|
Post by pokemon on Dec 12, 2015 20:46:23 GMT
taidan ottaa tän blondin
|
|
|
Post by kaisa on Dec 12, 2015 21:03:06 GMT
taidan ottaa tän blondin ota toi 8) mutmut alotetaaks jostain siit et nää naikkoset kattoo jotein ällöö romanttist leffaa siin olohuonees ? 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 12, 2015 21:16:18 GMT
taidan ottaa tän blondin ota toi 8) mutmut alotetaaks jostain siit et nää naikkoset kattoo jotein ällöö romanttist leffaa siin olohuonees ? 8) joo vaikka 8) haluutsä alottaa?
|
|
|
Post by kaisa on Dec 12, 2015 21:21:01 GMT
ota toi 8) mutmut alotetaaks jostain siit et nää naikkoset kattoo jotein ällöö romanttist leffaa siin olohuonees ? 8) joo vaikka 8) haluutsä alottaa? Pystyisiks sä roolaa eka koska mun pitää roolata nealle viel yksäl D: se on odottanu koht jo tunnin XD ALOITETAAN √ √ Kello on jotain 22.30 ja ulkona on jo pimeetä √ Naiset kattoo sisällä olohuonees jotain tosi ällöttävää yli romanttista elokuvaa joka saa luvan ärsyttää niit miehiä niin et ne päättää vihdoin tulla näytille ja paljastaa olemassa olonsa √ Eletään syyskuun alkua joten lämpötila jotain +10 astetta
|
|
|
Post by nea on Dec 12, 2015 21:36:08 GMT
veera mites toi kuolinvuosi XD
|
|
|
Post by wifix on Dec 12, 2015 21:38:39 GMT
- öää jos ne olis kuollut vaikka joskus n. 5-10 vuotta sitten? :'DD
|
|
|
Post by nea on Dec 12, 2015 21:42:00 GMT
- jos ne on kuollu joskus vaik 2005
|
|
|
Post by wifix on Dec 12, 2015 21:45:08 GMT
- jos ne on kuollu joskus vaik 2005 juuu
|
|
|
Post by kaisa on Dec 12, 2015 22:00:55 GMT
Katri roolinks mä nyt eka vai sä XD
|
|
|
Post by pokemon on Dec 12, 2015 22:07:26 GMT
Katri roolinks mä nyt eka vai sä XD ää, apua lol en oo huomannut :DD mutta alota sä vaan.
|
|
|
Post by kaisa on Dec 12, 2015 22:44:33 GMT
Haley sinnitteli nukahtamisen ja hereillä pysymisen rajoilla, koska osittain televisiosta tuleva elokuva oli vähän liian imelä hänen makuun. Osittain myös se johtui siitä, että Esmeen kanssa saman viltin alla oleminen oli jotain aivan täydellistä, josta nuori nainen ei haluaisi koskaan luopua. Mikään maailmassa ei voita sitä, kun saa nukahtaa oman kihlattunsa kainaloon tietäen, että toinen ei lähde siitä minnekkään. Kaapista ulos tuleminen ei ollut mitenkään kovin helppoa Penroselle, sillä hänen rikkaat vanhemmat olivat aina halunneet tyttärelleen komean miehen. Vaaleaverikön onneksi Esmeen avulla hän oli saanut vanhempansa tajuamaan, etteivät kaikki lesbot ole aivan kamalia. Jos nyt rehellisä ollaan Haley oli oikein tyytyväinen siihen, että oli löytänyt rinnalleen varmaan maailman kauneimman tytön kenet esitteli ilo mielin vanhemmille ja muille sukulaisille. Vaaleaverikkö piti myös siitä miten hän sai kertoa siitä, miten pitkään hän ja Esmee ovat olleet yhdessä ja miten hyvin suhde on kestänyt erillaiset töyssyt ja ylämäet. Pitkän suhteen takia Penrose oli uskaltautunut menemään kihloihin tyttöystävänsä kanssa, koska hän tiesi suhteen kestävän loppu suoralle asti. Kihlautumisen myötä Haley tunsi olonsa vielä onnellisemmaksi ja muutenkin pirteämmäksi. Myös kodin puolelta tuli vihdoin positiivista tukea, mikä vaikutti aika paljonkin siihen miten paljon vaaleaverikkö pystyi kihlautumisestaan nauttia. "Mä rakastan sua ja mä oon niin onnellinen, että mä voin viettää vihdoin sun kaa mun loppu elämän", Haley mutisi ja nojasi samalla hennosti Esmeen hartiaan. "Mä oon myös onnellinen siitä, että mun vanhemmat vihdoin ymmärtää sen, että en oo naimassa ketään rikasta pukumiestä", vaaleaverikkö lisäsi naurahtaen perään pienesti. Nyt hän aikoi vain nauttia rentouttavasta mökkiviikosta ja siitä, että kerrankin kukaan ylimääräinen ei ollut pyörimässä jaloissa ja sähläämässä jotain. Sitten jossain vaiheessa häidin suunnittelun kanssa Penrose aikoo ottaa kaiken mahdollisen avun vastaan, mutta juuri nyt hän ei tarvinnut ketään muuta kuin Esmeen ja rauhallisen viikon. -vähä kökkö, syytän sitä et kello on koht yks yöl ja et jouduin ottaa taas noit särkylääkkeit + mun mielest se brune on kyl kivempi 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 12, 2015 23:20:27 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez makoilee viltin alla, Haleyn vierellä. Onneksi he olivat päässeet vihdoin rauhoittumaan ja olemaan vain kahdestaan, ilman muita ihmisiä hääräämässä heidän ympärillään. Nainen oli kylläkin sosiaalinen, mutta tykkäsi viettää aikaansa kahdestaan nykyisen kihlattunsa kanssa ja se jos jokin oli harvinaista herkkua. Tummaverikkö vie tummat silmänsä katselemaan teeveetä, pieni hymy koristaen hänen huuliaan. Rakkauselokuvat olivat söpöjä, mutta olihan ne välillä ehkä hieman ällösöpöjäkin, joka ei ollut enää hänen mielestään hyvä asia. Ranskalaissukuinen pörröttää hiuksiaan, kun päätyy nojailemaan toiseen vielä hieman paremmin. Kaikki oli tällä hetkellä todella hyvin, eikä mikään voisi pilata tätä. Elämä oli todellakin mahtavaa juuri tällä hetkellä ja toivottavasti se tulisi jatkumaan sellaisenaan vielä pitkään. " Mäkin rakastan sua.. Niin ja olen onnellinen myös. Tosi onnellinen. " Esmee hymyilee, kun parantaa mustan hameensa asentoa, kunnes naurahtaen siirtää tummanruskeat silmänsä toiseen. Ilmeisesti Haleyn vanhemmat eivät oikein olleet pitäneet ideasta, että heidän tyttärensä seurusteli toisen tytön kanssa, mutta ehkä Lopez oli osannut käsitellä toisia oikein - sellaisen taidon hän vain omisti. Tummaverikön äiti oli hyvin hienostunut, eikä ollut myöskään meinannut hyväksyä heitä, mutta oli lopultakin tajunnut, että ei voisi muuttaa Esmeen seksuaalista suuntautumistaan vaan niellä oman ylpeytensä. " No voin mä sulle pakon edessä olla jokin rikas pukumies. " tummaverikkö naurahtaa, koska ajatuksena koko juttu oli huvittava. Hän itseasiassa käytti aina hameita ja jonkinlaisia korkokenkiä, jotta ei olisi aina niin säälittävän lyhyen oloinen. Naiseelle ei ollut siunaantunut kuin noin 160 senttimetriä pituutta, mitä saatiin onneksi nostatettua korkokengillä. / otankin tän c:
|
|
|
Post by kaisa on Dec 12, 2015 23:35:34 GMT
- meen nyt kyllä nukkumaan niin roolin huomenna
|
|
|
Post by pokemon on Dec 12, 2015 23:36:45 GMT
- meen nyt kyllä nukkumaan niin roolin huomenna / juu
|
|
|
Post by kaisa on Dec 13, 2015 12:08:10 GMT
- ootan et jos Nea tai Veera roolis nii et tapahtuis jotain, koska nyt ei jotenki taho oikee napata D:
|
|