|
Post by wifix on Oct 28, 2015 22:51:15 GMT
Lomake | ian nathan wesley - 26, 16.8 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kolmas, yksiö - kuntosaliohjaaja - pakollinen? kolmas - ian nathan wesley - 26 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kuntosali, kuntosaliohjaaja - veera, wifix Lomake | ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - viides, yksiö - "baarimikko" - viides - ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - "baarimikko" - veera, wifix
|
|
|
Post by obrien on Oct 29, 2015 4:41:13 GMT
Lomake | noelle 'elle' devyn hich - 22, 14.4 - nainen, biseksuaali ja kysymysmerkki - neljä ja kaksio - tarjoilija kahvilassa - asuu veljensä kanssa neljä - noelle devyn hich - 22 - nainen, biseksuaali ja kysymysmerkki - tarjoilija kahvilassa - emilia
Lomake | isaac hunter hich - 24, 16.12 - mies, heteroseksuaali ja kysymysmerkki - neljä ja kaksio - omistaa kahvilan, tekee töitä - asuu siskonsa kanssa neljä - isaac hunter hich - 24 - mies, heteroseksuaali, kysymysmerkki - kahvilassa - emilia
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 4:45:36 GMT
Lomake | ian nathan wesley - 26, 16.8 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kolmas, yksiö - kuntosaliohjaaja - pakollinen? kolmas - ian nathan wesley - 26 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kuntosali, kuntosaliohjaaja - veera, wifix Lomake | ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - viides, yksiö - "baarimikko" - viides - ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - "baarimikko" - veera, wifix //Pelaatsä niinku poikien isäl...mietik vaan noiden hahmojesi sivilisäädyn suhtee.
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 5:17:12 GMT
//Otatko tähän mitäään aloitusjuonta esim jotkut klassiset grillijuhlat illalla...mietin lähinnä sen suhteen,et hahmoille olis mahdollista saada tekemistä ja seuraa...
|
|
|
Post by obrien on Oct 29, 2015 5:18:57 GMT
jos oon mukana nii ellelle ja isaacille jotai
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 5:22:49 GMT
jos oon mukana nii ellelle ja isaacille jotai //Alectosta vihaa en jaksa sen eron takia, mut mikä tahansa muu kelpaa... Siriuksestakin voi ehdottaa lähes mitä vaan...
|
|
|
Post by obrien on Oct 29, 2015 5:24:40 GMT
jos oon mukana nii ellelle ja isaacille jotai //Alectosta vihaa en jaksa sen eron takia, mut mikä tahansa muu kelpaa... Siriuksestakin voi ehdottaa lähes mitä vaan... >> jos isaac ja alecto ois tyylii lapsuudenystäviä tai sit elle ja alecto ois hyvii kavereita
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 5:34:18 GMT
//Toi lapsuudentuttu sopii hyvin, mut tos joku ehdotus,mis nää olis nähny viimeks sen jälkeen, kun näiden tiet olis eronnu koulun takia.
Hei...ellei se sun kaksikko olis ollut joskus vaihtarina/lomal Japanis ja sit nää olis tavannu viimeks siel, kun nää olis joutunu samaa perheeseen/naapurustoon asuu ja olis tapahtunut ns "yllättävä jälleennäkeminen"
|
|
|
Post by obrien on Oct 29, 2015 5:49:17 GMT
//Toi lapsuudentuttu sopii hyvin, mut tos joku ehdotus,mis nää olis nähny viimeks sen jälkeen, kun näiden tiet olis eronnu koulun takia. Hei...ellei se sun kaksikko olis ollut joskus vaihtarina/lomal Japanis ja sit nää olis tavannu viimeks siel, kun nää olis joutunu samaa perheeseen/naapurustoon asuu ja olis tapahtunut ns "yllättävä jälleennäkeminen" joo jos siis mun kaksikko ois ollu lomalla ja nii muuttanu samaa perheseen, käy mulle
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 5:54:50 GMT
//Toi lapsuudentuttu sopii hyvin, mut tos joku ehdotus,mis nää olis nähny viimeks sen jälkeen, kun näiden tiet olis eronnu koulun takia. Hei...ellei se sun kaksikko olis ollut joskus vaihtarina/lomal Japanis ja sit nää olis tavannu viimeks siel, kun nää olis joutunu samaa perheeseen/naapurustoon asuu ja olis tapahtunut ns "yllättävä jälleennäkeminen" joo jos siis mun kaksikko ois ollu lomalla ja nii muuttanu samaa perheseen, käy mulle //Niil olis voinu käydä sen hotellin kaa jotenki hassusti niin ne olis sit saanu näilt "hätämajotuksen"... jos haluut lisää lomakkeesees jotain kivaa siit matkasta niin siitä vaa... sehän olis voinu oppia lajin alkeet (riippuu kauan ne oli siel)/ainakin tietää siit lajista jos haluut.
|
|
|
Post by wifix on Oct 29, 2015 13:32:54 GMT
Lomake | ian nathan wesley - 26, 16.8 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kolmas, yksiö - kuntosaliohjaaja - pakollinen? kolmas - ian nathan wesley - 26 - mies, juuri eronnut/sinkku, bi - kuntosali, kuntosaliohjaaja - veera, wifix Lomake | ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - viides, yksiö - "baarimikko" - viides - ruby scarlett wesley - 23, 1.12 - nainen, sinkku, hetero - "baarimikko" - veera, wifix //Pelaatsä niinku poikien isäl...mietik vaan noiden hahmojesi sivilisäädyn suhtee. samapa se mulle on
|
|
|
Post by sini on Oct 29, 2015 15:17:26 GMT
jees laittelen noit nimii listaa ku pääsin nyt koneelle :-)
|
|
|
Post by sini on Oct 29, 2015 15:20:25 GMT
//Otatko tähän mitäään aloitusjuonta esim jotkut klassiset grillijuhlat illalla...mietin lähinnä sen suhteen,et hahmoille olis mahdollista saada tekemistä ja seuraa... en tiedä vielä
|
|
|
Post by sini on Oct 29, 2015 15:28:06 GMT
jonkinlaisia suhteita jaidalle? :-)
ja ilmoittakaa tosissaan selkeesti suhteet niin laittelen tonne alotusviestin, kaverisuhteita ei tarvi ilmoittaa niin tarkasti :-)
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2015 16:35:53 GMT
//Pelaatsä niinku poikien isäl...mietik vaan noiden hahmojesi sivilisäädyn suhtee. samapa se mulle on Ok... mietin vaa.... selkeyttää Alectol pelaamista...
|
|