|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:20:43 GMT
alkaa
↔ päivänä toimii tosiaankin perjantai ja koulun alkamisesta on noin kuukausi. ↔ kello on lähemmäs yhdeksän illalla ja koulun läheisessä puistossa juhlitaan lätkäjoukkueen hyvin alkanutta kautta, joukkue nimittäin voitti pahimman vastustajansa eli lähellä sijaitsevan lukion joukkueen, numeroin 6-0. ↔ on noin 20 astetta lämmintä, mutta viileä tuuli saa ilman tuntumaan paljon viileämmältä. ↔ alkoholi varmastikkin on hyvinkin suuressa osassa ja monella soi musiikki bluetooth-kaiuttimista, aurinko on laskeutumassa, mutta katuvalot valaisevat suurta puistoa.
|
|
|
Post by pokemon on Dec 6, 2015 20:21:01 GMT
cheryl ja esmee vois olla jotai suunnilleen parhaita kavereita tai jotain?
|
|
|
Post by emilia, torvelo on Dec 6, 2015 20:22:17 GMT
cheryl ja esmee vois olla jotai suunnilleen parhaita kavereita tai jotain? oh joo onko viel mahdollista jotain suhdetta?
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:24:06 GMT
lomake: Alaska Cascade Wolff / 16 ja 1. / tyty, hetero ja sinkku kai / klikitön taiteilijasielu / muuta: - Isoveli Atlas on juniori - Huostaanotettu 2 vuotiaana, adoptoitu 4 vuotiaana - Ei ole kauhean läheinen veljensä kanssa - Ihailee huutosakkilaisia salaa nainen :: Alaska Cascade Wolff :: 16 ja 1. :: hetero ja sinkku :: klikitön :: Catler joo
|
|
|
Post by marakatti on Dec 6, 2015 20:24:09 GMT
noelilla ja esmeellä seurustelusuhde :-)
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:24:52 GMT
apua en kyl tiiäkkää et kannattaaks mun tulla ku en jaksa roolii tol muikkelil jos sil ei oo mitää suhteit ja joudun huomen nielurisaleikkaukseen nii tuskin en pysty huomen roolii ollenkaan D: no voih :-(
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:27:38 GMT
noelilla ja esmeellä seurustelusuhde :-) joo lisäsin tonne :-)
|
|
|
Post by marakatti on Dec 6, 2015 20:28:41 GMT
niiin ja taidampa muuttaa noelinkin sitten lätkäjätkäksi
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 20:28:58 GMT
apua en kyl tiiäkkää et kannattaaks mun tulla ku en jaksa roolii tol muikkelil jos sil ei oo mitää suhteit ja joudun huomen nielurisaleikkaukseen nii tuskin en pysty huomen roolii ollenkaan D: no voih :-( Haluisin kyl jäädä mut ku en tiiä yhtää et mite kerkeen, ku vaik oon koko ens viikon kotona nii pitää silti lukion takii hoitaa itsenäist opiskeluu mikä vie kanssa iha sikana aikaa D:
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 6, 2015 20:30:29 GMT
tän voi päivittää tonne ekaan viestiin: Atlas ja Alaska ↔ sisarukset
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:30:45 GMT
Haluisin kyl jäädä mut ku en tiiä yhtää et mite kerkeen, ku vaik oon koko ens viikon kotona nii pitää silti lukion takii hoitaa itsenäist opiskeluu mikä vie kanssa iha sikana aikaa D: nii joo
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 20:32:05 GMT
Haluisin kyl jäädä mut ku en tiiä yhtää et mite kerkeen, ku vaik oon koko ens viikon kotona nii pitää silti lukion takii hoitaa itsenäist opiskeluu mikä vie kanssa iha sikana aikaa D: nii joo no mut kattelen huomen ja päätän sit mitä teen
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:32:23 GMT
tän voi päivittää tonne ekaan viestiin: Atlas ja Alaska ↔ sisarukset lisäsin
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:32:53 GMT
nii joo no mut kattelen huomen ja päätän sit mitä teen joo :-)
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:36:52 GMT
hei mun sisaruksille jotain seuraa? :-)
|
|