|
Post by petefromtheshop on Oct 21, 2015 22:47:57 GMT
mun ois pitäny mennä nukkuu jo aikoja sitten mut jumituin roolaa ja nyt kello on 1:50 ja mun pitäis nousta suurin piirtein kuudelta
aijai
|
|
|
Post by Miopod on Oct 21, 2015 23:38:41 GMT
kello on melkein kolme ja mun pitäs herätä seittemältä, keheh
|
|
|
Post by Fafaali on Oct 22, 2015 7:18:26 GMT
Onneksi mun sisäinen kello pakottaa mut nukkumaa :'D
|
|
|
Post by Jp on Oct 22, 2015 8:22:27 GMT
mun ois pitäny mennä nukkuu jo aikoja sitten mut jumituin roolaa ja nyt kello on 1:50 ja mun pitäis nousta suurin piirtein kuudelta aijai sama ongelma
|
|
|
Post by wifix on Oct 22, 2015 17:50:39 GMT
roolipelit on koukuttavia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 22, 2015 19:31:07 GMT
roolipelit on koukuttavia ;) sun tekemät ainaski 8)
|
|
|
Post by wifix on Oct 22, 2015 19:33:49 GMT
roolipelit on koukuttavia sun tekemät ainaski 8) kehkeh suunnittelen ihan innoissani jo seuraavaa 8)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 22, 2015 19:36:15 GMT
kehkeh suunnittelen ihan innoissani jo seuraavaa 8) uuu 8) mistäköhän siinä uudessa mahtaa olla kyse?
|
|
|
Post by wifix on Oct 22, 2015 20:28:29 GMT
kehkeh suunnittelen ihan innoissani jo seuraavaa 8) uuu 8) mistäköhän siinä uudessa mahtaa olla kyse? harkitsen vielä kaikkia vaihtoehtoja, mutta tällä hetkellä oon ehkä eniten lentotapaturman kannalla. mielessä kävi jo jokin lumivyöry hommelikin mutta se vois olla hieman tylsähkö/massahtava?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 22, 2015 21:52:11 GMT
uuu 8) mistäköhän siinä uudessa mahtaa olla kyse? harkitsen vielä kaikkia vaihtoehtoja, mutta tällä hetkellä oon ehkä eniten lentotapaturman kannalla. mielessä kävi jo jokin lumivyöry hommelikin mutta se vois olla hieman tylsähkö/massahtava? en oo ikinä roolinu lentotapaturma- lumivyöryropessa, jostain syystä en vaan oo ikinä menny mukaan sellaseen, tai sitten oon meinannu, mut se on ollu täynnä mut jos haluat yhdistää lumivyöryt ja lentotapaturman, niin tässä sulle jotain mistä ammentaa inspiraatiota: fi.wikipedia.org/wiki/Andien_lento-onnettomuus_1972oon lukenu tosta kirjankin, yks dramaattisimpia tositarinoita mitä oon koskaan kuullu.
|
|
|
Post by wifix on Oct 22, 2015 21:53:45 GMT
harkitsen vielä kaikkia vaihtoehtoja, mutta tällä hetkellä oon ehkä eniten lentotapaturman kannalla. mielessä kävi jo jokin lumivyöry hommelikin mutta se vois olla hieman tylsähkö/massahtava? en oo ikinä roolinu lentotapaturma- lumivyöryropessa, jostain syystä en vaan oo ikinä menny mukaan sellaseen, tai sitten oon meinannu, mut se on ollu täynnä mut jos haluat yhdistää lumivyöryt ja lentotapaturman, niin tässä sulle jotain mistä ammentaa inspiraatiota: fi.wikipedia.org/wiki/Andien_lento-onnettomuus_1972oon lukenu tosta kirjankin, yks dramaattisimpia tositarinoita mitä oon koskaan kuullu. ei jumpe luin pari lausetta ja innostuin jo nyt tiedän mitä teen roolipeli ilmestyy parin päivän sisällä )))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 22, 2015 21:57:22 GMT
en oo ikinä roolinu lentotapaturma- lumivyöryropessa, jostain syystä en vaan oo ikinä menny mukaan sellaseen, tai sitten oon meinannu, mut se on ollu täynnä mut jos haluat yhdistää lumivyöryt ja lentotapaturman, niin tässä sulle jotain mistä ammentaa inspiraatiota: fi.wikipedia.org/wiki/Andien_lento-onnettomuus_1972oon lukenu tosta kirjankin, yks dramaattisimpia tositarinoita mitä oon koskaan kuullu. ei jumpe luin pari lausetta ja innostuin jo nyt tiedän mitä teen roolipeli ilmestyy parin päivän sisällä ))) ah, jes, ihanaa!!! tuun aika satavarmasti mukaan, ilmottele toki kun julkaset sen 8))
|
|
|
Post by wifix on Oct 22, 2015 22:00:02 GMT
ei jumpe luin pari lausetta ja innostuin jo nyt tiedän mitä teen roolipeli ilmestyy parin päivän sisällä ))) ah, jes, ihanaa!!! tuun aika satavarmasti mukaan, ilmottele toki kun julkaset sen 8)) tottakai 8)
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:15:41 GMT
Catlandin on kirottu paikka.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 23:05:26 GMT
roolaus </3
|
|