. Ostan paljon dvdnä elokuvia ja sarjoja ja todella usein ne jää avaamatta tai siinä saattaa mennä yli vuosikin ennen kuin avaan ne muoveista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 23, 2019 20:22:46 GMT
1. noi kaikki edelliset pätee yhä, paitsi että kyniä en pure (paljoo) 2. syön pelkkiä kananmunia ja kasviksia (syön oikeesti muutakin mutta kukaan (rapu) ei usko) 3. puhun ravun kanssa puhelimessa just nyt 4. se nauraa minulle 5. en oo käyny täällä ikuisuuteen mut en oo myöskään tehny sillä aikaa elämällä mitään järkevää mikä selittäis sen 6. mun piti lukee viime vuonna 10 kirjaa mutta luin vain 6 7. mulla on bonsai-puu jonka nimi on Ivan ja jonka ostin Oulusta (ja joka ei voi hyvin juuri nyt) 8. olen ostanut basson mutta en kyllä osaa mitään vielä, vaikka pitäisi varmaan 9. päädyn aina kirpputoreilla ostamaan pelottavia ja outoja pehmoleluja, nyt mulla on vihree kissa nimeltä kebap (vai kepab?), kenguru (kenkuru) nimeltä ykä ja vanha ja karvanen näätä (hyi?) joka on vaan ollu näätä. 10. olen kantanut suomen suurinta perhepizzaa 23 neliöiseen kämppään ja tiputtanut sen lattialle ja astunut sen jälkeen sen päälle ja pessyt seuraavana päivänä pizzaisia sukkia lavuaarissa mun syntymäpäivänä
|
|
|
Post by Miopod on Jan 23, 2019 20:49:08 GMT
miten mä en oo vielä tehny tätä?
1. Tykkään ankoista tosi paljon. 2. Ja muistaki linnuista. 3. Tykkään piirtää. 4. Juon paljo teetä. 5. Mut tee pissattaa mua tosi paljo. 6. Oon vaihtanu mun kahteen vanhaan tamagotchiin patterit ja oon pelannu ne nyt kolmanteen sukupolveen tappamatta niitä. 7. Mulla on semmonen pieni kaktus. 8. Sen nimi on Ringo. 9. Oon myös saanu pidettyä sen kohta vuoden hengissä. Tätä ennen oon tappanu ainaki viis katkusta. 10. Mulla on tic-liikkeitä.
|
|
|
Post by Angelus on Jul 5, 2019 20:27:01 GMT
1. Syödessäni käytän mieluiten Kotipizzan haarukkaa. 2. Olen pudottanut päähäni sivuleikkurit ja pysynyt kuitenkin tikkailla. 3. Olen saanut arven vesipadasta. 4. En harrasta tällä hetkellä mitään joukkuelajia, mutta olen harrastanut salibandyä. 5. Muistan helposti laulujen sanat. 6. Pidän laivoista, mutten syvistä vesialueista. 7. Olen pienestä asti haaveillut palomiehen ammatista. 8. En ole koskaan juonut alkoholia (sitä on monesti kummasteltu) tai polttanut savukkeita. 9. En ole pariin vuoteen ajanut pyörällä. 10. Olisin luultavasti parempi kielissä, jos opiskelisin niitä innokkaammin.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 6, 2019 16:52:07 GMT
1. Häpeen sitä miten rakkaudenkipee mä oon lmao 2. ... tungen joka paikkaan 'lmao' 3. Mua kuumottaa sairaanhoitajan ammatti 4. Oon agnostikko 5. Puhun itelleni tosi usein enkuks ja valitan tän maailman ongelmista vaikka kukaan ei oo kuulemassa mua 6. Sanon aina et harrastan kirjoittamista mut en oo nytkään kirjottanu kuukausiin 7. Oon biseksuaali 8. Haluisin et mulla ois motivaatiota vähän siihen ja tähän ja tuohon mut emt sitä ei kai saa mistään 9. Mietin joskus kasiluokalla et onks olemassa uskontoo, jossa uskotaan siihen et kaikki eri uskontojen jumalat on oikeesti yks ja sama heppu sitä vaan tulkitaan eri tavalla eri uskonnoissa. Sit mulle selvis et sellanen on ja yks mun kaveri uskoo siihen wow 10. Pidän itteäni tosi tylsänä mut tavallaan mielenkiintosena mut en osaa enää päästää ketään niin lähelle et ne näkis sen mielenkiintosen puolen #deep En oo muuttunu melkein yhtään ihmisenä lmfao mut täs 10 faktaa lisää koska tylsyys zzz 1. Mulla ei ollu lempinäyttelijää ennen kuin löysin John Cusackin 2. Rakastan sfinx- ja devon rex -kissoja 3. Toki rakastan mun rakasta maatiaiskissaanikin. Niinku legit rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta tässä kylmässä ja karussa maailmassa 4. Vihaan finglishiä mut silti tungen sitä oka paikkaan koska en osaa enää suomea lol 5. Mut viel enemmän vihaan ku porukka käyttää suomenkielisissä lauseissa sanoja lit, slay, living6. Kuolen varmaan kohta mun viisaudenhampaiden aiheuttamiin komplikaatioihin 7. Mun on vaikee löytää uutta musiikkia koska jotenkin koen sen kynnyksen uuden biisin kuuntelemiseen hirveen korkeena?? Täs ei oo logiikkaa 8. Pelkään kaupunkien vaakunoita. Niinku isoja kuvia niistä tai läheltä nähtynä. 9. ... paitsi Lapinlahden ja nykyään myös Lapuan vaakunaa koska Pete sano et se jäbä niissä näyttää He-Manilta 10. Rakastan tatskoja ja lävistyksiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 12, 2019 2:48:07 GMT
koska Pete sano et se jäbä niissä näyttää He-Manilta mun pitäis ryhtyä terapeutiks oon niin hyvä tässä
|
|