|
Post by porvari on Nov 19, 2015 20:18:15 GMT
heya emmä tiiä onko tää jotenki sääntöje vastasta tehdä tämmönen aihe kun en tiiä onko tälle jo erillistä keskusteluu joten antakaa anteeksi, mutta haluun myös että mahdollisimman moni huomaa tän!!
sen jälkeen kun menetin rakkaan gosupermodelini, niin mua on jahdannu aivan hirvee roolipelihimo eikä se meinaa lähtee millään, joten tarviin ihmisii joiden kanssa roolipelata jossan aktiivisesti ! voin roolipelata täällä foorumilla, täällä yksässä, kikissä, instagramissa, whatsappissa, vaikka kirjeillä (ehkei nyt ihan kuitenkaa) kuhan jossain! en tiiä mitään muuta paikkaa josta voisin löytää tähän seuraa joten toivon hartaasti että täältä löytyy joku..
roolipelaan pääosin oc x oc (homoo ja heteroo, heterossa minä naisella)(tää oc x oc voi olla melkein mitä vaa, fantasiaa, kauhuu, iha jota normii - melki mitä vaa siis!!!), julkkis x oc (minä oc nainen), supernaturalii (mielellään tätä dean/castiel/sam x oc (minä oc ja oc nainen tai mies) mut esim destiel menee), one direction homoa ja heteroa (heterossa minä naisella!) ja samoin 5 seconds of summerii, gleetä (en oo ikin koklannu mut oon valmis kokeilee, mielellää klainee), harry potterii (oc x oc, tai joku paritus esim drarry tai dramione. suostun siis pelaa oc x oc heterona ja homona) - ja kaikkee muuta saa ja pitää ehdottaa
oikeesti auttakaa mua tän himon kaa ja laittakaa alas viestii tai jotai en tiiä kärsin:(
|
|
|
Post by wifix on Nov 19, 2015 20:50:28 GMT
siis täällä on paljon roolaajia, joten suosittelen vaan että laitat hakemusta johonkin jo valmiiseen roolipeliin, niin löydät nopeiten itselles seuraa :'D
|
|
|
Post by porvari on Nov 19, 2015 20:59:50 GMT
siis täällä on paljon roolaajia, joten suosittelen vaan että laitat hakemusta johonkin jo valmiiseen roolipeliin, niin löydät nopeiten itselles seuraa :'D oi onko!! no sepä sattu hyvin sit
|
|
|
Post by wifix on Nov 19, 2015 21:04:55 GMT
siis täällä on paljon roolaajia, joten suosittelen vaan että laitat hakemusta johonkin jo valmiiseen roolipeliin, niin löydät nopeiten itselles seuraa :'D oi onko!! no sepä sattu hyvin sit haha juu :DDD siis ei täällä nyt sellasia määriä mitä gosussa täällä käy päivittäin n. 30 ihmistä, joista ainakin 10 roolaa aktiivisesti
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 19, 2015 21:17:15 GMT
^^
|
|
|
Post by Jp on Nov 19, 2015 21:39:46 GMT
niin...^^
|
|