|
Post by petefromtheshop on Nov 21, 2015 20:55:20 GMT
se biisi jonka kuulette ekana aamulla, jää soimaan päähän koko loppupäiväks?
Koska mulle käy aina niin ja se ärsyttää, koska kuuntelen aina aamulla autonradioo jossa soi toinen toistaan ärsyttävämpiä rinkutuksia
kiva sitten hyräillä niitä vielä illallakin.
|
|
|
Post by Arabella on Nov 22, 2015 11:36:41 GMT
no ei välttämättä se eka mutta monesti jää joku biisi jota kuuntelin joskus aamulla
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 22, 2015 14:54:12 GMT
Yleensä mulla soi päässä joku biisi jo valmiiks aamulla kun herään :DD Eikä mun päänsisäinen radio tunne mitään loogisuutta, siellä alkaa yleensä soida milloin mitäkin
|
|
|
Post by marrasaamu on Nov 23, 2015 17:40:44 GMT
Yleensä mulla soi päässä joku biisi jo valmiiks aamulla kun herään :DD Eikä mun päänsisäinen radio tunne mitään loogisuutta, siellä alkaa yleensä soida milloin mitäkin Siinä tapauksessa annan sulle kultaakin kalliimman neuvon: älä mene ala-asteelle töihin. Nimimerkillä Päässäni on syksyn aikana soinu Jumalan kämmenellä, Jumala loi, Anna anteeksi ja noin miljoona erilaista aapisen omaa laulua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 23, 2015 18:01:06 GMT
Yleensä mulla soi päässä joku biisi jo valmiiks aamulla kun herään :DD Eikä mun päänsisäinen radio tunne mitään loogisuutta, siellä alkaa yleensä soida milloin mitäkin Siinä tapauksessa annan sulle kultaakin kalliimman neuvon: älä mene ala-asteelle töihin. Nimimerkillä Päässäni on syksyn aikana soinu Jumalan kämmenellä, Jumala loi, Anna anteeksi ja noin miljoona erilaista aapisen omaa laulua Anna anteeksi on kyllä sellanen saatananmoinen korvamato ettei mitään rajaa :DDD En selviä tolta sun kohtaloltas kuorotaustan takia, oon laulanu noita kaikkia niin paljon lapsena
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2015 19:58:30 GMT
JOOOOOO. Ja sitte kans on sellanen, että kun kuljen bussilla kouluun ja jos joku biisi jää just muutamasta minuutista tai edes parista sekunnista vaille loppua ja tiedän sen lopun nii sitte se loppu soi minun päässä uudelleen ja uudelleen.. okei toi saatto olla vähän sekava selitys mutta toivottavasti joku tajus minun siansaksasta kuitenki jotain
|
|
|
Post by Jp on Nov 30, 2015 20:24:43 GMT
miks kaikki puhuu siansaksasta kun puhutaan kielestä jota ei ymmärrä miksi se ei ole sianranska tai siansuomi. Miksi se on siansaksa... miksi sika ja Saksa.
|
|