|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2015 19:50:57 GMT
2168
siis listal jolla on periaatteessa dumpattuna yleistä paskaa :----D kuuntelen tätä kyl ihan turhan usein sufflel
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2015 20:30:18 GMT
nyt tässä on 3791 biisiä ei mee ku puolet elinajasta kuunnellessa )) - no 15 päivää - Selvennyksenä se että tää on oikeestaa vaa lista jolle heivaan kaikkia hyvältä vaikuttavia artisteja ja sit kuunnellessa siirrän kaikki parhaat kappaleet toisille listoille eli ns. "nirsoilulistoille"
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 12, 2015 21:54:01 GMT
nyt tässä on 3791 biisiä ei mee ku puolet elinajasta kuunnellessa )) - no 15 päivää - Selvennyksenä se että tää on oikeestaa vaa lista jolle heivaan kaikkia hyvältä vaikuttavia artisteja ja sit kuunnellessa siirrän kaikki parhaat kappaleet toisille listoille eli ns. "nirsoilulistoille" Siis tää mun tähtilistan nirsoilutouhu on jotain niin järkyttävää Ensinnäkin samalta artistilta ei saa olla kahta tai useampaa biisiä peräkkäin koska se ei näytä hyvältä, jos saman artistin nimi lukee siinä kahdesti. Sit yheltä artistilta ei voi lyhyellä aikavälillä olla montaa kappaletta. Ja vaikka kuuntelisin jotain biisiä 6h putkeen niin se ei välttämättä silti saa paikkaa listalta koska 'en välttämättä tykkää siitä myöhemmin tarpeeksi paljon'. ... ja sit joitain biisejä lisään ekan kuuntelukerran jälkeen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 12, 2015 22:26:09 GMT
nyt tässä on 3791 biisiä ei mee ku puolet elinajasta kuunnellessa )) - no 15 päivää - Selvennyksenä se että tää on oikeestaa vaa lista jolle heivaan kaikkia hyvältä vaikuttavia artisteja ja sit kuunnellessa siirrän kaikki parhaat kappaleet toisille listoille eli ns. "nirsoilulistoille" Siis tää mun tähtilistan nirsoilutouhu on jotain niin järkyttävää Ensinnäkin samalta artistilta ei saa olla kahta tai useampaa biisiä peräkkäin koska se ei näytä hyvältä, jos saman artistin nimi lukee siinä kahdesti. Sit yheltä artistilta ei voi lyhyellä aikavälillä olla montaa kappaletta. Ja vaikka kuuntelisin jotain biisiä 6h putkeen niin se ei välttämättä silti saa paikkaa listalta koska 'en välttämättä tykkää siitä myöhemmin tarpeeksi paljon'. ... ja sit joitain biisejä lisään ekan kuuntelukerran jälkeen. lol mä vaan vedän satunnaistoistoilla kaiken sekasin oon niin epäjärjestelmällinen ihminen ettei se haittaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 12, 2015 23:14:04 GMT
Siis tää mun tähtilistan nirsoilutouhu on jotain niin järkyttävää Ensinnäkin samalta artistilta ei saa olla kahta tai useampaa biisiä peräkkäin koska se ei näytä hyvältä, jos saman artistin nimi lukee siinä kahdesti. Sit yheltä artistilta ei voi lyhyellä aikavälillä olla montaa kappaletta. Ja vaikka kuuntelisin jotain biisiä 6h putkeen niin se ei välttämättä silti saa paikkaa listalta koska 'en välttämättä tykkää siitä myöhemmin tarpeeksi paljon'. ... ja sit joitain biisejä lisään ekan kuuntelukerran jälkeen. lol mä vaan vedän satunnaistoistoilla kaiken sekasin oon niin epäjärjestelmällinen ihminen ettei se haittaa No se se onkin hassua ku itekin kuuntelen sitä aina satunnaistoistolla niin ei sillä oo väliä edes :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2015 14:44:47 GMT
lol mä vaan vedän satunnaistoistoilla kaiken sekasin oon niin epäjärjestelmällinen ihminen ettei se haittaa No se se onkin hassua ku itekin kuuntelen sitä aina satunnaistoistolla niin ei sillä oo väliä edes :DD ....jutta mitä :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 13, 2015 16:02:07 GMT
No se se onkin hassua ku itekin kuuntelen sitä aina satunnaistoistolla niin ei sillä oo väliä edes :DD ....jutta mitä :DDD EN TIEDÄ Se ei vaan näytä esteettiseltä!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2015 16:04:45 GMT
EN TIEDÄ Se ei vaan näytä esteettiseltä!! siis tuijotatko sä sitä listaa kuunnellessa vai miks sen ulkoasu on niin tärkee? :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 13, 2015 16:29:38 GMT
EN TIEDÄ Se ei vaan näytä esteettiseltä!! siis tuijotatko sä sitä listaa kuunnellessa vai miks sen ulkoasu on niin tärkee? :DD Siis no öö joskus selaan sitä kun yritän ettiä jotain tiettyä biisiä ja se vaan häiritsee mua :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2015 16:50:42 GMT
siis tuijotatko sä sitä listaa kuunnellessa vai miks sen ulkoasu on niin tärkee? :DD Siis no öö joskus selaan sitä kun yritän ettiä jotain tiettyä biisiä ja se vaan häiritsee mua :DDD ...voi juttah :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 13, 2015 16:58:26 GMT
Siis no öö joskus selaan sitä kun yritän ettiä jotain tiettyä biisiä ja se vaan häiritsee mua :DDD ...voi juttah :DD Mun elämä on kieltämättä aika vaikeaa
|
|
|
Post by Angelus on Dec 1, 2015 16:22:03 GMT
Käytän harvoin Spotifytä niin sinne on kerääntynyt viisi kappaletta yhteen soittolistaan (ja sellaisia viiden kappaleen listoja on vain kolme)
|
|
|
Post by digimonkaiser on Sept 18, 2016 11:39:49 GMT
627
|
|
unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Oct 21, 2016 23:20:04 GMT
86