|
Post by Angelus on Dec 6, 2015 18:48:09 GMT
Tekis mieli tehdä Nealin lisäksi ainakin vielä yksi, mutta liikaa vaihtoehtoja. Sarjat : Person of Interestin John Reese, Blue Bloodsin Danny Reagan, Heroesin Nathan Petrelli, Gleen yhdessä jaksossa esiintynyt Cooper Anderson, Dexterin Dexter Morgan, The Gladesin Jim Longworth, ... Elokuvat : The Doublen Paul Shepherdson, ... mä taas mietin että ottaisinko joen lisäks barbien (dale barbara) :'DD olis sit muitakin yli 18 vuotiait Kaikki mahdolliset joilla voisin roolia on varmaan yli 30-vuotiaita ellen sitten oo unohtanut jotain nuorempaa hahmoa...
|
|
|
Post by nea on Dec 6, 2015 19:06:58 GMT
lorenzo "enzo" st. claire -- 25 - mies, biseksuaali, sinkku - the vampire diaries - nea xx ja siis enzohan on tvd's syntyny joskus 1800 luvun lopulla, ni heitin vaa ton iän päästäni xx enkä oo 110% varma tost sukunimest, mut niin ainaki tvd'n joku randomsivusto kerto mulle XD
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 19:15:42 GMT
Bonnie Bennet -- 21 - nainen, biseksuaali, sinkku - the vampire diaries - kaisa
|
|
|
Post by Angelus on Dec 6, 2015 19:19:16 GMT
Voisko Nealin vaihtaa biseksuaaliksi?
|
|
|
Post by wifix on Dec 6, 2015 19:20:34 GMT
Voisko Nealin vaihtaa biseksuaaliksi? juu 8)
|
|
|
Post by Jp on Dec 6, 2015 20:02:07 GMT
Jos tekee oc-hahmon niin siihen sarjakohtaan pitää vissiin laittaa se oc
|
|
|
Post by Angelus on Dec 6, 2015 20:32:05 GMT
Kolmas jakso meneillään -- täähän on mielenkiintoinen!
|
|
|
Post by wifix on Dec 6, 2015 22:41:46 GMT
Jos tekee oc-hahmon niin siihen sarjakohtaan pitää vissiin laittaa se oc vaikkapa näin angelus - siis jos katot under the dome niin jep! oon kattonut tässä kolmen päivän sisällä melkein kaks tuontantokautta :'DDD
|
|
|
Post by Angelus on Dec 6, 2015 23:09:21 GMT
Jos tekee oc-hahmon niin siihen sarjakohtaan pitää vissiin laittaa se oc vaikkapa näin angelus - siis jos katot under the dome niin jep! oon kattonut tässä kolmen päivän sisällä melkein kaks tuontantokautta :'DDD Katsoin äsken viidennen jakson loppuun juuri siitä sarjasta. Nyt on pakko lopetella, mutta katon varmaan pari-kolme jaksoa ennen kuin lähden kouluun.
|
|
|
Post by wifix on Dec 7, 2015 12:24:56 GMT
up, aloitellaan viimeistään illalla
|
|
vastustuskyky
Ninja The Cat
jonnet ei muista gosust vivizasii
|
Post by vastustuskyky on Dec 7, 2015 15:57:35 GMT
tyler lockwood - 22 - mies, hetero ja sinkku - the vampire diares - ella emily shields - 17 - nainen, bi ja sinkku - pretty little liars - ella Attachments:
|
|
|
Post by obrien on Dec 7, 2015 15:59:53 GMT
Tossa on Malia Attachments:
|
|
|
Post by wifix on Dec 7, 2015 18:53:12 GMT
ALKAA!
- kello on noin 18:15, aurinko paistaa vielä kuitenkin täydeltä taivaalta - auringosta huolimatta, on nyt vain hieman yli 10 astetta lämmintä kylmän tuulen vuoksi - kupu on vetänyt kaupungin sisäänsä noin pari tuntia sitten - hieman alkuperäisestä aloitussuunnitelmasta poiketen, hahmot ovat hätäilmoituksien myötä ottaneet itseään niskasta kiinni ja alkaneet auttamaan hätää tarvitsevia, sekä varastoimaan nopeasti ruokatarvikkeita - jos jotakin kysyttävää, kysy pois
|
|
|
Post by emilia on Dec 7, 2015 19:37:50 GMT
tää on mun peruskysymys seuraa mun hahmoille (norrie ja malia)
|
|
|
Post by wifix on Dec 7, 2015 19:38:46 GMT
tää on mun peruskysymys seuraa mun hahmoille (norrie ja malia) - joe norrielle? 8))))
|
|