|
Post by wifix on Nov 18, 2015 21:10:30 GMT
suorapuheinen pahistyttö - claire marie houston - 19 - hetero - tulee ehkä - veera, wifix suosittu ja mukava skeittari - dylan james houston - 19 - hetero - tulee ehkä - veera, wifix Usein sun kuvissa näkee tuota vähäpukeisuutta:D SIIS MÄ EN OIKEESTI VOI SILLE MITÄÄN :DDD löydän hirveesti kivoja kuvia, mutta niissä ei näy yhtään muuta kun ne naisten kasvot, ja miehillä puolestaan 99% paita päällä olevista on sellasia hirveitä naruja ja kun tosiaan mä haluan että mun hahmoilla on hyvä vartalo ja en oikeesti löydä mitään kivoja kuvia, joissa niiden vartalo näkyis hyvin, ellei sitten just oo näitä alusvaate- bikinikuvia yms :'DDD en kestä itteeni, odotin oikeesti jonkun jo mainittevan tästä
|
|
|
Post by marakatti on Nov 18, 2015 22:13:13 GMT
Usein sun kuvissa näkee tuota vähäpukeisuutta:D SIIS MÄ EN OIKEESTI VOI SILLE MITÄÄN :DDD löydän hirveesti kivoja kuvia, mutta niissä ei näy yhtään muuta kun ne naisten kasvot, ja miehillä puolestaan 99% paita päällä olevista on sellasia hirveitä naruja ja kun tosiaan mä haluan että mun hahmoilla on hyvä vartalo ja en oikeesti löydä mitään kivoja kuvia, joissa niiden vartalo näkyis hyvin, ellei sitten just oo näitä alusvaate- bikinikuvia yms :'DDD en kestä itteeni, odotin oikeesti jonkun jo mainittevan tästä :'DDDD voivoi Tää ongelma kyllä pätee mullaki ettiessä kuvaa miehelle. Alko tällei yhtäkkiä raksuttamaan etten oo tainnu nähä sulla kertaakaan kuvaa jossa ei olis paljasta pintaa 8) nyt naurattaa. jopa rihanna.
|
|
|
Post by wifix on Nov 18, 2015 22:19:57 GMT
SIIS MÄ EN OIKEESTI VOI SILLE MITÄÄN :DDD löydän hirveesti kivoja kuvia, mutta niissä ei näy yhtään muuta kun ne naisten kasvot, ja miehillä puolestaan 99% paita päällä olevista on sellasia hirveitä naruja ja kun tosiaan mä haluan että mun hahmoilla on hyvä vartalo ja en oikeesti löydä mitään kivoja kuvia, joissa niiden vartalo näkyis hyvin, ellei sitten just oo näitä alusvaate- bikinikuvia yms :'DDD en kestä itteeni, odotin oikeesti jonkun jo mainittevan tästä :'DDDD voivoi Tää ongelma kyllä pätee mullaki ettiessä kuvaa miehelle. Alko tällei yhtäkkiä raksuttamaan etten oo tainnu nähä sulla kertaakaan kuvaa jossa ei olis paljasta pintaa 8) nyt naurattaa. jopa rihanna. kyllähän multa niitä löytyy en vaa ikinä käytä niitä :DDDDD
|
|
|
Post by siilintappaja on Nov 19, 2015 4:47:55 GMT
suorapuheinen pahistyttö - claire marie houston - 19 - hetero - tulee ehkä - veera, wifix suosittu ja mukava skeittari - dylan james houston - 19 - hetero - tulee ehkä - veera, wifix Mukana nun
|
|
|
Post by emilia, torvelo on Nov 19, 2015 7:24:00 GMT
chiaralle jotain suhteita?
|
|
|
Post by sini on Nov 19, 2015 7:57:31 GMT
chiaralle jotain suhteita? jadesta frendi? :-) jadellekki vois kyl sopii jotain suhteita :-)
|
|
|
Post by marakatti on Nov 19, 2015 8:56:42 GMT
:'DDDD voivoi Tää ongelma kyllä pätee mullaki ettiessä kuvaa miehelle. Alko tällei yhtäkkiä raksuttamaan etten oo tainnu nähä sulla kertaakaan kuvaa jossa ei olis paljasta pintaa 8) nyt naurattaa. jopa rihanna. kyllähän multa niitä löytyy en vaa ikinä käytä niitä :DDDDD Aaa mitä täällä tapahtuu8D Isablellalle kans jos jotai suhteita:)
|
|
|
Post by emilia, torvelo on Nov 19, 2015 9:01:16 GMT
chiaralle jotain suhteita? jadesta frendi? :-) jadellekki vois kyl sopii jotain suhteita :-) joo sopii :-)
|
|
|
Post by siilintappaja on Nov 20, 2015 13:08:56 GMT
Mietittiin täs lauran kaa et jos kukaan ei tuu noille lopuille miehille, niin vaihellaan noit nimiä. Toiveita?
|
|
|
Post by wifix on Nov 20, 2015 13:16:55 GMT
suhteita (ystävyys, viha, yms) clairelle ja/tai dylanille? 8)
|
|
|
Post by obrien on Nov 20, 2015 13:19:33 GMT
suhteita (ystävyys, viha, yms) clairelle ja/tai dylanille? 8) jos dylanil ja chiaral ois juttuu?
|
|
|
Post by pokemon on Nov 20, 2015 13:19:27 GMT
suhteita (ystävyys, viha, yms) clairelle ja/tai dylanille? 8) lol jos mä kelpaan nii vaik kummallekki jotai 8)
|
|
|
Post by obrien on Nov 20, 2015 13:20:25 GMT
Mietittiin täs lauran kaa et jos kukaan ei tuu noille lopuille miehille, niin vaihellaan noit nimiä. Toiveita? lentopalloilija?
|
|
|
Post by wifix on Nov 20, 2015 13:43:22 GMT
suhteita (ystävyys, viha, yms) clairelle ja/tai dylanille? 8) jos dylanil ja chiaral ois juttuu? - vaikka juu 8)) pokemon - minkäslaisia suhteita oot ajatellut )
|
|
|
Post by obrien on Nov 20, 2015 13:46:27 GMT
jos dylanil ja chiaral ois juttuu? - vaikka juu 8)) pokemon - minkäslaisia suhteita oot ajatellut ) uukei, tuu yksää 8))
|
|