|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 19:40:46 GMT
jutta ... en oo ikinä kattonu digimonia OON IHAN HIRVEEN PETTYNY ITTEENI JA ELÄMÄÄNI En voi uskoa tätä Miten oot voinu elää lapsuutes ilman et oot kuullu sitä legendaarisen huonoa suomidubbia (mä pikemminkin mietin miten te ootte voinu kuunnella sitä ja olla yhä elossa) no niinpä! mun lapsuus jäi vajavaiseks
|
|
|
Post by Arabella on Apr 29, 2017 20:35:43 GMT
MUUTTAMALLA HAHMOAAN UNELMAT ME VOIDAAN PELASTAA vai onks se ne en oo ikinä päässy siitä selvyyteen Jatkoin Digimonilla koska Pokemon loppui jo ( jutta ... en oo ikinä kattonu digimonia OON IHAN HIRVEEN PETTYNY ITTEENI JA ELÄMÄÄNI en oo mäkään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:02:14 GMT
jutta ... en oo ikinä kattonu digimonia OON IHAN HIRVEEN PETTYNY ITTEENI JA ELÄMÄÄNI en oo mäkään huh mä jo luulin et oon ainoo sivistymätön moukka
|
|
|
Post by Arabella on Apr 29, 2017 21:09:09 GMT
huh mä jo luulin et oon ainoo sivistymätön moukka voit hei aina luottaa siihen että vähintään mä oon sivistymätön moukka
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:13:27 GMT
huh mä jo luulin et oon ainoo sivistymätön moukka voit hei aina luottaa siihen että vähintään mä oon sivistymätön moukka kiitti oot ihan kiva moukka kyl niiku ei kaikkiin moukkiin voi luottaa
|
|
|
Post by Arabella on Apr 29, 2017 21:19:45 GMT
voit hei aina luottaa siihen että vähintään mä oon sivistymätön moukka kiitti oot ihan kiva moukka kyl niiku ei kaikkiin moukkiin voi luottaa voi kiitos se on niinku se mun rooli tässä maailmassa ihan kiva moukka
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:28:03 GMT
kiitti oot ihan kiva moukka kyl niiku ei kaikkiin moukkiin voi luottaa voi kiitos se on niinku se mun rooli tässä maailmassa ihan kiva moukka ihan hyvä rooli se on mieti nyt saattasit yhtä hyvin olla vaikka toukka
|
|
|
Post by Arabella on Apr 29, 2017 21:36:51 GMT
voi kiitos se on niinku se mun rooli tässä maailmassa ihan kiva moukka ihan hyvä rooli se on mieti nyt saattasit yhtä hyvin olla vaikka toukka no ois toukkaki varmaan ihan jees voisin vaan ryömiä ja syödä tai no teen sitä kyl jo nyt
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:47:25 GMT
ihan hyvä rooli se on mieti nyt saattasit yhtä hyvin olla vaikka toukka no ois toukkaki varmaan ihan jees voisin vaan ryömiä ja syödä tai no teen sitä kyl jo nyt no oot vähän tommonen toukkamoukka
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 30, 2017 12:27:58 GMT
Oon Pete ja Rapu erittäin pettynyt teihin
|
|
|
Post by Magnifique on May 1, 2017 15:20:40 GMT
tuun tänne häpeällisenä myöntämään etten oo ikinä kattonu pokemonia koska se oli mun mielestä aivan hirvee.
|
|
|
Post by digimonkaiser on May 4, 2017 9:09:11 GMT
MUUTTAMALLA HAHMOAAN UNELMAT ME VOIDAAN PELASTAA vai onks se ne en oo ikinä päässy siitä selvyyteen Jatkoin Digimonilla koska Pokemon loppui jo ( jutta ... en oo ikinä kattonu digimonia OON IHAN HIRVEEN PETTYNY ITTEENI JA ELÄMÄÄNI Nyt vaan sitten äkkiä kattomaan! Harmi ettei vaan suomidubbeja taida enää löytyä youtubesta ):
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 9:40:33 GMT
jutta ... en oo ikinä kattonu digimonia OON IHAN HIRVEEN PETTYNY ITTEENI JA ELÄMÄÄNI Nyt vaan sitten äkkiä kattomaan! Harmi ettei vaan suomidubbeja taida enää löytyä youtubesta ): mhm pitää laittaa vhs:sät pyörimään ja pitää digimon-ilta! tosin harmi kyllä meillä ei taida olla niitä nauhallakaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 9:49:07 GMT
tuun tänne häpeällisenä myöntämään etten oo ikinä kattonu pokemonia koska se oli mun mielestä aivan hirvee. no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma?
|
|
|
Post by swordsman on May 4, 2017 13:05:40 GMT
tuun tänne häpeällisenä myöntämään etten oo ikinä kattonu pokemonia koska se oli mun mielestä aivan hirvee. no nyt kun tää keskustelu muuttu rippituoliks niin voin varmaan myös myöntää etten voinu sietää sinisen talon nallee siis_sinisen talon nalle_ eiks se oo sellanen universaali lapsuuden lempiohjelma? mä pelkäsin sitä pienenä ihan kauheesti! siinä oli muistaakseni aina alussa sellanen kohta jossa se käveli nuuhkien ympäriinsä silleen "mikä täällä haisee?", ja sit olin aina ihan kauhuissani kun se tuli siihen ihan lähelle ruutua ja sano "oletko se sinä?" tai jotain :---D
|
|