|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:08:55 GMT
voin pitää sitä mun päässä varauksel sille jos se jossain vaihees tupsahtais paikalle 8) Mut oikeesti kirjotin tätä ite iha sormet liekeis ja tuli vaa mielee tost teijä nopeudest se ku viime torstain istuin koneen ääres yrittää niit Justinin ennakkolippui XD haluisin justinin keikalle mut ku mul on lippu 5sosin keikalle nii en pääse ( mul on liput sinnekki, ku sain ton Justinin joululahjan ja 5sosin liput saan sit synttäri lahjaks ku just sopivasti 27 toukokuut synttärit XD
|
|
|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:10:04 GMT
Katoon nyt nopee suihkuun, mut tuun vielä takasin 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 15, 2015 20:10:52 GMT
8)
|
|
|
Post by sini on Dec 15, 2015 20:11:06 GMT
haluisin justinin keikalle mut ku mul on lippu 5sosin keikalle nii en pääse ( mul on liput sinnekki, ku sain ton Justinin joululahjan ja 5sosin liput saan sit synttäri lahjaks ku just sopivasti 27 toukokuut synttärit XD mul oli taas 30. pvä synttärit nii sain sillo 5sosin liput :DD ja nyt kukaa ei suostu ostaa mulle enää toista keikkalippuu :DD pappaki on maksan mulle kaks kertaa lipun 1dn keikalle ja viel matkat mulle ja iskälle sinne toiselle nii ei suostun ostaa mulle enää justinin keikalle ( missasin viime kerrallaki (
|
|
|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:22:03 GMT
mul on liput sinnekki, ku sain ton Justinin joululahjan ja 5sosin liput saan sit synttäri lahjaks ku just sopivasti 27 toukokuut synttärit XD mul oli taas 30. pvä synttärit nii sain sillo 5sosin liput :DD ja nyt kukaa ei suostu ostaa mulle enää toista keikkalippuu :DD pappaki on maksan mulle kaks kertaa lipun 1dn keikalle ja viel matkat mulle ja iskälle sinne toiselle nii ei suostun ostaa mulle enää justinin keikalle ( missasin viime kerrallaki ( mä en ois mistää hinnast suostunu missaa Justinii XD oikeesti koska se jakaa ykköspaikan yksdeen kaa 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 15, 2015 20:26:59 GMT
oikeesti voi jumalauta. nyt rupesin kattoo kaikkii ziall juttui ja voi helvetti ne on niin söpöjä. miksei ne oo oikeasti yhdessä voi irjmit5ewpjrwesdlisj ((
|
|
|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:27:11 GMT
↳Lomake : Harryn muikkeli » Ava Audrey Winslet » 21» Kaisa
|
|
|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:27:41 GMT
oikeesti voi jumalauta. nyt rupesin kattoo kaikkii ziall juttui ja voi helvetti ne on niin söpöjä. miksei ne oo oikeasti yhdessä voi irjmit5ewpjrwesdlisj (( Joo älä ne iha sika sulosii yhdessä D:
|
|
|
Post by sini on Dec 15, 2015 20:39:49 GMT
mul oli taas 30. pvä synttärit nii sain sillo 5sosin liput :DD ja nyt kukaa ei suostu ostaa mulle enää toista keikkalippuu :DD pappaki on maksan mulle kaks kertaa lipun 1dn keikalle ja viel matkat mulle ja iskälle sinne toiselle nii ei suostun ostaa mulle enää justinin keikalle ( missasin viime kerrallaki ( mä en ois mistää hinnast suostunu missaa Justinii XD oikeesti koska se jakaa ykköspaikan yksdeen kaa 8) en mäkää ois halun mut pakko ( koska en haluu missaa 5sosii okei ja nyt en varmaa voi lähtä enää minnekkää koska haluisin nähä beyoncen liven joskus ja se tuskin tulee koskaa suomee nii mahollisest pitäis sit matkustaa kauemmas kattoo sitä (
|
|
|
Post by nea on Dec 15, 2015 20:42:13 GMT
oikeesti voi jumalauta. nyt rupesin kattoo kaikkii ziall juttui ja voi helvetti ne on niin söpöjä. miksei ne oo oikeasti yhdessä voi irjmit5ewpjrwesdlisj (( kyl ne on ( kumpikaan niistä ei vaan tiiä sitä ite 8))
|
|
|
Post by kaisa on Dec 15, 2015 20:44:33 GMT
suljen koneen, mut tuun viel tabletin kattoo tätä ja toivotaan et saadaan huomenna täytettyy noi kaks vikaa paikkaa 8)
|
|
|
Post by veera wifix on Dec 16, 2015 8:26:24 GMT
apua voitko varata zaynin
|
|
|
Post by kaisa on Dec 16, 2015 8:48:29 GMT
apua voitko varata zaynin joo voin
|
|