|
Post by obrien on Dec 17, 2015 20:25:32 GMT
ihan aluksi sanon, että otsikon kirjotin väärin tahallani. joulu on pian ovella, joten eiköhän ole hyvä puhua joulusta ja näin.
jakakaas teidän jouluperinteitä tänne, puhukaa joulusta vaan ja vaikka laittakaa jotain kivoja videoita myös (:
|
|
|
Post by obrien on Dec 17, 2015 20:27:04 GMT
Jingle Cats - Silent night (Original Clip): youtu.be/cHI8M1K2LXsteidän on pakko kattoa toi!! katoin tota kymmenen vuotiaana ja olin ihan sillee apua!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 17, 2015 21:00:48 GMT
ei tunnu yhtää joululta ((( Ehtiiköhän enää virittäytyä tunnelmaan?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2015 0:50:17 GMT
ei tunnu yhtää joululta ((( Ehtiiköhän enää virittäytyä tunnelmaan? M-mutta Pete, etkö sä vihannutkaan joulua?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 18, 2015 8:46:35 GMT
Ei tunnu joululta, vaikka noin tunti sitten loma alkoi
|
|
|
Post by obrien on Dec 18, 2015 9:41:08 GMT
itselläkin se joulufiilis on hieman matalalla :c vaikka joululoma alko just tunti sitten ja sain todistuksen kätösiin. kai se fiilis tästä tulee ku odottelee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2015 10:26:02 GMT
ei tunnu yhtää joululta ((( Ehtiiköhän enää virittäytyä tunnelmaan? M-mutta Pete, etkö sä vihannutkaan joulua? joo mut mun joulufiilis onki sitä et ootan lahjoi ihan kikseissä
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 18, 2015 13:20:49 GMT
Joulu on perseestä. Oon silti menossa huomenna töihin kaitsemaan muksuja JOULUjuhlaan (enkä saa ees palkkaa siitä). Jess.
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 18, 2015 15:24:25 GMT
Ihanaa et joulu on kohta <3 (tosin ennen sitä pitäs saada pikkuveljen kaulahuivi valmiiks jonka alotin jo joskus syyskuussa) Ja loma alkaa mulla vasta huomenna
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 18, 2015 17:06:01 GMT
Ihanaa et joulu on kohta <3 (tosin ennen sitä pitäs saada pikkuveljen kaulahuivi valmiiks jonka alotin jo joskus syyskuussa) Ja loma alkaa mulla vasta huomenna Mun taas pitäs saada yhet sukat valmiiks. :-D Niissä on varret ja kantapäät jo valmiina ja aattelin et oikasen vähän ja teen vaan yksväriset terät vaikka varsi onkin kirjoneuletta.
|
|
|
Post by Jp on Dec 18, 2015 17:32:41 GMT
Joulu on perseestä. Oon silti menossa huomenna töihin kaitsemaan muksuja JOULUjuhlaan (enkä saa ees palkkaa siitä). Jess. //Voi elämä...
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2015 19:28:32 GMT
M-mutta Pete, etkö sä vihannutkaan joulua? joo mut mun joulufiilis onki sitä et ootan lahjoi ihan kikseissä mä saan lahjaksi varmaan vaan vähän rahaa ja ehkä sukkia tai jotain jee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2015 19:39:27 GMT
joo mut mun joulufiilis onki sitä et ootan lahjoi ihan kikseissä mä saan lahjaksi varmaan vaan vähän rahaa ja ehkä sukkia tai jotain jee en saa ikinä rahaa tai sukkia vaikka haluaisin 8(((
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2015 19:43:26 GMT
mä saan lahjaksi varmaan vaan vähän rahaa ja ehkä sukkia tai jotain jee en saa ikinä rahaa tai sukkia vaikka haluaisin 8((( mä saan aina rahaa ja sukkia sit käytän ne rahat siihen et ostan koulussa kahvia ja käyn hesellä ja hukkaan ne sukat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2015 19:48:46 GMT
en saa ikinä rahaa tai sukkia vaikka haluaisin 8((( mä saan aina rahaa ja sukkia sit käytän ne rahat siihen et ostan koulussa kahvia ja käyn hesellä ja hukkaan ne sukat meillä ei oo koulussa kahvia eikä hesee lähimaillakaan ja mäki hukkaan aina kaikki sukat en tiiä minne
|
|