|
Post by wifix on Nov 23, 2015 18:52:43 GMT
eiku äh meneekö tää 23 vuotiaasta :'DD
|
|
|
Post by pokemon on Nov 23, 2015 18:54:11 GMT
voi ei apua oikeesti kuolen. pilasin mun kulmakarvat ihan kunnolla voi jumalauta ei oo totta. auttakaa mua.
|
|
|
Post by sini on Nov 23, 2015 18:55:08 GMT
eiku äh meneekö tää 23 vuotiaasta :'DD en osaa sanoo
|
|
|
Post by wifix on Nov 23, 2015 18:58:37 GMT
voi ei apua oikeesti kuolen. pilasin mun kulmakarvat ihan kunnolla voi jumalauta ei oo totta. auttakaa mua. mitä :DDDDD
|
|
|
Post by pokemon on Nov 23, 2015 18:58:37 GMT
l o m a k e - domitienne veronica doreen bellamy - 21 ja 6. elokuuta - nainen ja kysymysmerkki - tanssija - katri domitienne veronica doreen bellamy - 21 - katri
kumpi näistä kuvista.
|
|
|
Post by pokemon on Nov 23, 2015 19:00:41 GMT
voi ei apua oikeesti kuolen. pilasin mun kulmakarvat ihan kunnolla voi jumalauta ei oo totta. auttakaa mua. mitä :DDDDD tai siis mun toinen kulmakarva on täydelline mutta toi toine on siis ei vittu. ku mul on semmoset tosi vahva ja pitkä kulmakarva nii sit lyhennän niitä. nii se on aivan kauhia tosta edestä ku näyttää ettei siinä ois ees mitää karvoi vaik siinä oikeesti on ku läheltä kattoo ja mulla on aika tummat kulmat ei saatana koska nää kasvaa takas. onko mitää keinoo saada näitä kasvaa nopeemmi XDDDD ää hyi
|
|
|
Post by sini on Nov 23, 2015 19:04:06 GMT
l o m a k e - domitienne veronica doreen bellamy - 21 ja 6. elokuuta - nainen ja kysymysmerkki - tanssija - katri domitienne veronica doreen bellamy - 21 - katri kumpi näistä kuvista. joo mukana :-)
|
|
|
Post by wifix on Nov 23, 2015 19:27:19 GMT
tai siis mun toinen kulmakarva on täydelline mutta toi toine on siis ei vittu. ku mul on semmoset tosi vahva ja pitkä kulmakarva nii sit lyhennän niitä. nii se on aivan kauhia tosta edestä ku näyttää ettei siinä ois ees mitää karvoi vaik siinä oikeesti on ku läheltä kattoo ja mulla on aika tummat kulmat ei saatana koska nää kasvaa takas. onko mitää keinoo saada näitä kasvaa nopeemmi XDDDD ää hyi daaamn :DDD ja ota ylempi vaikkapa 8)
|
|
|
Post by sini on Nov 23, 2015 19:28:40 GMT
up :-)
|
|
|
Post by pokemon on Nov 23, 2015 19:29:34 GMT
tai siis mun toinen kulmakarva on täydelline mutta toi toine on siis ei vittu. ku mul on semmoset tosi vahva ja pitkä kulmakarva nii sit lyhennän niitä. nii se on aivan kauhia tosta edestä ku näyttää ettei siinä ois ees mitää karvoi vaik siinä oikeesti on ku läheltä kattoo ja mulla on aika tummat kulmat ei saatana koska nää kasvaa takas. onko mitää keinoo saada näitä kasvaa nopeemmi XDDDD ää hyi daaamn :DDD ja ota ylempi vaikkapa 8) oikeesti itkettää. ja okei 8) menkää muute pelailee sinne öö lukioo jos pystytte ja jaksatte :c mul on tylsää.
|
|
|
Post by sini on Nov 23, 2015 19:32:52 GMT
daaamn :DDD ja ota ylempi vaikkapa 8) oikeesti itkettää. ja okei 8) menkää muute pelailee sinne öö lukioo jos pystytte ja jaksatte :c mul on tylsää. mun pitää oottaa maraa :-D muuten kylläki pelaisin
|
|