|
Post by nea on Dec 6, 2015 19:45:00 GMT
joo nii mä yritin ettii kaksosille jotain kuvii, mut en oikee löytäny mitää kivoi kaksosii, tai siis niist kuvii u know ni päätin, et zack ja zaid on identtisii, et voin käyttää vaa yhtä kuvaa ja sekottaa niin teiän päitä, kuin omaanikin 8)
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 19:48:10 GMT
mietin viel kuvaa, mut jotain kivoja suhteita Aileenille ? 8) jamaelist tai jasmeenest tai kummastaki jotaa 8) Jasmee vois ainaki kaveri huutosakin puolelt ja minkälainen jätkä Jamael on et onks semmonen mamman poika vai pahapoika ? 8)
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 19:55:37 GMT
jamaelist tai jasmeenest tai kummastaki jotaa 8) Jasmee vois ainaki kaveri huutosakin puolelt ja minkälainen jätkä Jamael on et onks semmonen mamman poika vai pahapoika ? 8) joo vähän siintä välist
|
|
|
Post by pokemon on Dec 6, 2015 19:58:43 GMT
Jasmee vois ainaki kaveri huutosakin puolelt ja minkälainen jätkä Jamael on et onks semmonen mamman poika vai pahapoika ? 8) joo vähän siintä välist heei, katsotko edelliseltä sivulta sen mun ehdotuksen? :3
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 20:00:22 GMT
Jasmee vois ainaki kaveri huutosakin puolelt ja minkälainen jätkä Jamael on et onks semmonen mamman poika vai pahapoika ? 8) joo vähän siintä välist Jos ne ois joskus jossai bileis säätäny jotain ja sit sen takii niide välit vois olla vähä jäiset ? Ellei sil sun jätkälläs oo jo joku nii sit niil vois olla kyl suhdekki
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:06:02 GMT
joo vähän siintä välist Jos ne ois joskus jossai bileis säätäny jotain ja sit sen takii niide välit vois olla vähä jäiset ? Ellei sil sun jätkälläs oo jo joku nii sit niil vois olla kyl suhdekki joo toi eka kelpaa hyvin, ku täl tosissaa on suhde jo
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 20:09:02 GMT
voiks joku vapaa mies ilmottautuu, koska mietin et teen miehenki mut tajusin et enhä mä itteni kanssa voi roolia XD
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:09:20 GMT
hei sini me mietittiin maran kans, tai oikeestaan mä. et jos jasmeen ja esmee ois jotain hyviä kavereita koska huutosakki ja sitte ku esmee ja noel on yhdes nyt niin jasmeen ei vielä tietäis siitä. ja sit jos se näkis vaik et esmee ja noel suutelee tai jotai nii sit se ois tosi suuttunu esmeelle? 8) ja varmaa noelillekki ehkä vähä joo käy 8)
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:11:46 GMT
voitais oikeestaan alotella 8)
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:12:13 GMT
voitais oikeestaan alotella 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 6, 2015 20:13:37 GMT
joo, aloitellaan vaa
|
|
|
Post by sini on Dec 6, 2015 20:14:52 GMT
JOS JOTAIN SUHTEITA EI ALOTUSVIESTIIN OLE MERKITTY NIIN ILMOTELKAA MULLE
|
|
|
Post by kaisa on Dec 6, 2015 20:18:00 GMT
apua en kyl tiiäkkää et kannattaaks mun tulla ku en jaksa roolii tol muikkelil jos sil ei oo mitää suhteit ja joudun huomen nielurisaleikkaukseen nii tuskin en pysty huomen roolii ollenkaan D:
|
|
|
Post by emilia on Dec 6, 2015 20:17:59 GMT
cherylil viel jotai?
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Dec 6, 2015 20:20:00 GMT
lomake: Alaska Cascade Wolff / 16 ja 1. / tyty, hetero ja sinkku kai / klikitön taiteilijasielu / muuta: - Isoveli Atlas on juniori - Huostaanotettu 2 vuotiaana, adoptoitu 4 vuotiaana - Ei ole kauhean läheinen veljensä kanssa - Ihailee huutosakkilaisia salaa
nainen :: Alaska Cascade Wolff :: 16 ja 1. :: hetero ja sinkku :: klikitön :: Catler
|
|