|
Post by Miopod on Dec 7, 2015 18:49:52 GMT
on auki :DD yearinmusic.spotify.com/2014 mun kuunnelluin artisti oli David Bowie, nyt se on pudonnu kolmanneksi. Mun tilastot näytti tältä: Ihan eka biisi kuunneltu vuonna 2015 oli The Offspring - The Kids Aren't Alright Kuunnelluimmat artistist ja bändit oli: 1. Coldplay 2. OneRebublic 3. David Bowie 4. Murray Gold 5. The Offspring Eniten kuunnellut levyt: 1. Disney Classics - Various artists 2. Beatles Biggest Hits! - The Yesterdays 3. Night Visions (deluxe) - Imagine Dragons 4. A Rush of Blood to the Head - Coldplay 5. Dookie (U.S version) - Green Day Top kuunnelluimmat biisit: 1. Owl City - Fireflies (okei voin ehkä huoletta sanoo että tää taitaa tosiaan olla paras biisi mitä oon löytäny tänä vuonna) 2. Green Day - Basket Case 3. The Fire Theft - Uncle Mountain 4. Tom Jones - It's Not Unusual 5. Train - Drive By Top genret: 1. Pop Rock 2. Mellow Gold 3. Rock 4. Neo Mellow 5. Permanent Wave (mä tiedän noistaki vaan kaks viidestä, ikinä kuullukkaa noista muista?? ) Oon kuunnellu 21 000 minuuttia musiikkia tänä vuonna, eli 344 tuntia, eli 14 päivää, eli 2 viikkoa. Kuuntelin 502 eri artistia mikä on 245 enemmän ku viimevuonna. (MISTÄ OON EES LÖYTÄNY NOI KAIKKI 245 ARTISTIA PELKÄSTÄÄN VUODEN AIKANA??? :DDD) Kuuntelin 930 eri biisiä, mikä on 277 uutta biisiä enemmän ku viimevuonna. Talvella vuoden alussa kuuntelin Coldplayta, OneRepublicia ja Devin Townsend Projectia (mulla ei oo siis mitää hajua mikä tää viimenen on :DD ei mul kyl pitäs olla tota ees missää spotify soittolistas ainakaa ku viimeks tarkistin. en oo ees ikinä kuullukkaa siitä?? :DD) Keväällä kuuntelin eniten Coldplayta, David Bowieta ja Murray Goldia (David Bowie on selkeesti mun jotain kevät/kesäfiilistelymusiikkia koska se ajottuu aina tohon kevääseen) Kesällä kuuntelin eniten Murray Goldia, David Bowieta ja Coldplayta (samoilla mennään) Syksyllä kuuntelin eniten The Yesterdayseja, The Yesteryersejä ja MIKAa. (Eli käytännös Beatleseja ja Mikaa koska spotifys ei oo ku beatlesejen ihan eka levy ja kaikki muut kappaleet löytyy vaan Beatles tribute bändeiltä) Ohoh, mulla oliki kommentoitavaa noiden statisticien väliin. Laittakaa teiän omia listoja jos kuuntelette spotifyä. Mä meen varmaa nyt ekana kattoon mikä toi Devin Townsend Project on :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 7, 2015 19:37:08 GMT
... mua kieltämättä kuumottaa et mitkä kaikki mun guilty pleasuret nyt tulee julki mut
Alotin vuoden Yoko Onon Give Me Something -biisillä :DDDD OON KUUNNELLUT ENITEN MEWIÄ FUCK YEAH OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI
Mut siis kuunnelluimpien artistien/bändien lista menee näin: 1. Mew (833) 2. Lana Del Rey (619) 3. Die Antwoord (592) 4. Paul McCartney (380) 5. Arctic Monkeys (373)
Levyt: 1. Mew - +- (618) 2. Die Antwoord - Donker Mag (461) 3. Lana Del Rey - Born to Die (The Paradise Edition) (376) 4. Arctic Monkeys - AM (331) 5. Maija Vilkkumaa - Se ei olekaan niin (253) - okei siis oon kuunnellu tasan kahta biisiä tolta levyltä jfc :DDD
Biisit: 1. Mew - Witness (281) - SIIS EN OO YHTÄÄN YLLÄTTYNYT NYT 2. Maija Vilkkumaa - Liian kauan (243) - kuuntelin tätä yks yö putkeen hups 3. Lillias White - I Won't Say (I'm in Love) (223) - en kommentoi 4. Die Antwoord - Cookie Thumper! (153) - MUA ITKETTÄÄ OIKEESTI 5. Arctic Monkeys - Arabella (144) - ... viimeksi tänä aamuna tbh
Genret: 1. Pop - VOIN SELITTÄÄ 2. Indie Rock 3. Synthpop 4. Finnish pop 5. Permanent wave - mitä tää edes on :DD
... tulihan sitä kuunneltua sellase 32 000 minuuttia eli 538 minuuttia eli 22 päivää, 122% enemmän kuin vuonna 2014 lmao
Kuuntelin 413 eri artistia, 242 enemmän kuin viime vuonna
Kuuntelin 1202 eri biisiä, 894 enemmän kuin viime vuonna (mitähän vittua)
Talvella kuuntelin Paul McCartneyta, John Lennonia ja t.A.T.u.:a (mikähän helvetti tuo t.A.T.u. tuolla on :DD)
Keväällä lähti pyörimään Mew, Maija Vilkkumaa ja Paul McCartney (Mew koska uusi levy, duh)
Kesällä soi Die Antwoord, Arctic Monkeys ja Shakira (... siis miks ryhdyin tähän oikEESTI)
Syksyllä popitin sit Lana Del Reyta, Marina and the Diamondsia ja... Vaneese Thomasia?? Kuka se on??
Jessus että tässä kesti kauan, mun kone on liian laginen ton jutun pyörittämiseen :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 7, 2015 19:45:26 GMT
mulla on vaan puolelta vuodelta ja mitä vit- lol pitääks nää kaikki oikeesti paikkaansa eh oho
kuunnelluimmat bändit:
1. The Strokes 2. Interpol 3. Radiohead 4. Rammstein 5. The Bravery
kuunnelluimmat levyt
1. Angles - The Strokes 2. Room in Fire- The Strokes 3. El Pintor - Interpol 4. White Blood Cells - The White Stripes 5. The Stone Roses - The Stone Roses
biisit:
1. Joy Division - Disorder 2. Interpol - Evil 3. Interpol - Pioneer to the Falls 4. Radiohead - High and Dry 5. Nine Inch Nails - Head Like A Hole
kesällä: Radiohead, Pulp, Blur syksyllä: The Strokes, Interpol, The Bravery
(talvesta tai keväästä ei oo mitään koska en käyttäny sillon spotifyita kun ei mulla ollu puhelintakaan, lmao vietin puoltoista vuotta ilman kännykkää ja sosiaalista mediaa joten)
suosikkigenret:
1. Indie Rock 2. Permanent Wave 3. Rock 4. Carage Rock 5. Alternative Rock
kuuntelin 117 artistia, 661 biisiä ja 8346 minuuttia eli kuusi päivää aika inhimillisen paska suoritus jopa multa
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2015 20:05:15 GMT
no siis hankin spotifyn vasta kesäkuussa mutta tässä nää kuuden kuukauden tiedot :DD artistit: 1. Arctic Monkeys (siis 2488 toistoa vOI LUOJA) 2. Lana Del Rey 3. Twenty One Pilots 4. Placebo 5. The Last Shadow Puppets levyt: 1. Lana Del Rey - Born To Die ?? en ees tajunnu et oon kuunnellu tätä nii paljo mitvit 2. Arctic Monkeys - Suck It And See 3. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare 4. Arctic Monkeys - AM 5. Arctic Monkeys - Humbug niin monipuolista että ihan itkettää biisit voi vitTU NYT :DDD: 1. Arctic Monkeys - Arabella ayyyyy 2. Arctic Monkeys - Red Right Hand 3. Arctic Monkeys - Teddy Picker 4. Arctic Monkeys - Catapult 5. Arctic Monkeys - Love Is A Laserquest alan itkemään älkää tuomitko genret: 1. Indie Rock 2. Permanent Wave ?? 3. SHEFFIELD INDIE eivittunyt 4. Garage Rock 5. Indietronica ? 40 tuhatta minuuttia puolessa vuodessaolenko okei en ole 221 eri artistia 2054 eri biisiä kesällä soi Arctic Monkeys, Twenty One Pilots ja Lana Del Rey syksyllä Arctic Monkeys, Lana Del Rey ja Placebo mulla on ongelma. auttakaa
|
|
|
Post by Miopod on Dec 7, 2015 20:35:57 GMT
Ok nyt tajusin mikä toi Devin Townsend project on.
Äiti on unohtanu taas vaihtaa käyttäjää ku se on käyttäny spotifyä. Ilmeisesti tosi usein viimetalven aikana.
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Dec 7, 2015 21:00:28 GMT
En oo ees tienny et tällainenki on olemas. :D Hei ja pistä Ihmees Devin Townsend Project soimaan, itsellähän se oli vuoden 2015 ensimmäinen kuunneltu artisti. (y)
Vähän harmittaa ko kuuntelen nii monen eri lähteen kautta musiikkia (mp3, youtube, levyltä, yms.) ja spotifyn kautta kuuntelu jää sit vähä vähemmälle..
Artistit: 1. Hypocrisy (kuunneltu 392 kertaa) 2. Pain 3. In Flames 4. Devin Townsend Project (taisin vissii alkuvuodesta vähä kuunnella) 5. Mokoma (tämä tuli iha puskista)
Albumit: 1. Hypocrisy - Abducted, 160 toistoa 2. Mokoma - Elävien Kirjoihin (tätä kyl ihmettelen edelleen) 3. Magenta Harvest - Volatile Waters (tämäki aika yllättävä, en muista kuunnelleeni iha näi paljoa) 4. Abscession - Grave Offerings 5. Illdisposed - Sense The Darkness
Biisit: 1. Nuclear Blast Allstars - Schizo (Feat. Peter Tägtgren), 51 toistoa (oon aika varma et nää on kaikki tullu parin päivän aikana) 2. Mokoma - Mutta Minulta Puuttuisi Rakkaus (no tämä selittää Mokoman kuuntelukerrat..) 3. Rotten Sound - Caste System 4. Hypocrisy - Drained 5. Abscession - Haunted From Within
Genret: 1. Melodic Death Metal (ullatuuus) 2. Death Metal 3. Black Metal 4. Pagan Black Metal 5. Brutal Death Metal
Yhteensä kuuntelin siis 26 tuhatta minuuttia (439 tuntia tai 18 päivää). Kuuntelin vain 2% enemmän musiikkia ko viime vuonna.
302 eri artistia 2088 eri biisiä
Voisin kyl tsekata last.fm tilin kans, saattais olla aavistuksen realistisemmat tilastot. Ihan jännä tämäkin (y)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 7, 2015 21:37:11 GMT
1. Arctic Monkeys - Arabella ayyyyy 2. Arctic Monkeys - Red Right Hand 3. Arctic Monkeys - Teddy Picker 4. Arctic Monkeys - Catapult 5. Arctic Monkeys - Love Is A Laserquest en ois kyllä ikinä arvannu
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2015 21:46:50 GMT
1. Arctic Monkeys - Arabella ayyyyy 2. Arctic Monkeys - Red Right Hand 3. Arctic Monkeys - Teddy Picker 4. Arctic Monkeys - Catapult 5. Arctic Monkeys - Love Is A Laserquest en ois kyllä ikinä arvannu itken
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 7, 2015 21:56:31 GMT
en ois kyllä ikinä arvannu itken hyss ny älä itke
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 7, 2015 22:09:26 GMT
en ois kyllä ikinä arvannu itken Meillä kaikilla on omat paheemme Rapuseni
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2015 22:11:30 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 7, 2015 22:27:51 GMT
no jos se yhtään helpottaa niin anna mennä mut hei, asiat vois olla huonomminkin kuvittele nyt jos oisit kuunnellu sen 40 tuhatta minuuttia justin bieberiä
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2015 22:33:59 GMT
no jos se yhtään helpottaa niin anna mennä mut hei, asiat vois olla huonomminkin kuvittele nyt jos oisit kuunnellu sen 40 tuhatta minuuttia justin bieberiä kohta kuitenki joku tosi omistautunu justin bieber fani eksyy tänne varo vaan pete
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 7, 2015 22:44:27 GMT
no jos se yhtään helpottaa niin anna mennä mut hei, asiat vois olla huonomminkin kuvittele nyt jos oisit kuunnellu sen 40 tuhatta minuuttia justin bieberiä kohta kuitenki joku tosi omistautunu justin bieber fani eksyy tänne varo vaan pete olen varautunut siihen sanon vain että sanoin vain noin koska rapu sit kaikki syyttää sua ja kaikki on hyvin
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2015 22:46:09 GMT
kohta kuitenki joku tosi omistautunu justin bieber fani eksyy tänne varo vaan pete olen varautunut siihen sanon vain että sanoin vain noin koska rapu sit kaikki syyttää sua ja kaikki on hyvin ( julmaa
|
|