|
Post by obrien on Dec 17, 2015 7:26:23 GMT
L O M A K E → nuori → lydia alyssa martinez → 16, 22. joulukuuta → nainen, heteroseksuaali, vapaa → mietin → emppu nainen → lydia alyssa martinez → 16, 22. joulukuuta → heteroseksuaali, vapaa → emppu
L O M A K E → hoitaja → zachary isaac monte → 22, 15. marraskuuta → nainen, biseksuaali, vapaa → → muuta → emppu
mies → zachary isaac monte → 22, 15.marraskuuta → biseksuaali, vapaa → emppu
|
|
|
Post by wifix on Dec 17, 2015 8:13:04 GMT
L O M A K E → hoitaja → claire marie houston → 26, syntynyt 3. huhtikuuta→ nainen, hetero sekä vapaa → tuleeee → veera
nainen → claire marie houston → 26, syntynyt 3. huhtikuuta → hetero, vapaa → veera
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2015 10:52:17 GMT
//Pitäiskö mun tunkee oikeasti jollain hoitajal... siit vois tulla kivaa.
|
|
|
Post by lady sofia1 on Dec 17, 2015 12:13:28 GMT
//Jos mahtuu, niin pitäiskö tunkee Mollyllä?(Eli Rigelin ja Siriuksen siskolla)
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2015 13:46:51 GMT
//Jos mahtuu, niin pitäiskö tunkee Mollyllä?(Eli Rigelin ja Siriuksen siskolla) //Joudun muuttaa poikien menneisyyttä sit vähän, mut ihan sama.
|
|
|
Post by lady sofia1 on Dec 17, 2015 13:53:03 GMT
// Huomasin..
|
|
|
Post by sini on Dec 17, 2015 19:07:22 GMT
jee voitais nyt alotella
hei veera mites ianin ja arianan parisuhde nyt täs alus 8)
|
|
|
Post by obrien on Dec 17, 2015 19:11:17 GMT
kai mä puhelimella säädän jotain roolausta, jos kerkeen huomenna aamulla joulujuhlan jälkee pääsen paremmin roolimaan (:
>> mun hahmoille jotain
|
|
|
Post by sini on Dec 17, 2015 19:24:56 GMT
A L K A A
x 23. päivä joulukuuta eli mahdollisesti joulumieltä jo ihmisillä. x kello on hieman yli kuusi illalla ja elämme keskiviikkoa x keittiössä ja ruokasalissa on mahdollista leipoa joulupipareita ja torttuja. x olohuoneessa on mahdollisuus vielä tämän illan ajan tehdä joulukoristeita. x ulos voi mennä jos tahtoo, mutta alueelta ei saa poistua. x ulkona on paksu lumikerros ja pakkastakin noin -15 astetta.
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2015 19:29:16 GMT
A L K A A
x 23. päivä joulukuuta eli mahdollisesti joulumieltä jo ihmisillä. x kello on hieman yli kuusi illalla ja elämme keskiviikkoa x keittiössä ja ruokasalissa on mahdollista leipoa joulupipareita ja torttuja. x olohuoneessa on mahdollisuus vielä tämän illan ajan tehdä joulukoristeita. x ulos voi mennä jos tahtoo, mutta alueelta ei saa poistua. x ulkona on paksu lumikerros ja pakkastakin noin -15 astetta. //Vois tunkea pojat sinne kuusen alle... niiden vakio piilopaikka.
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2015 19:32:45 GMT
kai mä puhelimella säädän jotain roolausta, jos kerkeen huomenna aamulla joulujuhlan jälkee pääsen paremmin roolimaan (: >> mun hahmoille jotain Sun hoitajas "leikkii" hippaa mun kaksosten kaa... ne olis voinu... taas tehdä jotain.
|
|
|
Post by obrien on Dec 17, 2015 19:47:14 GMT
kai mä puhelimella säädän jotain roolausta, jos kerkeen huomenna aamulla joulujuhlan jälkee pääsen paremmin roolimaan (: >> mun hahmoille jotain Sun hoitajas "leikkii" hippaa mun kaksosten kaa... ne olis voinu... taas tehdä jotain. joo toki (:
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2015 20:16:04 GMT
Sun hoitajas "leikkii" hippaa mun kaksosten kaa... ne olis voinu... taas tehdä jotain. joo toki (: //Kelpaako jonkin epämiellyttävä haju hippaleikin teemaksi... pojathan on suorastaan ammattilaisia hankkimaan itsensä sellaiseen kuntoon, et kuka tahansa haluis oksennusta pidätellen raahata ne lähimpään vessaan.
|
|
|
Post by obrien on Dec 17, 2015 20:17:52 GMT
//Kelpaako jonkin epämiellyttävä haju hippaleikin teemaksi... pojathan on suorastaan ammattilaisia hankkimaan itsensä sellaiseen kuntoon, et kuka tahansa haluis oksennusta pidätellen raahata ne lähimpään vessaan. juu käyhän se
|
|
|
Post by obrien on Dec 17, 2015 20:23:18 GMT
Lydia Alyssa Martinez istui olohuoneen vaalealla sohvalla, lukemassa kirjaansa. Aamupäivällä ennen kahtatoista nuori oli hiiviskellyt talossa, etsinyt kirjahyllystä kiehtovaa kirjaa. 16-vuotiasta kiinosti scifi, fantasia sekä romantiikkaosuus. Kirja, mitä ruskeaverikkö luki, oli jonkinlainen sotarakkauskirja. Neiti yleensä oli omissa oloissa, lukemassa kirjaa, serkkunsa seurassa taikkapa valokuvaamassa luontoa. Myös hän vietti aikaansa maalaamiseen ja runojen raaputtamiseen. Taidetta hän rakasti sydämmensä kyllyydestä. Rauhallista paikkaa talosta sai hakea, sillä talossa oli pari nuorempaa lasta, jotka pitivät melua pystyssä. Sinisilmä osasi kuitenkin ystävällisesti pyytää omaa rauhaansa, jolloin tämä tuota sai. Tietenkin hänen piti osallistua lastenkodin tapahtumiin, kuten jouluhässäkkään ja kotitöihin. Lydia ei taistele kotitöitä vastaan melkein koskaan, ellei hänellä huonoja päiviä ollut. Yleensä hän sai imuroida taikkapa hän siivosi alakertaa. Hoitajat yleensä vaativat, että Martinez viettäisi useammin aikaa muiden nuorien seurassa. Välillä hän änki kirjansa kanssa muiden seuraan ja seurasi tilanetta hymy huulillaan. Hän vain piti rauhallisuudesta, saada tehdä omia asioita rauhassa. Lydia sammutti lattialampun ja sulki kirjan, laskien sen syliinsä. Hänen kävi mielessä, että menisikö tämä leipomaan pipareita sekä joulutorttuja. 16-vuotias hymyili vienosti, nousten vaalealta sohvalta. Venyttäen käsiään tuo riisui ympäriltään lämpimän peiton. Nuorukainen nosti valkoista paitaansa ylemmäs. Paita oli hieman suuri, mutta eihän se tuota haitannut. Martinez asteli keittiötä kohti hymyillen ja hyräillen joululauluja. Joululauluista hän piti todella paljon, ennen vanhempiensa menetystä hän lauloi vanhempiensa kanssa kuorossa. Nuorukainen huokaisi syvään, saapuen keittiöön. "Hei", Lydia tervehti keittiössä olevia. -- m.favim.com/image/2304378/-- Tossa on Lydian kuva, Lydialle myös seuraa, ps. oon puhelimella joten lyhyys
|
|