|
Post by MayMay on Oct 20, 2015 19:41:18 GMT
"Kuka hullu meitä oikein tänne 'labyrinttiin' lähettää?" ELIA kysyi tällä kertaa neutraalimmalla äänensävyllä, eikä kuulostanut enää niin järin vihaiselta tai mitään. "Olisi varmaan huomattavasti helpompaa löytää töitä jos ensin kertoisit mitä töitä on tarjolla. Näin muuten vaan, jos minä olen tulokas, oletko sinä sitten ollut täällä kovinkin pitkään?" Nuori nainen sanoi itseään vanhemmalle ja jäi odottamaan vastausta tuon eteen kädet puuskassa, sinisten silmien terävä katse järkähtämättömänä miehen silmiin suunnattuna. Elia ei enää ollut niin järin vihainen, mutta saattoihan olla, että tuo toinen saisi tämän uudelleen suuttumaan sillä kyllähän tuo mies käyttäytyi melko töykeästi, ainakin Elian mittapuulla. isaac - seuraili ruskeahiuksisen tulokkaan eleitä ja puheita hetken ajan mitään sanomatta, nojaillen vain kaikessa rauhassa kivimuuriin ja antaen raikkaan tuulen sekoittaa hiuksiaan. Häntä ei tuolla hetkellä niinkään kiinnostanut puhua töistä, taikka muusta samankaltaisesta, sen sijaan herra olisi vain halunnut nauttia ansaitusta vapaa-ajastaan, jota ei edes kovinkaan paljoa ollut. Hiuksiaan siistien laski hän katseensa nyt puolestaan takaisin maahan, syvän haukoituksen livahtaessa tummaverikön huulten välistä, jonka jälkeen katse palautui välittömästi takaisin sinisiin silmiin. "Hieman vajaa kaksi vuotta", Isaac mumisi hiljaisesti, lihaksiaan samanaikaisesti venytellen, jaksamatta ottaa minkäänlaista kantaa tytön kiinnostukseen erilaisista työpaikoista. /tökeröä Vajaa kaksi vuotta? Kyllähän ELIA oli olettanut, että toinen olisi ollut täällä jo melko pitkään, mutta vastaus oli silti melko yllättävä. "No jos kerran olet täällä niin pitkään ollut, niin voit siis varmaan samantien kertoa minulle hiukan enemmän tästä paikasta, koska oletan, että olet melko lailla perillä tästä kaikesta, vai?" Tummahiuksinen sanoi kohottaen nyt kysyvästi kulmiaan. Elia oli saanut tähän mennessä vain yhden ainoan vastauksen ja vain yhteen kysymykseen, vaikka kysymyksiä oli monta. "Se on jo muuten epäkohteliasta kun et kerro edes nimeäsi ja miltei ilkeää kun et edes kerro minulle koko jutusta muutakuin sen, että paikan nimi on labyrintti ja lisäksi ehdotat minulle töiden hankkimista, mutta jätät kertomatta sen enempää tarjolla olevista töistä", Nuori nainen tuhahti. //Onpas tönkköä :/
|
|
|
Post by kisukuningatar on Oct 22, 2015 12:45:25 GMT
catherine -- 17 -- keltanokka --- ei vielä työtä -- kisukuningatar
|
|
|
Post by sini on Oct 24, 2015 17:11:20 GMT
catherine -- 17 -- keltanokka --- ei vielä työtä -- kisukuningatar keltanokalla on nyt tosi vaikea alottaa, koska laatikko on vast tullu ja molemmat keltanokat on jo tullu sieltä
|
|
|
Post by sini on Oct 24, 2015 17:35:14 GMT
wifix roolaan sulle heti ku keksin jotaa
|
|
|
Post by obrien on Oct 27, 2015 17:34:45 GMT
esmee -- 22 -- vanha - kolme vuotta -- juoksija -- emilia
|
|