vastustuskyky
Ninja The Cat
jonnet ei muista gosust vivizasii
|
Post by vastustuskyky on Dec 12, 2015 20:12:16 GMT
öä pikainen kysymys, haluaisko joku victoriasta/mikestä mitään seuraa itselleen? :'D mike kelpais ainakii mulle 8) ardenille tai taissalle kummalle haluut?
|
|
|
Post by obrien on Dec 12, 2015 20:14:24 GMT
lucasille vielä jotain
dylanille oon jo saanu 8)
|
|
|
Post by wifix on Dec 12, 2015 20:16:04 GMT
lucasille vielä jotain dylanille oon jo saanu 8) victoriast jotai? - ja juu käy 8) ehkäpä arden?
|
|
|
Post by obrien on Dec 12, 2015 20:17:21 GMT
lucasille vielä jotain dylanille oon jo saanu 8) victoriast jotai? - ja juu käy 8) ehkäpä arden? joo victoria käy 8)
|
|
vastustuskyky
Ninja The Cat
|
Post by vastustuskyky on Dec 12, 2015 20:17:47 GMT
Roolipeli sijoittuu siis luvulle 2015, ja kaupunkiin nimeltä New York. Kaupunki siältää paljon erilaisia aktiviteettejä, ja harrastusmahdollisuudet hahmoille ovat siis melko laajat. Kaupungista löytyy myös baareja ja yöklubeja. Kello on n. 11.40, ja ulkona on lämminsä n. +21 astetta. Eli on siis melkoisen kuuma. Vuodenaika on kesä ja on lauantai. Hahmonne voivat olla missä vaan, saatte ihan vapaasti sen päättää. Toivoisin realistista, ja reilua roolipelausta. Roolatkaa sillon kuin voitte, älkääkä autohitatko muiden hahmoja jos siihen ei ole lupaa. Mukavia roolipeli hetkijä kaikille!
|
|
vastustuskyky
Ninja The Cat
|
Post by vastustuskyky on Dec 12, 2015 20:19:28 GMT
lucasille vielä jotain dylanille oon jo saanu 8) victoriast jotai? - ja juu käy 8) ehkäpä arden? Arden käy vallanmainosti 8) Voisko näil olla jotai juttuu? Niiku jotai vakavampaa? :--))
|
|
|
Post by nea on Dec 12, 2015 20:23:34 GMT
lucasille vielä jotain dylanille oon jo saanu 8) lol oisin ehottanu mikeyy, mut myöhästyin koska lagasin ytn puolella :--(
|
|
|
Post by wifix on Dec 12, 2015 20:26:02 GMT
victoriast jotai? - ja juu käy 8) ehkäpä arden? Arden käy vallanmainosti 8) Voisko näil olla jotai juttuu? Niiku jotai vakavampaa? :--)) - toki, mulle käy aivan hyvin mm. seurustelu ja siitä vielä vakavammatkin ihmissuhteet :'DD
|
|
|
Post by obrien on Dec 12, 2015 20:28:24 GMT
lucasille vielä jotain dylanille oon jo saanu 8) lol oisin ehottanu mikeyy, mut myöhästyin koska lagasin ytn puolella :--( oh olisin kyl miettiny mikeytä :c
|
|
|
Post by wifix on Dec 12, 2015 20:29:51 GMT
- öä mulle kyllä käy et victoria jää ihan vaan sinkuksi xdd
|
|
|
Post by obrien on Dec 12, 2015 20:37:12 GMT
- öä mulle kyllä käy et victoria jää ihan vaan sinkuksi xdd no mut jos victoria ja luke voi olla vaik hyviä kavereita ja mikeyl ja lucasil voi jotai
|
|
|
Post by nea on Dec 12, 2015 20:56:18 GMT
- öä mulle kyllä käy et victoria jää ihan vaan sinkuksi xdd no mut jos victoria ja luke voi olla vaik hyviä kavereita ja mikeyl ja lucasil voi jotai tyylii jotai pidempää kestänyttä säätöö? vai ihan suhde?
|
|
|
Post by obrien on Dec 12, 2015 21:00:43 GMT
no mut jos victoria ja luke voi olla vaik hyviä kavereita ja mikeyl ja lucasil voi jotai tyylii jotai pidempää kestänyttä säätöö? vai ihan suhde? tuu yksää
|
|
vastustuskyky
Ninja The Cat
|
Post by vastustuskyky on Dec 12, 2015 21:02:32 GMT
Arden Cho puristi peittoa toisssa nyrkissään. Hänen silmänsä olivat kiinni, kunnes ne avautuivat hiljaa. Rusekat silmät erottivat ensin seinän, ja sen jälkeen vaatteet lattialla, ne eivät kuitenkaan olleet hänen. Yöpöytä oli sängyn vieresä, mutta sen päällä oleva lamppu oli lattialla. Onneksi se oli kuitenkin ehjä. Nainen hieroi kipeää päätään, kääntäen katseensa olkansa yli, jolloin hänen ylävartalona kääntyi siinä samalla. Nainen puri huultaan hymyillen hieman. Michael. Arden nousi istumaan ängyn reunalle noasten lampun takaiin pöydälle, yrittäen etsiä alusvaatteitaan katseellaan. Hän ei uskaltanut nousta, eikä hän muutenkaan tahtonut herättää hänen vieresään nukkuvaa, varmasti krapulasta kärsivää miesnäyttelijää. Lopulta nainen kuitenkin nousi hiljaa, hiippaillen sängyn toiella puolelle, josta hän löysikin alushousunsa. Seuraavaksi hän kyykistyi katsomaan sängyn alle, keräten loput vaatteistaan. Nainen käveli takaisin toiselle puolelle, laittaen rintaliivien hakaset kiinni, vetäen sitten löysän valkoisen t-paidan päällensä. Se oli Michaelin, ei hänen omansa. Hän ei ollut ollenkaan varma missä hänen shortisfarkkunsa olivat, eikä hän tiennyt mitä hänen täytyisi tehdä. Michael oli varmasti alaston myös, joten aluksi nainen ajatteli yläkertaan lähtemistä omaan asuntoonsa, mutta se olisi ehkä jopa hieman töykeää. Ei miehen alastomuus häntä haiatnnut, ei todellakaan. Nainen katseli vielä hetken ympärilleen, ennenkuin havaitsi housunsa miehen peiton juuressa. Nainen puri huultaan, ottaen ne varovasti pois, laittaen ne jalkaansa, ja miehen paidan sen sisälle löysästi. Arden antoi pienen suukon miehen poskelle, nousten sitten ylös sängyltä, lähtien keittiötä kohti, samalla poiketen vessassa josta hän etsi buranaa päänsärkyynsä. Ehkä hän voisi tehdä heille aamupalaa. Se tutnui hieman oudolta, sillä hän tirsi kyllä mitä hän ja Michael olivat tehneet, mutta se ei ollenkaan häntä haitannut. Aijemmin he olivat tapailleet toisiaan, mutta eilen illalla he olivat lähteneet yhteen keskustassa sijaitsevaan baariin, joka oli itseasiassa melko paljon pyydetty. Hän tiesi, että varmasti moni olivat nähneet heidät yhdessä, mutta onneksi kukaan toimittaja ei ollut antanut heitä pääkannen aiheeksi. Arden ei edes ymmärtänyt, miksi lehdesä piti ilmoittaa, jos tunnetut näyttelijät, tai laulajat olivat ihastuneet toisiinsa, ja heidät oltiin nähty kävelemässä käsikädessä. Se oli turhaa. Arden otti paistinpannun miehen kaksion keittiöstä, laittaen sen lämpenemään hellalle. Hän oli laittanut makuuhuoneen oven pienemmälle jotta mies ei heräisi naisen kolisteluun. Ehkä mies kuitenkin kohta heräisi, tajutessaan että nukkui yksin. Arden hyräili hiljaa itse säveltämiään kappaleitaan, tanssien pienein liikkein ja rikkoen kananmunia samalla pannulle.. Hän kattoi pöydän heille, laittaen jääkaapista löytyvän appelsiinijuoman ja maidon pöydälle myös. Hän laittoi pekonit jääkaappiin takaisin, ja kananmunat pöydälle kahvinkeittimen viereen, laittaen samalla kahvin valumaan. Attachments:
|
|
|
Post by sini on Dec 12, 2015 21:02:35 GMT
Lomake » Cher Lloyd - 22 - ykköskerros ja asunto yksi - nainen ja hetero - sini
/kuvan laitan kuhan pääsen koneelle :-)
|
|