Winne
Tonttukissa
|
Post by Winne on Jun 7, 2015 12:42:28 GMT
Quick replyn vilkkuva kuva pois ja tausta ja värimaailma joksikin ei-pastelliväriksi (vaikka ruskeasävyiseksi kuten ankkalassa oli)
|
|
|
Post by MayMay on Jun 8, 2015 20:28:27 GMT
En oo ihan ton nykysen taustan fani... Mua nimittäin jotenki häiritsee se, et täs uudessa taustassa noi kissojen pärstät ei näy, mut sinänsä on toi kyllä parempi ku jotain älykirjavaakuvatoistohöskää tuol taustalla.
|
|
jz
Ninja The Cat
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
|
Post by jz on Jun 8, 2015 22:42:33 GMT
Tää uus Quick Reply on kyl yli söpö c: Paljon parempi ku epilepsia pitsa (ribs) =^_^=
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 9, 2015 16:26:28 GMT
mun mielestä tää nykynen tausta on söpö ja hyvä eka vähän häiritsi se et se on sininen mut oikeestaan se tasapainottaa tätä jotenki kivasti.
tää quick reply on kiva, mutta ois ehkä parempi jos tätä taustalla olevaa kuvaa muokkais niin, että tässä ois vaan yks tämmönen kisu oikeessa reunassa
|
|
|
Post by Jp on Jul 7, 2015 10:25:46 GMT
mun mielestä tää nykynen tausta on söpö ja hyvä eka vähän häiritsi se et se on sininen mut oikeestaan se tasapainottaa tätä jotenki kivasti. tää quick reply on kiva, mutta ois ehkä parempi jos tätä taustalla olevaa kuvaa muokkais niin, että tässä ois vaan yks tämmönen kisu oikeessa reunassa joka katsois silleen söpöst..
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 13:08:48 GMT
mun mielestä tää nykynen tausta on söpö ja hyvä eka vähän häiritsi se et se on sininen mut oikeestaan se tasapainottaa tätä jotenki kivasti. tää quick reply on kiva, mutta ois ehkä parempi jos tätä taustalla olevaa kuvaa muokkais niin, että tässä ois vaan yks tämmönen kisu oikeessa reunassa joka katsois silleen söpöst.. sillee kuikkais sieltä ''mijau''
|
|
|
Post by Jp on Jul 7, 2015 13:10:36 GMT
awws... just näin
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 9, 2015 19:22:38 GMT
Mites tästä quick replystä tuli nyt valkoinen? o.O
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 19:50:39 GMT
Mites tästä quick replystä tuli nyt valkoinen? o.O mul se on musta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 19:52:24 GMT
Mites tästä quick replystä tuli nyt valkoinen? o.O mul se on musta o__o mullla valkee.
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 19:53:16 GMT
se teksti on mul ainakin musta, mut ympärilt valkee.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 9, 2015 20:05:01 GMT
se teksti on mul ainakin musta, mut ympärilt valkee. Siis joo, mullakin on samalla tavalla
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 20:58:25 GMT
se teksti on mul ainakin musta, mut ympärilt valkee. Siis joo, mullakin on samalla tavalla mä jo mietinki
|
|
|
Post by empullah on Jul 31, 2015 7:32:19 GMT
joo tää on tosi söpö ihanan pastelli aww elämästä 50% pitäs olla glitterii ja 50% pastellivärei tästä tulee mun quote mä vien sen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 1, 2015 10:53:03 GMT
Noiden ilmoituslaatikoiden fontti on valkonen eli joudun aina ns. "maalaamaan" sen tekstin et nään mitä oon tekemäs :DD Tarkoitan siis lähinnä jos siirrän/poistan aiheita ja siinä aukeaa se laatikko, jossa vielä varmistetaan et haluatko varmasti siirtää/poistaa näin monta aihetta.
|
|