|
Post by kaisa on Dec 3, 2015 18:21:47 GMT
nea pliis nyt mun tekee mieli tehä mies se oli tarkotuski smiley11 u mean
|
|
|
Post by nea on Dec 3, 2015 18:24:06 GMT
se oli tarkotuski smiley11 u mean et sä voi sanoo ei luckyl
|
|
|
Post by pokemon on Dec 3, 2015 18:51:54 GMT
jotai suhteita esmeelle? 8)
|
|
|
Post by sini on Dec 3, 2015 18:52:58 GMT
jotai suhteita esmeelle? 8) brooklynnist frendi? 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 3, 2015 19:14:34 GMT
jotai suhteita esmeelle? 8) brooklynnist frendi? 8) juu, käy
|
|
|
Post by kaisa on Dec 3, 2015 19:17:00 GMT
Aileenille kans jotain kivoja suhteita 8)
|
|
|
Post by veera, wifix on Dec 3, 2015 19:27:49 GMT
salee vois homol, koska en oo hetkee roolinu homolla, haha herranjumala haluaisitko sille poikaystävän täällä kun pääsee nii harvoin roolaamaan homoil D:
|
|
|
Post by sini on Dec 3, 2015 19:29:39 GMT
Aileenille kans jotain kivoja suhteita 8) brooklynnist frendii tai vihamiest? 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 3, 2015 19:29:52 GMT
salee vois homol, koska en oo hetkee roolinu homolla, haha herranjumala haluaisitko sille poikaystävän täällä kun pääsee nii harvoin roolaamaan homoil D: se ois ihan kiva joo 8)
|
|
|
Post by pokemon on Dec 3, 2015 19:32:10 GMT
salee vois homol, koska en oo hetkee roolinu homolla, haha herranjumala haluaisitko sille poikaystävän täällä kun pääsee nii harvoin roolaamaan homoil D: hei veera käy kattoo se mun lomake sun pelis. aattelin, että mul vois olla pelattavaa sinne jos silleenki sais niihi muihinki vähä liikettä
|
|
|
Post by kaisa on Dec 3, 2015 19:32:23 GMT
Aileenille kans jotain kivoja suhteita 8) brooklynnist frendii tai vihamiest? 8) hhmmm ehkä kuitenki kaveri niille voi toki jotai draamaa tulla jossai vaihees 8)
|
|
|
Post by Angelus on Dec 3, 2015 19:36:15 GMT
Lomake | david s ylvester breckenridge - 31, helmikuun 1. päivä - mies, ? ja hetero - seitsemäs, kolmio - traumakirurgi sairaalassa - ... seitsemäs - david s ylvester breckenridge - 31 - mies, ? ja hetero - traumakirurgi sairaalassa - astra Lomake | jack royale breckenridge - 24, 13. lokakuuta - sukupuoli, siviilisääty ja suuntautuminen - viides, yksiö - palomies-sairaanhoitaja - ... viides - jack royale breckenridge - 24 - mies, ? ja bi - palomies-sairaanhoitaja - astra //voi breckenridgen perhettä... //jackin kuva saattaa vaihtua, jos löydän paremman
|
|
|
Post by veera, wifix on Dec 3, 2015 19:39:31 GMT
herranjumala haluaisitko sille poikaystävän täällä kun pääsee nii harvoin roolaamaan homoil D: hei veera käy kattoo se mun lomake sun pelis. aattelin, että mul vois olla pelattavaa sinne jos silleenki sais niihi muihinki vähä liikettä höpsö oot mukana tottakai lisään sut alotusviestiin pian, kun siirryn koneelle 8) nea - jeeees rustasen tässä pian mun miehelle lomakkeen 8))) asuuko nää erikseen vai yhdessä
|
|
|
Post by sini on Dec 3, 2015 19:41:51 GMT
Lomake | david s ylvester breckenridge - 31, helmikuun 1. päivä - mies, ? ja hetero - seitsemäs, kolmio - traumakirurgi sairaalassa - ... seitsemäs - david s ylvester breckenridge - 31 - mies, ? ja hetero - traumakirurgi sairaalassa - astra Lomake | jack royale breckenridge - 24, 13. lokakuuta - sukupuoli, siviilisääty ja suuntautuminen - viides, yksiö - palomies-sairaanhoitaja - ... viides - jack royale breckenridge - 24 - mies, ? ja bi - palomies-sairaanhoitaja - astra //voi breckenridgen perhettä... //jackin kuva saattaa vaihtua, jos löydän paremman joo mukana 8)
|
|
|
Post by nea on Dec 3, 2015 19:41:36 GMT
hei veera käy kattoo se mun lomake sun pelis. aattelin, että mul vois olla pelattavaa sinne jos silleenki sais niihi muihinki vähä liikettä höpsö oot mukana tottakai lisään sut alotusviestiin pian, kun siirryn koneelle 8) nea - jeeees rustasen tässä pian mun miehelle lomakkeen 8))) asuuko nää erikseen vai yhdessä ne vois asustella yhessä c: koska se ois tosi söpöö
|
|