|
Post by sini on Oct 12, 2015 10:38:19 GMT
joo :-) lisään sut listaa sit ku meen koneelle :-) muute onks niia viel tääl pelailees? se oli nii kivsu tyty et vois tulla tänneki. en tiiä mut voin kysyy sitä :-)
|
|
|
Post by pokemon on Oct 12, 2015 10:44:56 GMT
muute onks niia viel tääl pelailees? se oli nii kivsu tyty et vois tulla tänneki. en tiiä mut voin kysyy sitä :-) juu
|
|
|
Post by sini on Oct 12, 2015 10:49:43 GMT
en tiiä mut voin kysyy sitä :-) juu haluisin roolaa jotaa mut en voi oikee edetä ilman roxiaa :-(
|
|
|
Post by pokemon on Oct 12, 2015 11:02:43 GMT
juu haluisin roolaa jotaa mut en voi oikee edetä ilman roxiaa :-( aa mä meinasin jo tuoda domin sen luo vähä kertoo karui faktoi mutten uskaltanu etten keskeytä :DD
|
|
|
Post by sini on Oct 12, 2015 11:06:53 GMT
haluisin roolaa jotaa mut en voi oikee edetä ilman roxiaa :-( aa mä meinasin jo tuoda domin sen luo vähä kertoo karui faktoi mutten uskaltanu etten keskeytä :DD tuo vaa :-D haluun roolaa :-D
|
|
|
Post by pokemon on Oct 12, 2015 11:45:53 GMT
Domitienne huokaisee, kun taas tajuaa, että uusia ihmisiä oli taas tulossa. Se sai naisen aina ahdistuneeksi, kun muisti vielä oman tulonsa - tummaverikkö oli vain huutanut ja itkenyt, häntä oli vain pelottanut niin paljon. Kuitenkin se sai naisen olemaan vihainen itselleen, koska hän ei halunnut näyttää toisille olevansa mitenkään heikko, eikä haluaisi avauta kenellekkään muutenkaan. Ilmeisesti Dale oli kuitenkin jo ehtinyt lähteä tarvikkeiden kanssa, joten tuskinpa hänen apuaan enään tarvittaisiin. Tummaverikön kyllä pitäisi mennä katsomaan mitä tuolla tapahtuisi, kuitenkin vähän etäämmältä - ainakin ensin. Naisenalku haroo hiuksiaan paremmin povelleen, kun askeltaa mökistä ulos, uteliaasti muurin vieressä kävellen hän huomaa Dalen ja uude naisen, joka oli pelokkaan oloinen.
" Dale heti ahdistelemassa. " nainen tyytyy virnuilemaan, koska kyllä hän tiesi miltä blondista tuntui - ihan tuntemattomia ihmisiä ympärillä ja vielä poika, joka pahimmassa tapauksessa voisi tehdä vaikka mitä toiselle - vaikkei Dale toiselle mitään tekisi, mutta mistäs sitä blondi olisi voinut tietää. " Haha, tervetuloa labyrinttin, et tule pääsemään täältä luultavasti enää koskaan pois, jos noi juoksijat ei osaa hoitaa hommiaan. " Domitienne vain hymähtää, kun esittelee hyvin hienotunteisesti asiansa, mikä saisi heikoimman ihmisen sekoamaan. Toinen kertoo, että ei muista omaa nimeaan, joka saa vain naisen pyöräyttelemään päätään. " Joo, etkä välttämättä muista nimeäs vielä huomennakaan. Ehkä ylihuomenna muistat tai et sitten koskaan, ei sitä tiedä. " nainen mutisee, kun katselee toista päästä varpaisiin. Toinen oli jännittyneen oloinen, eikä tummaverikön sanat varmastikkaan auttaneet yhtään.
|
|
|
Post by pokemon on Oct 12, 2015 11:48:02 GMT
onko muute niia vastaillut? ku mulla ois ideoita sen mahdollisen naisen/miehen varalle.
|
|
|
Post by sini on Oct 12, 2015 11:50:01 GMT
onko muute niia vastaillut? ku mulla ois ideoita sen mahdollisen naisen/miehen varalle. ei oo viel :-(
|
|
|
Post by sini on Oct 12, 2015 12:12:18 GMT
käyn syömäs vähä jotaa nii roolaan sit :-)
|
|
|
Post by Jp on Oct 12, 2015 12:58:56 GMT
käyn syömäs vähä jotaa nii roolaan sit :-) Pitäiskö mun vaihtaa Acen kuva.... näyttääköhän se edes yhtään ikäiseltään...oon suorastaan surkea arvelemaan ihmisten ikiä.
|
|
|
Post by sini on Oct 12, 2015 13:26:51 GMT
Racquel seisoi jännittyneenä miehen edessä, yrittäen pysyä rauhallisena, mikä tässä tilanteessa oli suoraan sanottuna hyvinkin vaikeaa. Mitenkään hän ei pystynyt luottamaan mieheen, hän ei uskaltanut luottaa mieheen, jonka olemassa olosta ei ole aikaisemmin tiennyt mitään. Oli vaikea luottaa henkilöön, jonka oli tiennyt vain muutamien minuuttien verran. Katse siirtyi pian naishenkilöön, joka saapui kaksikon luokse ja hermostuneesti nainen puri alahuultaan. Jostain kumman syystä tummatukkainen nainen sai vaaleaverikön ottamaan pari askelta taaksepäin. Jonkinlaisen pahan aavistuksen nainen sai toisesta tytöstä. Ehkä hän oli miehen kumppani ja oli mustasukkainen? Hellästi nainen puri alahuultaan, kuunnellen naisen ensimmäisen lauseen, joka sai naisen silmät pyöristymään. Häntä pelotti, että jos miehellä sattuikin olemaan sellainen maine. Saattoi toki kyseessä olla myös vitsi, mutta nainen oli vielä niin pihalla kaikesta, ettei osannut ajatella sitä vitsinä. "Labyrintti?", vaaleaverikkö päätyy kysymään ihmeissään. Hän ei ollenkaan tiennyt, mitä nainen sillä tarkoitti. Kaikki oli aivan sekavaa ja tämä tuntui älyttömän kauhealta. Racquel halusi vain pois tästä tilanteesta, kunpa kaikki olisi vain jotain hullua painajaista. "Minkä ihmeen takia? Mitä tämä edes on? Jotain sairasta pelleilyäkö?", nainen jatkaa kyselyään, yrittäen hengittää mahdollisimman rauhallisesti, mutta tuntui epäonnistuvan siinä, josta johtuen hengitys oli hyvinkin epätasaista. Nainen yritti päänsä sisällä kuitenkin rauhoitella itseään.
|
|
|
Post by MayMay on Oct 12, 2015 18:46:16 GMT
Minä taas tälleen tyylikkäästi myöhässä... Juu pitäiskö miun nyt alkuun siis roolia se Elia hilautumaan pois sieltä laatikosta vai?
|
|
|
Post by Jp on Oct 12, 2015 18:47:15 GMT
Minä taas tälleen tyylikkäästi myöhässä... Juu pitäiskö miun nyt alkuun siis roolia se Elia hilautumaan pois sieltä laatikosta vai? hiilaa jos haluut.
|
|
|
Post by MayMay on Oct 12, 2015 19:10:40 GMT
Elia oli nostanut katseensa ylös vain kerran, aikalailla heti sen jälkeen kun oli herännyt tästä rautaisesta laatikosta, mutta samantien oli tämä painanut päänsä polviin kieltäen itseltään paniikkiin joutumisen. Brunette ei suoraan sanottuna muistanut itsestään mitään, eikä kyllä mistään muustakaan ja tämä asia oli ensimmäinen, joka Elialla oli päähänsä tullut ja meinannut aiheuttaa paniikin. Toinen asia joka pyöri nuoren naisen mielessä oli, että mitä nyt tapahtuisi? Kuolisiko hän vai mitä hänelle tehtäisiin. Yksikään kyynel ei antanut tullakseen, vaikka eihän itkeminen kyllä asiaa olisi sinänsä auttanutkaan. Pian havaitsi tummahiuksinen silmäkulmastaan, kuinka valo tulvi pikkuhiljaa laatikkoon ja ylhäältä alkoi kuulua ääntä. Elia antoi viimein itselleen luvan katsoa ylös ja auringon valo suorastaan sokaisi, ilmeisesti pitkän hämärässä olon jälkeen. Kun silmät hiukan tottuivat kirkkaampaan valoon päätti tyttö yrittää päästä ylös, vaikka tällä ei tosiaan ollut aavistustakaan tulisiko onnistumaan. Ruskea hiuksinen nousi jaloilleen ja koetti hapuilla kädensijaa. Hiukan tokkuraisesta olostaan huolimatta koetti Elia hypätä, jotta ylettyisi ottamaan kiinni laatikon reunoista. Sinisilmäinen sai tukevan otteen ylhäältä ja koetti kivuta ylös. Tosin kävi ilmi, etteivät tämän käsivoimat olleet kovin loistavat, sillä ylös kiipeäminen kävi melko vaivalloisesti. Lopulta tämä sai ylävartalonsa maanpinnalle ja kieräytti itsensä sitten kokonaan nurmikolle. Elia jäi makaamaan joksikin aikaa maahan tietämättä olin paikastaan muuta kuin sen, että todennäköisesti oltiin maanpinnalla, eikä enää ollut pimeää. Muuta tyttö ei oikeastaan tiennyt. Ei omaa nimeään, ei mitään edeltävistä tapahtumista, siis eipä juuri mitään, minkä luulisi olevan hyvin itsestään selvä asia.
|
|
|
Post by paskarusina on Oct 13, 2015 17:13:55 GMT
tuunks uuel vai vanhal?
|
|