|
Post by kaisa on Dec 21, 2015 17:34:29 GMT
- öäh tekisinkö mun jätkästä hoitajan vai tekisinkö ianille kaveriks nuoren - hoitaja 8) tehkää pliis joku semmone kunno kovis hoitaja kenen kaa Malia ei tuu ollenkaa toimeen
|
|
|
Post by wifix on Dec 21, 2015 17:53:26 GMT
- öäh tekisinkö mun jätkästä hoitajan vai tekisinkö ianille kaveriks nuoren - hoitaja 8) tehkää pliis joku semmone kunno kovis hoitaja kenen kaa Malia ei tuu ollenkaa toimeen L O M A K E → hoitaja → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → mies, bi ja vapaa → nah → veera mies → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → bi ja vapaa → veera siinä 8)
|
|
|
Post by kaisa on Dec 21, 2015 18:06:56 GMT
- hoitaja 8) tehkää pliis joku semmone kunno kovis hoitaja kenen kaa Malia ei tuu ollenkaa toimeen L O M A K E → hoitaja → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → mies, bi ja vapaa → nah → veera mies → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → bi ja vapaa → veera siinä 8) jes 8) Malia saa luvan vihata tota sun hoitajaa eikä tuu sen kaa yhtään toimeen 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 21, 2015 18:21:20 GMT
- hoitaja 8) tehkää pliis joku semmone kunno kovis hoitaja kenen kaa Malia ei tuu ollenkaa toimeen L O M A K E → hoitaja → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → mies, bi ja vapaa → nah → veera mies → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → bi ja vapaa → veera siinä 8) oi thomas smiley11 tieks mein hoitajat vois
|
|
|
Post by kaisa on Dec 21, 2015 18:31:02 GMT
Malia toivoi koko sydämmensä pohjasta, ettei kukaan muu hoitajista tulisi nyt hänen huoneseen. Jos jollekkin niin Esmeelle hän ajatteli kertovansa sen, miksi hankki itselleen jatkuvasti ongelmia. Mutta kertominen vaatisi sen, että huoneessa on vain Esmee ja, että nainen pitää tiedot itsellään eikä jaa niitä muille hoitajille. Tummaveriköllä oli ollut aina ongelmia tulla toimeen talon miespuolisten hoitajien kanssa, jonka takia hän ei myöskään halunnut edes puhua miespuolisille hoitajille. Vaikka miten nuori olisi halunnut pitää kaikki tiedot itsellään, tiesi hän sen, ettei itse hyötyisi mitään ja luultavasti toiselle ihmiselle avautuminen saattaisi jopa vain helpottaa oloa. "Sen täydemmän pussin pillerit auttaa nukahtamaan, mutta koska ne on ei reseptillä homattuja niin kai ne sitten lasketaan huumeiksi. Noi tyhjemmän pussin pillerit oli noita samoja rauhottavia pillereitä ja niitä mitkä auttaa pysymään hereillä", Malia myönsi rehellisesti ja sulki silmänsä hetkeksi aikaa. Ainakaan juuri nyt hänen tietojensa kukaan muu ei omistanut mitään pillereitä, sillä viime aikana niiden saaminen lastenkotiin oli ollut todella haastavaa. "Juuri nyt luultavasti kukaan ei käytä, mutta tiiän pari nimeä ketkä mun ikäisistä käyttävät", tummaverikkö kertoi paljastamatta nimiä, koska joutuisi itse siitä vain suurempiin ongelmiin, koska vasikointia ei koskaan katsottu hyvällä hänen ikäisissä. Nuori huokaisi syvään sillä oli jo omasta mielestään kertonut jo hoitajalle kaiken muun paitsi sen missä säilytti tupakoitaan. Tupakoista Malia ei suostunut ainakaan vielä luopumaan, jonka takia hän ei maininnut niistä sanaakaan Esmeelle. Hoitajan levittäessä kätensä tummaverikkö konttasi halaamaan häntä. Vaikka nuori ei sitä ääneen myöntänyt hän oli juuri nyt halin tarpeessa ja ainakin toistaiseksi Esmeen turvallinen hali tuntui hyvältä ja luotettavalta. Varsinkin, kun Esmee itse kertoi kokeneensa saman tunsi Malia sen, että voisi luottaa toiseen ja avata omaa elämäänsä edes pienesti. "Mulla on vaan niin hirvee ikävä mun perhettä ja nään vieläkin painajaisii siitä, kun ekaksi mun pikkuveli ja pikkusisko vietiin äidiltä pois ja sen jälkeen mut", Malia selitti hiljaa, eikä pystynyt millään tavalla estämään kyyneleitä. "Ja nykyään mä en edes tiedä onko mun äiti enää elossa ja miten mun sisarrukset voi", tummaverikkö lisäsi vielä ja tiuksensa samalla hali otettaan Esmeen ympärillä. Jatkuvat painajaiset olivat nimittäin alunperin ajaneet nuoren unilääkkeiden maailmaan mikä johti kuitenkin askel askeleelta väärinkäyttöön sekä diilaamiseen -, tosin ensimmäistä kertaa elämässään tummaverikkö tunsi ettei ollut täysin yksin koko asian kanssa. "Ja painajaisten takia mä alun perin kokeilin noita pillereitä", Malia tunnusti ja jäi sen jälkeen vain odottamaan hoitajan reaktiota.
|
|
|
Post by pokemon on Dec 21, 2015 19:08:42 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez huokailee hieman, kun kuulee toisen sanat. Toinen olisi päässyt vain niin paljon helpommalla, kun olisi tehnyt asiat oikein eikä muilta salassa. " Tiedäthän sä, että jos sä olisit kertonut sun hereillä pysymis- ja nukahtamisongelmista olisit varmasti saanut ihan reseptillä, laillisesti nää lääkkeet? " tummaverikkö puree alahuultaan, tottakai lastenkodissa olevillekkin nuorille annettaisiin lääkkeitä, mutta aina yhtä kerrallaan, että mitään yliannostusta ei tapahtuisi. Tämä oli valitettavaa, eikä Esmeen todellakaan tehnyt mieli kertoa yhtään mitään toisesta muille. " Etkä varmaan halua sanoa mulle näitä henkilöitä? " Lopez tyytyy vain tuhahtamaan, kyllä hän todellakin itsekkin tiesi miksei nimiä kerrottu, koska silloin vain menisi oma maine. Ei hän toisen kylläkään pakottaisi kertomaan mitään - kerta kukaan ei ainakaan tällä hetkellä minkäänlaisia lääkkeitä käyttänyt. " Käviskö sulle, jos mä pidän näitä hallussani ja sä tulet pyytämään näitä multa aina kun tarvitset? " tummaverikkö ei halunnut olla ilkeä, mutta oli hänen pakko itse pitää niitä hallussaan ja varmistaa se, että muille Malia ei näitä pillereitä enää jakaisi. Nyt hän yrittäisi vain parhaansa mukaan auttaa Maliaa, sekä antaa toiselle mahdollisuuden hommata lääkkeet ihan laillisesti. " Mä voin yrittää kysyä, että voitaisiinko sulle tehdä reseptit unilääkkeistä. Sitten se olisi laillista ja et joutuisi ongelmiin - vaikkakin kyllä joutuisit silloinkin niitä aina pyytää joltain. " Lopez sanoo ehkä hieman valittelevan oloisena, mutta kaikki nämä kuitenkin tehtiin aivan nuorten parhaaksi. Myös tämäkin, vaikka ei ehkä toisesta siltä tuntuisi. Pieni hymy tulee hänen kasvoilleen, kun Malia tulee halaamaan häntä. Oli jopa hieman outoa, että yksikään lastenkodissa oleva nuori halasi hoitajaansa, mutta ehkä Esmee oli osannutkin tehdä jotain oikein? Nainen vie oikean kätensä silittelemään naisen päälakea, toinen käsi ollen toisen olkapään yllä. " Mä uskon, että sun perhe voi hyvin. Ja ethän sä täällä edes enää kauaa joudu olemaan, joten pääset katsomaan sun pikkusisaruksia.. Ja äitiäsi. " tummaverikkö yrittää lohdutella toista, vaikka ymmärtää hyvin, että toisella olisi iso huoli omasta perheestään - mutta Lopez haluaa uskoa, että toisen perheellä olisi kaikki aivan hyvin. " Mutta, jos sua yhtään helpottaa niin voisin yrittää katsoa ainakin sen, että mitä sun sisaruksille kuuluu. Kyllä mä sun äidistäkin tulen jotain tietoja löytämään. " nainen kertoo, kun pitää toista halauksessa, silitellen rauhoittavasti toisen päälakea. Malia oli niin raasu, vaikka sitä ei toiselle voitaisi sanoakkaan.
|
|
|
Post by wifix on Dec 21, 2015 19:48:58 GMT
L O M A K E → hoitaja → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → mies, bi ja vapaa → nah → veera mies → damon charles falkov → 24, syntynyt 19. maaliskuuta → bi ja vapaa → veera siinä 8) oi thomas smiley11 tieks mein hoitajat vois tom on aika perf )) ja jooo 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 21, 2015 20:44:59 GMT
oi thomas smiley11 tieks mein hoitajat vois tom on aika perf )) ja jooo 8) ni on (;; ja oh, mahtavaa (8
|
|
|
Post by sini on Dec 21, 2015 20:50:40 GMT
joo neean ja veeran hahmot messis
|
|
|
Post by sini on Dec 21, 2015 21:17:26 GMT
Ariana päätyi kietomaan kätensä miehen kaulan ympärille, katsellen täysin lumoutuneena miestä, jonka kanssa oli viettänyt elämänsä tähän asti parhaimmat kuukaudet. Suoraan sanottuna mies oli se, joka oli tehnyt talossa olemisesta siedettävää. Hellä hymy pysyi naisen huulilla, kun tämä päätyi muistelemaan alkuaikoja, kun Ian saapui lastenkotiin. Nainen oli ollut selkeästikkin kauemmin talossa, jonka takia opettikin miehen talon tavoille heti, kun kaksikko oli alkanut keskustelemaan. Jo aivan alusta alkaen Ariana oli tykästynyt mieheen. Ei nainen osannut sanoa yhtään mihin oli miehessä tykästynyt, mutta hyvinkin nopeasti hän oli oppinut luottamaan mieheen. Ian olikin yksi harvoista, joille nainen oli kertonut kaiken mitä ennen lastenkotiin joutumista oli tapahtunut. Sen takia nainen ei pelännyt, että tapaisi jonkun muka paremman miesehdokkaan. Kukaan ei ymmärtäisi naisen taustoja yhtä hyvin kuin Ian. He olivat yhdessä kestäneet tätä paikkaa ja molemmilla oli tapahtunut jotain huonoa ennen tänne joutumista. Tämän takia nainen tiesi, ettei kukaan voisi olla yhtä hyvä hänelle, kuin Ian.
"Voi Ian, olen kertonut jo monesti, etten tosissaan metsästä mitään miestä itselleni. Keskityn työntekoon satakymmenen prosenttisesti. Sitä paitsi, kukaan ei ymmärrä minua samalla tavalla kuin sinä", tummaverikkö vastasi miehelle, toivon mukaan hän saisi ennen muuttoaan miehen uskomaan siihen, ettei nainen aikonut hylätä häntä. Ariana halusi juuri Ianin kanssa aloittaa normaalin elämän talon ulkopuolella. Nainen unelmoikin siintä, että he muuttaisvat yhteen sen jälkeen, kun Ian pääsisi pois täältä. Suoraan sanottuna nainen toivoi sitäkin, että kun molemmat pääsisivät pois täältä, voisivat he ottaa uuden askeleen suhteessaan eli kihlautumisen. Nainen kuitenkin uskoi, että kun he pääsisivät molemmat aloittamaan normaalin elämän niin suhde vahvistuisi. Totta kai hän turvautuisi vielä monesti isäänsä, joka osaisi neuvoa naista sen suhteen, että kun kummatkin olisivat pois lastenkodista. Ei nainen kuitenkaan tiennyt, kuinka olla parisuhteessa talon ulkopuolella. Saattoi olla, että se eroaisi nykyisestä paljonkin.
"Aion aivan kiltisti odottaa sinua", Ariana jatkoi, päätyen lauseensa jälkeen painamaan huulensa miehen huulille. Hetken ajan nainen päätyikin suutelemaan miestä, irrottautuen sen jälkeen varovaisesti miehestä. Katse pysyi edelleen miehessä. Hän odotti tosissaan sitä, että mies voisi saapua tapaamaan häntä heti muuton jälkeen. Kaksikko tarvitsisi varmasti omaa aikaa, sillä täällä sitä ei juuri ollut. Ainakin naisesta tuntui siltä, että heitä häirittiin koko ajan. Omassa asunnossa he saisivat olla rauhassa. Ariana odotti myös innolla sitä, että voisi viedä Ianin näytille isälleen, sillä vaikka Ian olikin naisen elämän yksi tärkeimmistä henkilöistä niin isän mielipide merkitsi hyvinkin paljon. Nainen oli todella onnellinen sen suhteen, että he molemmat pääsisivät vuoden sisään pois, mutta loppupeleissä hän pelkäsi sitä, että jos Ian retkahtaisi huumeisiin. Ariana halusi vain, että mies pääsisi takaisin omille jaloilleen ja saisi itselleen mahtavan elämän. Kuitenkin se, että huumeita oli kaikkialla pelotti naista, sillä tämän jälkeen miestä ei olisi niin helppo pelastaa.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 21, 2015 22:47:15 GMT
Malia tunsi kuinka alkoholi myllersi mahassa ja nousisi luultavasti jossain vaiheessa sieltä ylös. Tyhjään vatsaan juominen ei ollu koskaan viisasta, mutta jotenkin tummaverikkö oli taas unohtanut syödä mitään koko päivänä. "Mä en halunnu aiheuttaa lisävaivaa ja muutenkin noita oli niin helppo saada, että se tuntu vaa jotenkin paremmalta vaihtoehdolta ja tavalta tienata edes jotain taskurahaa", nuori mutisi, eikä päästänyt Esmeestä irti vieläkään. Rehellisesti sanottuna Malia ei edes muistanut koska viimeksi joku toinen ihminen olisi häntä lohduttanut ja yli päätään kuunnellut kunnolla. Pienesti tummaverikkö katui sitä, ettei ollut mennyt aikaisemmin sanomaan ongelmistaan Esmeelle tai Clairelle, vaan hommasi sen sijaan jatkuvasti ongelmia itselleen. Ainakin toistaiseksi kaikki näytti olevan paremmin ja nuori voisi edes vähän paremmin hoitaa lastenkodin hoitajiin. "Käy, mutta pidä ne sulla ja jos vaan voit niin laita ne semmoseen paikkaan mistä kukaan mieshoitaja ei löydä niitä, koska osa niistä vetäisi noi suoraan pöntöstä alas", Malia selitti hiljaa ja tunsi pikku hiljaa miten itku alkoi loppumaan ja tilanne tuntui vihdoin rauhoittavan. "Mä lupaan yrittää tehdä enemmän yhteistyötä teidän hoitajien kanssa, jos sä saat mitenkään tietoa, että miten mun äiti voi ja sisarrukset", tummaverikkö selitti vielä ja hengitti kerran oikein kunnolla sisään ja ulos. Itku loppui kokonaan ja nuoren hengitys tasaantui normaaliksi pikku hiljaa. Jostain syystä Esmeen halilla oli ihmeellinen vaikutus Maliaan, jonka takia hän ei olisi mitenkään halunnut päästää hoitajasta irti, mutta tarvitsi vettä ja särkylääkettä, sekä mahdollisen oksennus sangon. "Mulla on vähän huono-olo", tummaverikkö totesi ja irottautui Esmeestä. Oma toimisesti tummaverikkö tajusi kietoa pitkät hiuksensa sekaiselle nutturalle, jotta oksennuksen tullessa ne eivät olisi tiellä. Nuori tunsi miten aijemmin juotu litku teki kiemuraista tietä ylös kurkusta ja ehti kaikkien onneksi huoneen roskikselle, ennen kuin kaikki päivän aikana syöty ja juotu nousi kurkusta ylös. Esmeen edessä oksentaminen nolotti Maliaa, sillä hän pelkäsi antavansa viimeistään nyt itsestään todella huonon kuvan hoitajalle. Oksentamisen myötä tummaverikkö tiesi, ettei haluaisi viettää yksin, koska mitä luultavammin tänä yönä painajaiset hiipisivät takaisin -, kiitos lääkkeiden ja alkoholin. "Esmee mä en halua mennä nukkumaan vielä, mä tiedän nyt jo, että nään painajaisia tänä yönä", Malia mutisi ja jäi istumaan roskiksen viereen. - vähä sekava :´D
|
|
|
Post by pokemon on Dec 21, 2015 23:07:37 GMT
/ tuun huomenna pelaileen, nyt meen nukkuun. öitä
|
|