|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:28:31 GMT
se on nii kiva soitin ((( Mitä te haluisitte oppii soittaa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:29:16 GMT
okei joo lol tää ehkä kuuluu tonne musiikkiosioon hups
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 9, 2015 19:35:06 GMT
Fixed 8))
Mut siis öö kitara nyt on ihan perus mitä haluisin osata soittaa, toki bassokin ois kiva
TAI RUMMUT miten saatoin unohtaa rummut
|
|
|
Post by Arabella on Dec 9, 2015 19:35:24 GMT
sanon aina et aion opetella soittaan kitaraa mut en oo koskaan opetellu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:38:06 GMT
Fixed 8)) Mut siis öö kitara nyt on ihan perus mitä haluisin osata soittaa, toki bassokin ois kiva TAI RUMMUT miten saatoin unohtaa rummut thnx mun veljellä oli joskus rummut ja se anto munki hakata niitä vaikken osannu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:38:37 GMT
sanon aina et aion opetella soittaan kitaraa mut en oo koskaan opetellu no mut yritithän sä
|
|
|
Post by Arabella on Dec 9, 2015 19:40:14 GMT
Fixed 8)) Mut siis öö kitara nyt on ihan perus mitä haluisin osata soittaa, toki bassokin ois kiva TAI RUMMUT miten saatoin unohtaa rummut thnx mun veljellä oli joskus rummut ja se anto munki hakata niitä vaikken osannu vois joskus opetella soittaan rumpuja kunnolla koska meillä on piharakennuksessa rummut ja soitin joskus ala-asteella jossain kevätjuhlissa rumpuja jossain musiikkiesityksissä lol :DD
|
|
|
Post by Arabella on Dec 9, 2015 19:41:19 GMT
sanon aina et aion opetella soittaan kitaraa mut en oo koskaan opetellu no mut yritithän sä nojoo mut ei se oikee onnistunu sit lopetin yrittämisen :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:43:32 GMT
thnx mun veljellä oli joskus rummut ja se anto munki hakata niitä vaikken osannu vois joskus opetella soittaan rumpuja kunnolla koska meillä on piharakennuksessa rummut ja soitin joskus ala-asteella jossain kevätjuhlissa rumpuja jossain musiikkiesityksissä lol :DD aw :DDDDD mä en oo ikinä oppinu ees peruskomppia enkä osaa soittaa muutenkaa mitää enkä osaa oikee laulaakaa (
|
|
|
Post by Arabella on Dec 9, 2015 19:48:42 GMT
vois joskus opetella soittaan rumpuja kunnolla koska meillä on piharakennuksessa rummut ja soitin joskus ala-asteella jossain kevätjuhlissa rumpuja jossain musiikkiesityksissä lol :DD aw :DDDDD mä en oo ikinä oppinu ees peruskomppia enkä osaa soittaa muutenkaa mitää enkä osaa oikee laulaakaa ( ehkä sun pitää hankkia se basso 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 9, 2015 19:58:10 GMT
aw :DDDDD mä en oo ikinä oppinu ees peruskomppia enkä osaa soittaa muutenkaa mitää enkä osaa oikee laulaakaa ( ehkä sun pitää hankkia se basso 8)) joo niin pitää
|
|
|
Post by Jp on Dec 9, 2015 20:13:42 GMT
Pianoa... tai noi rummut... kitara olis kans cool... ainoa jota voin väittää osaavani edes soittaa on suuni ja nokkahuilu.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 9, 2015 20:34:31 GMT
Pianoa... tai noi rummut... kitara olis kans cool... ainoa jota voin väittää osaavani edes soittaa on suuni ja nokkahuilu. Mä osasin haitarii joskus mut musta tuntuu et sekin taito on jäänyt unholaan
|
|
|
Post by Miopod on Dec 9, 2015 20:59:40 GMT
meillä on sähkörummut (ennen oli oikeetki) akustinen kitara, kaks sähkökitaraa, basso, syntetisaattori ja sit semmonen pikkusyntetisaattoriki.
Tuntuu vähä pahalta etten oo käyttäny tilaisuutta hyväkseni ja opetellu kunnolla soittaan juuri mitää noista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 10, 2015 15:24:45 GMT
meillä on sähkörummut (ennen oli oikeetki) akustinen kitara, kaks sähkökitaraa, basso, syntetisaattori ja sit semmonen pikkusyntetisaattoriki. Tuntuu vähä pahalta etten oo käyttäny tilaisuutta hyväkseni ja opetellu kunnolla soittaan juuri mitää noista. pääsenks teille soittaa bassoo
|
|