|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2015 20:20:44 GMT
jos mäki kerron teille pari hassua faktaa?
1, pureskelen nyt kynää, tarkemmin ottaen huopatussia. tää on koitumassa vakavaks ongelmaks, sillä pureskelen aina kaikkien kynien päät pilalle. kerran järsin stabiloo niin että yhtäkkii se hajos ja musteet purskahti mun suuhun. 2. mulle ei kannata lainata kyniä. ((tai oikeestaan mitään muutakaan)) 3. en oo koskaan oppinu syömään säännöllisesti mihinkään tiettyyn kellonaikaan. 4. haluisin tehä musiikkia mutten osaa 5. oon kasvissyöjä enkä osaa ihan tarkkaan sanoa että minkä takia. 6. haluisin jonkun mua sivistyneemmän ihmisen ystäväkseni, ikään kuin mentoriks, mut ongelma on vaan siinä, ettei sivistyneet ihmiset jaksa mun kaltasia tyhjännaurajia 7. osaan olla välillä tosi häijy 8. jätän aina kaiken viime tippaan tai liian myöhäseen ja sit valitan miten stressaantunu oon 9. oon hirveen laiska ajattelemaan mut vähän liiankin ahkera puhumaan (voitte vaan kuvitella mitä tästäkin seuraa) 10. oon aika ristiriitanen ihminen ja siks puhunki usein itteni pussiin
|
|
|
Post by Jp on Dec 19, 2015 21:04:34 GMT
1. Tuun suhkoht hyvin juttuun niin itseäni vanhempien kuin nuorempien ihmisten kaa, mut sit samanikäiset on ongelma. 2. Oon välil toosi lapsellinen ja ajan usein asiani läpi, vaikka pakosta 3. Yksi lempitekemisistäni on puhaltaa koirani naamaan ja se ei sit tykkää siit. 4. Haluaisin olla oinas horoskoopiltani, vaikka olenkin kalat. (Mitä Sirius siis kertoo minusta) 5.Nauran yksin tosi usein ja saatan ruveta räkättämään ihan onnettomastakin aiheesta. 6. Tajusin just, että mulla on himo kirjottaa, mutta kun ei ole inspiraatiota. 7, En tiedä onko tää noloa tai hauskaa, mut pelaan Runescapea käyttäjänimellä Ripoldages (levätkää rauhassa vahnat ajat) 8. Saan jotain ihmeellistä mielihyvää kävellessäni ulkona paljain jaloin kesällä (mitenhän tää liittyy Siriukseen) 9. Pärjään parhaiten aikatauluissa ollessani yksin. 10. Tuun toimeen lähes kaikkien kanssa ja oon vissiin uhkaillu lapsuudessa tappavani melko monta ihmistä, tosin kukaan ei ole kuollut vieläkään.
|
|
|
Post by sini on Dec 19, 2015 21:24:40 GMT
1. opiskelen matkailuvirkailijaks ja voin kerranki sanoo et nautin opiskelust 2. tuun lähestulkoo kaikkienkaa toimee mut sit on pari ihmist jotka saa mut raivon partaalle sormii napauttamal 3. ku suutun nii oon ihan saatanan hullu 4. kiroilen ihan liikaa 5. en oo mikää jouluihminen 6. mul on aina vauvakuume pääl 7. viina saa mut itkee jokaikinen kerta 8. saatan sanoo etten tykkää jostaa artistist tai biisist mut oikeest kuuntelen himas sitä yksin 9. mul on tosi paljo outoi tapoi 10. sain 3 mun viimisest äidinkielen kurssist ja se oli mun eka kolmonen :DDDD
|
|
|
Post by Arabella on Dec 19, 2015 21:43:29 GMT
1. (mä tiedän pete että sää haluat että mää sanon tän) meillä on punainen ulko-ovi, jossa on pyöreä ikkuna 2. oon huono keksimään faktoja itestäni 3. puhun aina itekseni 4. oon tosi huono heräämään ja mulla on aina jotain 10 herätystä ja saatan nukkua sikeästi niiden kaikkien ohi 5. muistan tosi usein mun unia, eikä niissä koskaan oo oikeen mitään järkeä 6. en tykkää pyöräilystä yhtään mutta meen aina siti pyörällä joka paikkaan 7. mulla on sohva joka makso 4 euroa ja 75 senttiä 8. oon aika nirso ruuan suhteen 9. mua ei kastettu ollenkaan vauvana, mutta mut kastettiin kun menin riparille 10. rikon tai hukkaan aina kaiken (ja sit löydän hukkaamani asian jostain mun taskusta tai jotain)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 19, 2015 22:19:10 GMT
1. Häpeen sitä miten rakkaudenkipee mä oon lmao 2. ... tungen joka paikkaan 'lmao' 3. Mua kuumottaa sairaanhoitajan ammatti 4. Oon agnostikko 5. Puhun itelleni tosi usein enkuks ja valitan tän maailman ongelmista vaikka kukaan ei oo kuulemassa mua 6. Sanon aina et harrastan kirjoittamista mut en oo nytkään kirjottanu kuukausiin 7. Oon biseksuaali 8. Haluisin et mulla ois motivaatiota vähän siihen ja tähän ja tuohon mut emt sitä ei kai saa mistään 9. Mietin joskus kasiluokalla et onks olemassa uskontoo, jossa uskotaan siihen et kaikki eri uskontojen jumalat on oikeesti yks ja sama heppu sitä vaan tulkitaan eri tavalla eri uskonnoissa. Sit mulle selvis et sellanen on ja yks mun kaveri uskoo siihen wow 10. Pidän itteäni tosi tylsänä mut tavallaan mielenkiintosena mut en osaa enää päästää ketään niin lähelle et ne näkis sen mielenkiintosen puolen #deep
|
|
|
Post by soitaparanoid on Dec 20, 2015 7:54:28 GMT
1. Mulla kestää aina ikuisuus alkaa tehdä mitään koulun jälkee koska kun tuun kotii nii laitan musat soimaan ja alan tyylii siivoon, tutkiin koulukirjoja, tanssiin ja tekeen kaikkee mitä ei pitäis 2. Oon vuorannut mun huoneen oven kaikella turhalla kuten bussilipuilla, korteilla, karkkipapereilla, lukujärjestyksillä, piirroksilla ja lehtileikkeillä 3. Käytän kypärää pyöräillessä 4. Rakastan kellareiden, varastojen ym. tuoksua 3. Haluisin osata soittaa jotai et voisin olla katusoittaja 4. Mulla oli konfirmaatiossa puvuntakki, mustat farkut ja mustat tennarit 5. Aloin selaamaan ylilautaa 14-vuotiaana 6. Mullla on fetissi sellasiin tietynlaisiin miesten käsiin 7. Laitoin kerran avokadonsiemenen multaan ja nyt se on puolen metrin korkunen 8. Mua kiinnostaa myös liikenne ja sen sosiaalisuus ja yks haaveammetti onki liikennepsykologi 9. Mulla on jonkinasteinen thalassofobia eli syvän veden ja meren pelko 10. Mielestäni ladat ja muut 80-luvun autot oikeesti ainoita khuulin näkösiä autoja
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2015 7:57:27 GMT
Lol yritin keksii näit ainaki kymmemen mimuuttii enkä saanu ensimmäistäkää keksittyy Ehkä myöhemmin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2015 7:59:21 GMT
1. Mulla kestää aina ikuisuus alkaa tehdä mitään koulun jälkee koska kun tuun kotii nii laitan musat soimaan ja alan tyylii siivoon, tutkiin koulukirjoja, tanssiin ja tekeen kaikkee mitä ei pitäis 2. Oon vuorannut mun huoneen oven kaikella turhalla kuten bussilipuilla, korteilla, karkkipapereilla, lukujärjestyksillä, piirroksilla ja lehtileikkeillä 3. Käytän kypärää pyöräillessä 4. Rakastan kellareiden, varastojen ym. tuoksua 3. Haluisin osata soittaa jotai et voisin olla katusoittaja 4. Mulla oli konfirmaatiossa puvuntakki, mustat farkut ja mustat tennarit 5. Aloin selaamaan ylilautaa 14-vuotiaana 6. Mullla on fetissi sellasiin tietynlaisiin miesten käsiin 7. Laitoin kerran avokadonsiemenen multaan ja nyt se on puolen metrin korkunen 8. Mua kiinnostaa myös liikenne ja sen sosiaalisuus ja yks haaveammetti onki liikennepsykologi 9. Mulla on jonkinasteinen thalassofobia eli syvän veden ja meren pelko 10. Mielestäni ladat ja muut 80-luvun autot oikeesti ainoita khuulin näkösiä autoja Annan taputuksia koska käytät kypärää Ja toi ysi, mulla on sama juttu!! En ees tienny et sil on nimi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2015 8:56:04 GMT
1. (mä tiedän pete että sää haluat että mää sanon tän) meillä on punainen ulko-ovi, jossa on pyöreä ikkuna 2. oon huono keksimään faktoja itestäni 3. puhun aina itekseni 4. oon tosi huono heräämään ja mulla on aina jotain 10 herätystä ja saatan nukkua sikeästi niiden kaikkien ohi 5. muistan tosi usein mun unia, eikä niissä koskaan oo oikeen mitään järkeä 6. en tykkää pyöräilystä yhtään mutta meen aina siti pyörällä joka paikkaan 7. mulla on sohva joka makso 4 euroa ja 75 senttiä 8. oon aika nirso ruuan suhteen 9. mua ei kastettu ollenkaan vauvana, mutta mut kastettiin kun menin riparille 10. rikon tai hukkaan aina kaiken (ja sit löydän hukkaamani asian jostain mun taskusta tai jotain) JES sanoit sen!! :"))) ja hei mäkään en tykkää pyöräilystä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2015 8:58:56 GMT
1. Mulla kestää aina ikuisuus alkaa tehdä mitään koulun jälkee koska kun tuun kotii nii laitan musat soimaan ja alan tyylii siivoon, tutkiin koulukirjoja, tanssiin ja tekeen kaikkee mitä ei pitäis 2. Oon vuorannut mun huoneen oven kaikella turhalla kuten bussilipuilla, korteilla, karkkipapereilla, lukujärjestyksillä, piirroksilla ja lehtileikkeillä 3. Käytän kypärää pyöräillessä 4. Rakastan kellareiden, varastojen ym. tuoksua 3. Haluisin osata soittaa jotai et voisin olla katusoittaja 4. Mulla oli konfirmaatiossa puvuntakki, mustat farkut ja mustat tennarit 5. Aloin selaamaan ylilautaa 14-vuotiaana 6. Mullla on fetissi sellasiin tietynlaisiin miesten käsiin 7. Laitoin kerran avokadonsiemenen multaan ja nyt se on puolen metrin korkunen 8. Mua kiinnostaa myös liikenne ja sen sosiaalisuus ja yks haaveammetti onki liikennepsykologi 9. Mulla on jonkinasteinen thalassofobia eli syvän veden ja meren pelko 10. Mielestäni ladat ja muut 80-luvun autot oikeesti ainoita khuulin näkösiä autoja vähäks siisti toi avokadojuttu haluun kokeilla
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2015 10:19:42 GMT
1. Mulla kestää aina ikuisuus alkaa tehdä mitään koulun jälkee koska kun tuun kotii nii laitan musat soimaan ja alan tyylii siivoon, tutkiin koulukirjoja, tanssiin ja tekeen kaikkee mitä ei pitäis 2. Oon vuorannut mun huoneen oven kaikella turhalla kuten bussilipuilla, korteilla, karkkipapereilla, lukujärjestyksillä, piirroksilla ja lehtileikkeillä 3. Käytän kypärää pyöräillessä 4. Rakastan kellareiden, varastojen ym. tuoksua 3. Haluisin osata soittaa jotai et voisin olla katusoittaja 4. Mulla oli konfirmaatiossa puvuntakki, mustat farkut ja mustat tennarit 5. Aloin selaamaan ylilautaa 14-vuotiaana 6. Mullla on fetissi sellasiin tietynlaisiin miesten käsiin 7. Laitoin kerran avokadonsiemenen multaan ja nyt se on puolen metrin korkunen 8. Mua kiinnostaa myös liikenne ja sen sosiaalisuus ja yks haaveammetti onki liikennepsykologi 9. Mulla on jonkinasteinen thalassofobia eli syvän veden ja meren pelko 10. Mielestäni ladat ja muut 80-luvun autot oikeesti ainoita khuulin näkösiä autoja vähäks siisti toi avokadojuttu haluun kokeilla Mäki
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 20, 2015 15:28:56 GMT
10. Mielestäni ladat ja muut 80-luvun autot oikeesti ainoita khuulin näkösiä autoja No siis on Ladoissakin "sitä jotain", mutta SATA-AMPEERINEN DATSUN! Siis niin sympaattinen auto ettei mitään rajaa. :-D
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 21, 2015 14:20:39 GMT
1. ylläpidän tätä paikkaa 2. oon 24/7 tylsistyny ja väsyny 3. harrastan jalkapalloa 4. luen paljon kirjoja 5. oon kuulemma lukutoukkaurheilijanörtti 6. kun jotkut sanoo, että niillä on laaja musamaku ne tyylii kuuntelee rockkia ja poppia. mä kuuntelen oikeesti aivan kaikkea 7. pelaan mineä kans 8. oon nyt tylsistyny 9. en käy usein kissamaassa 10. kiinnostavin tieto, kaikki varmaa tietää mut oon tän paikan nuorin
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 21, 2015 22:10:15 GMT
1. Tykkään kokiksesta maidon kanssa 2. Dippaan sipsejä jogurttiin 3. Minulla on yksi mekko jonka olen omistanut viisi vuotta ja käyttänyt kaksi kertaa 4. Irl kaikki luulee, että oon kiltti naapurin tyttö mut oon oikeasti kaukana siitä 5. Minulla on kevarikortti ja kevari (kyllä se on punainen), jonka myyn keväällä 6. Tuun toimeen kaikkien kanssa ja olen kaikkien kaveri (lähetin rehtorilleni joulurunon ihan vaan koska pystyin) 7. Saatan extemporee mennä puhuu jollekin ihan tuntemattomalle esim. koulun ruokalassa tai kommentoida tuntemattomien keskustelua bussissa 8. Ylemmästä syyst johtuen tiedän kaiken mitä ympärillä tapahtuu ja miun luokkakaverit aina kysyy miulta kaiken (kuulen kolmesti viikossa lauseen: "Irene mit' vit', mistä sie tiiät?") 9. Yks miun opettajaki sanoo minuu Ireneksi, vaikka se ei ole nimeni. LOL 10. Teen kaiken aina viime tippaan tai myöhässä, mutta jostain syystä en jaksa enää stressaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 21, 2015 22:45:24 GMT
1. Mua sanotaan Suleviks, siihen ei oo mitään kovin hienoa tarinaa, se vaan on. Aina ku tapaan tyyliin kaverien kavereita, esittelen itteni ekalla oikeella nimellä (ei reaktiota), sitten Sulevina jolloin niden naamat aina kirkastuu - mulla on maine, mut vaan Sulevina. 2. Oon ihan onneton nörtti, havittelen aina ensyklopedia-tietotasoa kaikesta. 3. Sen lisäks oon myös superkyyninen. Oon niinku Grinch, mut en vaan joulua, vaan yleisesti elämää kohtaan. 4. Mul on kuitenki aina vähintään yks asia josta tykkään ihan hirveesti ja pistän naurettavan määrän tarmoa siihen. 5. En oikein osaa olla vakava, vaan heitän jatkuvasti tosi huonoo puujalkaläppää. 6. Tähän liittyen, oon kans ylitsevuotavan sarkastinen. 7. Tykkään ilmeillä. Paljon. Teen usein liioiteltuja ilmeitä reaktioksi puhumisen sijaan (vaik tykkään kyl omasta äänestäni aika paljon) 8. Mulla on punaiset sälekaihtimet ;^) 9. Yritin kerran maustaa mun kaakaon kanelilla, mut laitoinki vahingossa curryjauhetta. 10. Rommi ja gin on mun lempiviinat. Lahjavinkki!
|
|