|
Post by varjokani on Dec 5, 2015 17:24:45 GMT
WTF?!! Aawesome! :-D Kauhee hype täällä!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 5, 2015 17:30:35 GMT
Täh monta leffaa mitä Toivottavasti eivät ala turhaan sensuroimaan mitään Ja jos se vaikka noudattais sitä kirjaa enemmän
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 17:32:13 GMT
mä en tiiä mikä tää trendi on et vanhoista asioista tulee uusii leffoi esim mad max, jurasic park, star wars ja ghostbusters
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 5, 2015 17:33:38 GMT
mä en tiiä mikä tää trendi on et vanhoista asioista tulee uusii leffoi esim mad max, jurasic park, star wars ja ghostbusters Ideat lopussa joten samojen kliseiden kierrättämisen sijaan tehdään vanhasta uutta?? Tarve saada helppoa rahaa?? Idk??
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 17:36:22 GMT
mä en tiiä mikä tää trendi on et vanhoista asioista tulee uusii leffoi esim mad max, jurasic park, star wars ja ghostbusters Ideat lopussa joten samojen kliseiden kierrättämisen sijaan tehdään vanhasta uutta?? Tarve saada helppoa rahaa?? Idk?? Olipas kyynistä :----D Mut joo vissiin Tosin must nyt saa nyhdettyy star wars -rahaa ihan millä vaan (star trekistki tulee kai taas uus leffa mut se on varmasti paskea)
|
|
|
Post by varjokani on Dec 5, 2015 17:36:41 GMT
mä en tiiä mikä tää trendi on et vanhoista asioista tulee uusii leffoi esim mad max, jurasic park, star wars ja ghostbusters Mietin tässä just samaa. Jos ne kehtaa raisk-- sen niin sit kyllä rageen. Koska se on mun suosikkikirja ja luin sitä aina masentuneena ni se on mulle nykyisin tosi tärkee.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 17:42:13 GMT
mä en tiiä mikä tää trendi on et vanhoista asioista tulee uusii leffoi esim mad max, jurasic park, star wars ja ghostbusters Mietin tässä just samaa. Jos ne kehtaa raisk-- sen niin sit kyllä rageen. Koska se on mun suosikkikirja ja luin sitä aina masentuneena ni se on mulle nykyisin tosi tärkee. fury road ja jurasic world on kyl ilmeisesti ihan hyvii et jos tää jatkuu niin muuki voi toimii toisaalt tietty taso voi olla samaa ku star warsin prequelit joista heräävä fiilis on lähinnä
|
|
|
Post by Jp on Dec 5, 2015 17:41:50 GMT
Itse en kommentoi... pitäiskö mun lukea se kirja.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 5, 2015 17:42:39 GMT
Ideat lopussa joten samojen kliseiden kierrättämisen sijaan tehdään vanhasta uutta?? Tarve saada helppoa rahaa?? Idk?? Olipas kyynistä :----D Mut joo vissiin Tosin must nyt saa nyhdettyy star wars -rahaa ihan millä vaan (star trekistki tulee kai taas uus leffa mut se on varmasti paskea) :DDDD No oon välillä vähä tällanen kyyninen pessimisti lmao Tai sitten halutaan saada uudet sukupolvet kiinnostumaan vanhempien lapsuudesta <333 Parempi? :'D No aika monella kaiketi on joku sellanen juttu, jolla niistä saa kiskottua rahaa pelkällä nimellä krhm
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2015 17:44:25 GMT
Olipas kyynistä :----D Mut joo vissiin Tosin must nyt saa nyhdettyy star wars -rahaa ihan millä vaan (star trekistki tulee kai taas uus leffa mut se on varmasti paskea) :DDDD No oon välillä vähä tällanen kyyninen pessimisti lmao Tai sitten halutaan saada uudet sukupolvet kiinnostumaan vanhempien lapsuudesta <333 Parempi? :'D No aika monella kaiketi on joku sellanen juttu, jolla niistä saa kiskottua rahaa pelkällä nimellä krhm parast on jos joku alkuperästen fani haluu tehä lisää, sillon laatu voiki olla aika A+ tai sit tuloksena on joku maissilapset 666
|
|
|
Post by varjokani on Dec 5, 2015 17:45:37 GMT
Olipas kyynistä :----D Mut joo vissiin Tosin must nyt saa nyhdettyy star wars -rahaa ihan millä vaan (star trekistki tulee kai taas uus leffa mut se on varmasti paskea) :DDDD No oon välillä vähä tällanen kyyninen pessimisti lmao Tai sitten halutaan saada uudet sukupolvet kiinnostumaan vanhempien lapsuudesta <333 Parempi? :'D No aika monella kaiketi on joku sellanen juttu, jolla niistä saa kiskottua rahaa pelkällä nimellä krhm Joo pitäis. Sit susta tulee yhtä sekopäinen kuin mä. Mun lapsuus<3 .. noei. Mut siis siinä on ihania hahmoja. Tässä epävirallinen traileri vanhasta elokuvasta. www.youtube.com/watch?v=Evr33E3uobc
|
|
|
Post by Jp on Dec 5, 2015 17:48:23 GMT
Mul on toi vanha leffa omana... pitäis kattoo.
|
|
|
Post by varjokani on Dec 5, 2015 17:49:58 GMT
Mul on toi vanha leffa omana... pitäis kattoo. Joo mut ota joku pehmolelu syliin äläkä katso pimeässä. Sanon vaan sen että Ratamo on pelottava. .. Okei moi miks oon muuten vaan kirjoitellut pienenä fanficcejä musta ja Kohokista. Kohokki siis sen pahiskanin luottokapteeni ja luottokani. XD
|
|
|
Post by Jp on Dec 5, 2015 17:52:33 GMT
Pitää muistaa...
|
|
|
Post by Sibe on Dec 26, 2015 16:41:04 GMT
Oi siistiä! En toki oo nähnyt sitä edellistäkään elokuvaa (elokuvia?), mutta kirjan luin viime vuonna koulutehtävää varten ja oli vaan ihan järkyttävän hyvä!
|
|