|
Post by Jp on Nov 1, 2015 19:18:54 GMT
dodii tytyt tarviin rubylle jonkin näköst kolmiodraamaa :---) //Haluutko Scarrowei...Alecton sisko- ja velipuoli.
|
|
|
Post by wifix on Nov 1, 2015 19:19:32 GMT
dodii tytyt tarviin rubylle jonkin näköst kolmiodraamaa :---) //Haluutko Scarrowei...Alecton sisko- ja velipuoli. velipuoli joo 8)))
|
|
|
Post by Jp on Nov 1, 2015 19:21:38 GMT
//Haluutko Scarrowei...Alecton sisko- ja velipuoli. velipuoli joo 8))) Vois tunkee naapureiks...
|
|
|
Post by obrien on Nov 1, 2015 19:22:03 GMT
//Haluutko Scarrowei...Alecton sisko- ja velipuoli. velipuoli joo 8))) entäs isaac?
|
|
|
Post by wifix on Nov 1, 2015 20:00:09 GMT
no siis jos sulle käy kolmiodraama ;--)
|
|
|
Post by saleisha on Nov 1, 2015 21:08:54 GMT
lähtiskö värkkää jtn patrickin kaa ? siis joo jaksan (: jees superbe (-: kelasiks et oisko elle jotai romanttist tms vailla ? semmosis merkeis parittaisin patrickin meinaa mielellää
|
|
|
Post by obrien on Nov 2, 2015 5:10:19 GMT
jees superbe (-: kelasiks et oisko elle jotai romanttist tms vailla ? semmosis merkeis parittaisin patrickin meinaa mielellää joo (: ajattelin just jotain romanttist
|
|
|
Post by obrien on Nov 2, 2015 5:10:44 GMT
no siis jos sulle käy kolmiodraama ;--) nooh, käypähän se
|
|
|
Post by saleisha on Nov 2, 2015 8:04:39 GMT
jees superbe (-: kelasiks et oisko elle jotai romanttist tms vailla ? semmosis merkeis parittaisin patrickin meinaa mielellää joo (: ajattelin just jotain romanttist hyvähyvä, sellasta siis ! hmmhhm, minkäslaista sitten hmm kelasin et oisko nää voinu vähintään jo tovin tuntea ja et noi ois jo jotai säätäny taikka jopa jonkunnäkösen parisuhteen julistanu mua ei täl hetkel välttämät nappais liikaa semmoset ensitapaamiset mut kaipa niitäki voi pelata jos alusta lähtie tahtoo lähtee säätää
|
|
|
Post by Jp on Nov 2, 2015 11:23:36 GMT
Ihmettelen vaan, et mikä kolmiodraamas kiehtoo...
Platoninen rakkaus on sit taas oma ulottuvuutensa...siin taas yks suhdetyyppi, jonka vois tunkee siihen kolmiodraamaa...saa helposti väärinkäsityksiä.
//Mun hahmot ei muuttanut sitä jätkäongelmaa yhtään..
|
|
|
Post by obrien on Nov 3, 2015 10:53:22 GMT
joo (: ajattelin just jotain romanttist hyvähyvä, sellasta siis ! hmmhhm, minkäslaista sitten hmm kelasin et oisko nää voinu vähintään jo tovin tuntea ja et noi ois jo jotai säätäny taikka jopa jonkunnäkösen parisuhteen julistanu mua ei täl hetkel välttämät nappais liikaa semmoset ensitapaamiset mut kaipa niitäki voi pelata jos alusta lähtie tahtoo lähtee säätää joo käyhän minulle ja jos niil ois jonkinlainen parisuhde tai jtn ja en minäkään jaksaisi alkaa säätämään mitään ylimääräistä ensitapaamisia
|
|
|
Post by sini on Nov 3, 2015 11:37:11 GMT
apua haluun kyl jotaa ystävii, eksii ja mahollisest vihamiehii jaidalle :-D
|
|
|
Post by saleisha on Nov 3, 2015 13:22:16 GMT
hyvähyvä, sellasta siis ! hmmhhm, minkäslaista sitten hmm kelasin et oisko nää voinu vähintään jo tovin tuntea ja et noi ois jo jotai säätäny taikka jopa jonkunnäkösen parisuhteen julistanu mua ei täl hetkel välttämät nappais liikaa semmoset ensitapaamiset mut kaipa niitäki voi pelata jos alusta lähtie tahtoo lähtee säätää joo käyhän minulle ja jos niil ois jonkinlainen parisuhde tai jtn ja en minäkään jaksaisi alkaa säätämään mitään ylimääräistä ensitapaamisia hiphei, täähän menee sit täykysti ! jonkinlaisella parisuhteella siis etenemme (-:
|
|
|
Post by obrien on Nov 3, 2015 17:44:43 GMT
sini, millois me aloitellaan?
|
|
|
Post by sini on Nov 3, 2015 17:48:28 GMT
sini, millois me aloitellaan? voitais itse asiassa alotella piakoin
|
|