|
Post by pahvi on Oct 6, 2015 20:37:24 GMT
ai että toisen asteen polynomeja
...entä jos ei
LITTLE HELP NEEDED HERE SEND HELP IM GONNA STAB MYSELF
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 6, 2015 20:46:54 GMT
Mitä ne edes oli :DDDDD
|
|
|
Post by pahvi on Oct 6, 2015 20:47:06 GMT
|
|
|
Post by pahvi on Oct 6, 2015 20:48:21 GMT
Toisen asteen polynomi eli kvadraattinen funktio on matematiikassa polynomifunktio, jonka asteluku on 2. Se on yleinen yhden muuttujan funktio.
|
|
|
Post by pahvi on Oct 6, 2015 20:48:37 GMT
T. meiksyn kirja
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 6, 2015 20:55:09 GMT
Toisen asteen polynomi eli kvadraattinen funktio on matematiikassa polynomifunktio, jonka asteluku on 2. Se on yleinen yhden muuttujan funktio. Tajusin sanan matikka ja funktio
|
|
|
Post by pahvi on Oct 7, 2015 7:51:47 GMT
Toisen asteen polynomi eli kvadraattinen funktio on matematiikassa polynomifunktio, jonka asteluku on 2. Se on yleinen yhden muuttujan funktio. Tajusin sanan matikka ja funktio
|
|
|
Post by Jp on Oct 7, 2015 8:28:44 GMT
Tajusin sanan matikka ja funktio mä samat + sanan 2
|
|
|
Post by pahvi on Oct 7, 2015 11:22:18 GMT
|
|
|
Post by Jp on Oct 7, 2015 12:08:03 GMT
sana paraabeli sanoo sit mulle jo jotain... saatan tietää mistä puhutaan.
|
|
|
Post by Arabella on Oct 7, 2015 18:05:59 GMT
meillä oli joskus silleen että jos oli niinku muuttuja potenssiin kaks = jotain ja sit piti laskee sen muuttujan arvo silleen että otti niistä neliöjuuren, mutta en tiiä että onko teillä nyt jotain vähän monimutkasempaa
|
|
|
Post by Jp on Oct 7, 2015 19:26:21 GMT
meillä oli joskus silleen että jos oli niinku muuttuja potenssiin kaks = jotain ja sit piti laskee sen muuttujan arvo silleen että otti niistä neliöjuuren, mutta en tiiä että onko teillä nyt jotain vähän monimutkasempaa meil sama homma esim jos muuttuja olis x2 = 9 niin x:n arvo olis kolme... Luku kerrottuna itsellään on sen toinen potenssi luvun ollessa itse tämän toisesta potenssista otetun neliöjuuren vastaus.
|
|
|
Post by pahvi on Oct 8, 2015 3:18:44 GMT
meillä oli joskus silleen että jos oli niinku muuttuja potenssiin kaks = jotain ja sit piti laskee sen muuttujan arvo silleen että otti niistä neliöjuuren, mutta en tiiä että onko teillä nyt jotain vähän monimutkasempaa meil sama homma esim jos muuttuja olis x2 = 9 niin x:n arvo olis kolme... Luku kerrottuna itsellään on sen toinen potenssi luvun ollessa itse tämän toisesta potenssista otetun neliöjuuren vastaus. itken
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 10, 2015 12:43:31 GMT
toisen asteen yhtälön ratkaiseminen on sama ku kieris vähän aikaa lattialla, simppeliä mutta samalla tuntuu siltä ku siinä ei ois mitään mieltä se on oikeesti tosi helppoa. teet kaks tehtävää ja muut menee ittekseen matikka on aina kivaa kun mukana on numeroita
|
|