|
Post by pahvi on Nov 5, 2015 14:57:01 GMT
Siis tiätttekö kun aiemmin en kauheesti perustanu näistä musikaaleista ja ainoo musikaali minkä olin nähny oli Rocky horror picture show *köh* high school musical*köh* mut sitten mun tyttöystävä puuttui peliin ja esitteli mulle parin viikon sisällä joku kolmekymmentä sen lempimusikaalia. Nyt on kuuntelussa Hamiltonin soundtrack, joka siis kestää 45 minuuttia.
Mitä te aattelette musikaaleista, onks teillä lempimusikaalia ja onko soundtrackit kuuntelussa?
Niin ja siis jos joku tietää Hamiltonin ja innostuu juttelemaan siitä mun kanssa niin pliis ilmottaudu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 5, 2015 16:05:31 GMT
oon nähny vaan the cats-musikaalin ja the rocky horror shown
voisin kattoo molemmat uudestaan millon vaan
|
|
|
Post by pahvi on Nov 5, 2015 16:28:12 GMT
oon nähny vaan the cats-musikaalin ja the rocky horror shown voisin kattoo molemmat uudestaan millon vaan juu rocky horror on yks mun lemppareista
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Mar 14, 2016 22:31:00 GMT
Hitsi.. Käytiin kattoo melkein vuos sitten kesällä Hesassa jonku nuorten teatterin musikaali.. Jonka nimeä en muista.. jokainen biisi oli Elviksen ja sijottu viiskyt luvulle. Plus ollaan varmaan aikeissa tos ens vuonna tehdä sitten oma teatterikerhon kesken joku fiftarimusikaali sen innoittamana Se oli aivan mahtava kaikin puolin
|
|
|
Post by Miopod on Mar 16, 2016 8:05:42 GMT
Ooo mä rakastan musikaaleja! :DD
Mamma Mia! on kestosuosikki
ja sit kävin kattoos tampereen työväenteatterissa ainaki seittemän kertaa Vuonna '85 -musikaalin. (se elokuva oli ihan paska) mut rakastuin siihen näytelmään. Sit kävin tampereella kesäteatteris kattoos siitä kans jonku jutun joka sijottu siihen kesään siitä näytelmästä joka siinä alkuperäses versios skipattiin kokonaan ja mainittiin vaan ohimennen.
Sit High School Musicaleista tykkäsin kans joskus.
Ja sit on miljoona muuta.
Ainii, Grease mulla on justiin kesken netflixissä.
//JA MITEN OLIN UNOHTAA SINGING IN THE RAININ???!
♥
|
|
|
Post by Miopod on Feb 23, 2017 23:27:39 GMT
Across the Universe!!!
Se on mun uus lempparimusikaali ♥
|
|