|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 17:48:59 GMT
no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma? mä pelkäsin sitä pienenä ihan kauheesti! siinä oli muistaakseni aina alussa sellanen kohta jossa se käveli nuuhkien ympäriinsä silleen "mikä täällä haisee?", ja sit olin aina ihan kauhuissani kun se tuli siihen ihan lähelle ruutua ja sano "oletko se sinä?" tai jotain :---D :---DD en ees muistanu tota, oon varmaan traumatisoitunu niin pahasti
|
|
|
Post by Magnifique on May 5, 2017 12:51:58 GMT
no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma? mä pelkäsin sitä pienenä ihan kauheesti! siinä oli muistaakseni aina alussa sellanen kohta jossa se käveli nuuhkien ympäriinsä silleen "mikä täällä haisee?", ja sit olin aina ihan kauhuissani kun se tuli siihen ihan lähelle ruutua ja sano "oletko se sinä?" tai jotain :---D joo se on iha hirvee se alku. ja koko ohjelma muutenki
|
|
|
Post by Miopod on Oct 22, 2017 10:55:57 GMT
tuun tänne häpeällisenä myöntämään etten oo ikinä kattonu pokemonia koska se oli mun mielestä aivan hirvee. no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma? Mä en tykänny siitä siks että se tuli aina just ennen Winx Clubia ja ootin ihan täpinöissäni uusinta winx-jaksoo ja sinisen talon nalle vaan jatku ja jatku. :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 23, 2017 16:46:18 GMT
no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma? Mä en tykänny siitä siks että se tuli aina just ennen Winx Clubia ja ootin ihan täpinöissäni uusinta winx-jaksoo ja sinisen talon nalle vaan jatku ja jatku. :DD :DDDD lol mulla taas code lyoko oli se mitä ootin, en kyl muista mikä ohjelma ennen sitä aina tuli mut varmaan vihasin sitä
|
|
|
Post by Miopod on Oct 24, 2017 10:33:44 GMT
Mä en tykänny siitä siks että se tuli aina just ennen Winx Clubia ja ootin ihan täpinöissäni uusinta winx-jaksoo ja sinisen talon nalle vaan jatku ja jatku. :DD :DDDD lol mulla taas code lyoko oli se mitä ootin, en kyl muista mikä ohjelma ennen sitä aina tuli mut varmaan vihasin sitä !!! Code Lyoko oli se juttu mulla vasta winxhulluuden jälkeen joskus yläasteella. Mä en muista tulikse jossainvaihees maikkarilta, mut se tuli ainaki sub juniorilta ja meillä ei ollu sitä nii menin aina kaverin työ kattomaan sitä :DD Sit osasin jo sen verran enkkuaki että aloin kattoon niitä jostain youtubesta enkuksi ilman tekstityksiä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 27, 2017 14:29:53 GMT
:DDDD lol mulla taas code lyoko oli se mitä ootin, en kyl muista mikä ohjelma ennen sitä aina tuli mut varmaan vihasin sitä !!! Code Lyoko oli se juttu mulla vasta winxhulluuden jälkeen joskus yläasteella. Mä en muista tulikse jossainvaihees maikkarilta, mut se tuli ainaki sub juniorilta ja meillä ei ollu sitä nii menin aina kaverin työ kattomaan sitä :DD Sit osasin jo sen verran enkkuaki että aloin kattoon niitä jostain youtubesta enkuksi ilman tekstityksiä. mä ja mun kaveri katottiin sitä ihan hulluna joskus 5-6 luokalla :'DDD se oli kunnon obsessio
|
|
|
Post by Miopod on Oct 27, 2017 16:48:57 GMT
!!! Code Lyoko oli se juttu mulla vasta winxhulluuden jälkeen joskus yläasteella. Mä en muista tulikse jossainvaihees maikkarilta, mut se tuli ainaki sub juniorilta ja meillä ei ollu sitä nii menin aina kaverin työ kattomaan sitä :DD Sit osasin jo sen verran enkkuaki että aloin kattoon niitä jostain youtubesta enkuksi ilman tekstityksiä. mä ja mun kaveri katottiin sitä ihan hulluna joskus 5-6 luokalla :'DDD se oli kunnon obsessio Mä aloin kattoon kutosella ja katoin sitä varmaan koko yläasteen ajan. Sit olin ihan kikseis Code Lyoko Evolutionista ja katoin sitä ranskaksi youtubesta vaikken mitään ymmärtänytkää :DD Se franchise ei vissiin myy enää oikeen ku ne on nyt luvallisesti laittanu kaikki vanhat Code Lyoko jaksot ilmaseksi suomeksi ja englanniksi virallisille Code Lyoko youtubekanaville
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:08:30 GMT
nyt se soi mun päässä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 20:28:08 GMT
mä ja mun kaveri katottiin sitä ihan hulluna joskus 5-6 luokalla :'DDD se oli kunnon obsessio Mä aloin kattoon kutosella ja katoin sitä varmaan koko yläasteen ajan. Sit olin ihan kikseis Code Lyoko Evolutionista ja katoin sitä ranskaksi youtubesta vaikken mitään ymmärtänytkää :DD Se franchise ei vissiin myy enää oikeen ku ne on nyt luvallisesti laittanu kaikki vanhat Code Lyoko jaksot ilmaseksi suomeksi ja englanniksi virallisille Code Lyoko youtubekanaville Se Evolution oli niin hämy :DDDD näin joskus jonkun pätkän siitä ja mietin et MITÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 20:28:44 GMT
olin jo et ?? kun unohin mistä tässä keskustelussa oli alunperin kyse :'' DDD
|
|
|
Post by Miopod on Oct 29, 2017 22:18:39 GMT
Mä aloin kattoon kutosella ja katoin sitä varmaan koko yläasteen ajan. Sit olin ihan kikseis Code Lyoko Evolutionista ja katoin sitä ranskaksi youtubesta vaikken mitään ymmärtänytkää :DD Se franchise ei vissiin myy enää oikeen ku ne on nyt luvallisesti laittanu kaikki vanhat Code Lyoko jaksot ilmaseksi suomeksi ja englanniksi virallisille Code Lyoko youtubekanaville Se Evolution oli niin hämy :DDDD näin joskus jonkun pätkän siitä ja mietin et MITÄ William oli aika håt. Ja ne näyttelijät muutenki näytti kivasti tosi paljo niiltä hahmoiltaan.
|
|