|
Post by petefromtheshop on Oct 19, 2015 12:56:01 GMT
ja hyvällä tarkotan jotain oikeesti laadukkaita/hauskoja/kiinnostavia tv-sarjoja ja -ohjelmia
ja näihin ei siis sisälly posset ja putoukset, jenkkien dramatisoidut dokumentit (lentoturmatutkinnat ja maailmanloppuhömpötykset) eikä myöskään suurin osa tosi tv-ohjelmista (ensitreffit alttarilla ja vastaavaa)
ja älkää ees ehottako simpsoneita, ne tulee jo korvista ulos
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 19, 2015 12:57:01 GMT
keskinkertaset ja sitä paremmat komediat menee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 19, 2015 12:59:22 GMT
ainii, unohin tärkeimmän:
EI SALKKAREITA!!!
|
|
|
Post by Jp on Oct 19, 2015 13:13:15 GMT
Arrow, family guy, south park, how i meet you mother
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 19, 2015 14:25:31 GMT
Arrow, family guy, south park, how i meet you mother katoin arrowia ekat kaks kautta mut sit tipuin kärryiltä kun en enää muistanu kattoo sitä :Dd how i met your mother on kans aika jees, eiks foxilta tuu niitä jaksoja?
|
|
|
Post by Jp on Oct 19, 2015 15:06:13 GMT
Arrow, family guy, south park, how i meet you mother katoin arrowia ekat kaks kautta mut sit tipuin kärryiltä kun en enää muistanu kattoo sitä :Dd how i met your mother on kans aika jees, eiks foxilta tuu niitä jaksoja? joo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 19, 2015 15:12:53 GMT
katoin arrowia ekat kaks kautta mut sit tipuin kärryiltä kun en enää muistanu kattoo sitä :Dd how i met your mother on kans aika jees, eiks foxilta tuu niitä jaksoja? joo meinasin et vois ostaa dvd-boxina kaikki kaudet mut liian kallista mun kukkarolle tai noh, oon vaan pihi
|
|
|
Post by marrasaamu on Oct 20, 2015 13:22:42 GMT
Silta. En tosin oo kattonu ku pari jaksoo mut mun kaks tv-hifistikaveria sanoo et se on hyvä joten kai se on.
|
|
|
Post by Arabella on Oct 20, 2015 13:26:00 GMT
meinasin et vois ostaa dvd-boxina kaikki kaudet mut liian kallista mun kukkarolle tai noh, oon vaan pihi hanki netflix ja kato sieltä
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 20, 2015 14:16:44 GMT
tbh mulla ei oo aavistustakaan mitä tv:stä tulee nykyään, en omista telkkarii (tai no omistan, mut se on putki-tv eikä kiinni verkossa)
|
|
|
Post by swordsman on Oct 30, 2015 14:13:03 GMT
kielsit jenkkijutut ja tosi-tv-sarjat, mut ootko ikinä kattonu Amazing Racea? :-D tällä hetkellä kolmoselta tulee vissiin joskus johonkin huonoon aikaan jotain uusintoja, enkä ehkä suosittele kattomisen alottamista ihan kauden keskeltä, mut silti, ite ainakin tykkään siitä sarjasta aika paljon.
näytellyt sarjat joita mä seuraan on aika syöpää nykyään, joten en ees viitti niitä ruveta tässä suosittelemaan :--D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 6, 2015 10:56:27 GMT
Katon telkkarista vaan Robaa ja Sykettä niin en osaa kyl sanoa :DDD Varsinkin Syke on hyvää paskaa though
|
|
|
Post by marrasaamu on Nov 9, 2015 6:03:53 GMT
Katon telkkarista vaan Robaa ja Sykettä niin en osaa kyl sanoa :DDD Varsinkin Syke on hyvää paskaa though Syke smiley11
|
|
|
Post by Miopod on Jun 21, 2016 20:00:27 GMT
Ykköseltä ja kakkoselta ja teemalta tulee aika hyviä juttuja.
Toisinsanoen yleisradiolla on laatukanavat.
En hirveesti seuraa suomen telkkaria ku ei sieltä juurikaa tuu ikinä mitää hyvää.
//nostan tän aiheen täältä syvyyksistä taas
|
|
|
Post by cyu on Jun 21, 2016 21:43:51 GMT
Koska en oo jaksanu ladata kanavia uudestaan niin en oo kattonu telkkaria johonkin 4 kuukauteen eli en tosiaankaan tiedä
|
|