|
Post by petefromtheshop on Sept 15, 2015 17:42:39 GMT
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 15, 2015 18:23:00 GMT
Äh mulle ei tuu mitään mahtavimpia juttuja mieleen vaikka niitä varmasti on. :-D
No mut Popedan keikalla kukaan ei oo oksentanu lavalle paitsi kerran. Varsinki 80-luvulla meininki oli kyllä sellasta että varmasti muutamaan kertaan on bändin jäsenet käyny heittää pitkää sylkee kesken keikan, mut ei koskaan lavalle. Kunnes sitten herran vuonna 2005 basisti Mellu päätti katkaista hyvän yli 25-vuotisen oksentamattomuusputken tulemalla lavalle myyräkuumeessa (ja siis täysin selvin päin). Kuumetta oli ollu 40 astetta ja kesken keikan se joutuki sitte ensiapuun. Mutta respect kyllä miehelle, ei ois monesta tollasee.
Yö-yhtyeen basisti on joku hihhuli. Se kuulemma koristelee keikkareissuilla hotellihuoneensa aina jollain vesiputouksilla ja buddhapatsailla.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 15, 2015 18:37:41 GMT
No siis öö oon vieläkin mesmeröityny siitä, et Mewin mukaan niiden eka biisi ikinä oli nimeltään Sex Maniac koska... se ei vaan sovi niiden tyyliin ollenkaan :DD Ja mua naurattaa aina kun selaan niiden diskografiaa Spotifyssa ja sit siellä on joku joulukokoelma, josta löytyy siis Mewin She Came Home for Christmas. Saattaa kuulostaa ihan sopivalta, mut ei se vaan oo koska se biisi kertoo raiskauksesta/insestistä.
... oon varmaan kertonu aika monta jännää Beatles-faktaa kyllä ja just nyt mulle tulee mieleen vaan jotain faktoja niiden seksielämästä enkä ehkä oikein viittis avautua niistä :DD
Ja Placebo nyt on muuten vaan jännä. Mun pää lyö tyhjää miks Pete kysyt näin vaikeita!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 15, 2015 18:41:02 GMT
No siis öö oon vieläkin mesmeröityny siitä, et Mewin mukaan niiden eka biisi ikinä oli nimeltään Sex Maniac koska... se ei vaan sovi niiden tyyliin ollenkaan :DD Ja mua naurattaa aina kun selaan niiden diskografiaa Spotifyssa ja sit siellä on joku joulukokoelma, josta löytyy siis Mewin She Came Home for Christmas. Saattaa kuulostaa ihan sopivalta, mut ei se vaan oo koska se biisi kertoo raiskauksesta/insestistä. ... oon varmaan kertonu aika monta jännää Beatles-faktaa kyllä ja just nyt mulle tulee mieleen vaan jotain faktoja niiden seksielämästä enkä ehkä oikein viittis avautua niistä :DD Ja Placebo nyt on muuten vaan jännä. Mun pää lyö tyhjää miks Pete kysyt näin vaikeita!! :DDDDd kaikki helpot kysymykset on jo kysytty
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 15, 2015 18:43:05 GMT
Äh mulle ei tuu mitään mahtavimpia juttuja mieleen vaikka niitä varmasti on. :-D No mut Popedan keikalla kukaan ei oo oksentanu lavalle paitsi kerran. Varsinki 80-luvulla meininki oli kyllä sellasta että varmasti muutamaan kertaan on bändin jäsenet käyny heittää pitkää sylkee kesken keikan, mut ei koskaan lavalle. Kunnes sitten herran vuonna 2005 basisti Mellu päätti katkaista hyvän yli 25-vuotisen oksentamattomuusputken tulemalla lavalle myyräkuumeessa (ja siis täysin selvin päin). Kuumetta oli ollu 40 astetta ja kesken keikan se joutuki sitte ensiapuun. Mutta respect kyllä miehelle, ei ois monesta tollasee. Yö-yhtyeen basisti on joku hihhuli. Se kuulemma koristelee keikkareissuilla hotellihuoneensa aina jollain vesiputouksilla ja buddhapatsailla. ei vitsi lavalle oksentaminen menee kyllä nyt mun "beforeIdie" -listaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 15, 2015 19:00:16 GMT
...nii ja Pulp muuten varmaan muistetaan parhaiten Jarvis Cockerin pyllistämisestä Michael Jacksonin keikalla youtu.be/wJluMi8bXYo...että sellasta :DD
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Sept 16, 2015 20:05:32 GMT
Hmm, noh Hypocrisy;llä oli levytyssopimus Nuclear Blastin kanssa jo ennen ku bändillä oli yhtäkään albumia, videota tai edes nimeä sovittuna. Tämäkin pumppu jaksanu äristä jo sellaiset 25 vuotta.
|
|
|
Post by sini on Sept 16, 2015 20:18:16 GMT
no en tiiä kiinnostaaks teit faktat little mixist tai one directionist :-( mut kuiteskii huhuttii et little mixilt kiellettii seksi niitten salute tourin ajaks
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 16, 2015 20:43:39 GMT
no en tiiä kiinnostaaks teit faktat little mixist tai one directionist :-( mut kuiteskii huhuttii et little mixilt kiellettii seksi niitten salute tourin ajaks ... mitä :DD
|
|
|
Post by Arabella on Sept 16, 2015 21:11:16 GMT
no öö en nyt tiiä keksinkö mitään erityisen kiinnostvaa mutta siis arctic monkeysin toisen albumin, favourite worst nightmaren nimeksi meinas tulla lesbian wednesdays ja kun ne oli tekemässä niiden viidettä levyä, rumpali matt helders mursi kätensä kun löi kännissä nyrkillä seinää eikä voinu soittaa ja kerran laulaja alex turner oli auttanu jotain tyttöä ja sen tytön poikaystävää pääsemään sisään tame impalan keikalle ilman lippuja ja alex oli kuulemma harrastanu seksiä julkisessa vesssassa sen tyttöystävän kanssa joskus ja kun ne 2007 voitti best british group-palkinnon brit-awardseissa niiden siinä puheessa alex sano vaan että "we are the arctic monkeys and we are the most fantastic" ja puhalsi torveen, eikä kuulemma edes muista siitä illasta paljoa mitään koska oli niin kännissä ne samalla voitti myös album of the year-palkinnon ja edellisenä vuonna ne voitti jonkun vuoden läpimurto palkinnon, eikä ne edes tiedä missä ne on, paitsi että joku niistä oli kitaristi jamie cookin jääkaapissa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 16, 2015 21:18:49 GMT
no öö en nyt tiiä keksinkö mitään erityisen kiinnostvaa mutta siis arctic monkeysin toisen albumin, favourite worst nightmaren nimeksi meinas tulla lesbian wednesdays ja kun ne oli tekemässä niiden viidettä levyä, rumpali matt helders mursi kätensä kun löi kännissä nyrkillä seinää eikä voinu soittaa ja kerran laulaja alex turner oli auttanu jotain tyttöä ja sen tytön poikaystävää pääsemään sisään tame impalan keikalle ilman lippuja ja alex oli kuulemma harrastanu seksiä julkisessa vesssassa sen tyttöystävän kanssa joskus ja kun ne 2007 voitti best british group-palkinnon brit-awardseissa niiden siinä puheessa alex sano vaan että "we are the arctic monkeys and we are the most fantastic" ja puhalsi torveen, eikä kuulemma edes muista siitä illasta paljoa mitään koska oli niin kännissä ne samalla voitti myös album of the year-palkinnon ja edellisenä vuonna ne voitti jonkun vuoden läpimurto palkinnon, eikä ne edes tiedä missä ne on, paitsi että joku niistä oli kitaristi jamie cookin jääkaapissa ... MIKÄ NÄITÄ BRITTIBÄNDEJÄ VAIVAA NYT OIKEASTI :DDDD
|
|
|
Post by Jp on Sept 17, 2015 4:20:59 GMT
no öö en nyt tiiä keksinkö mitään erityisen kiinnostvaa mutta siis arctic monkeysin toisen albumin, favourite worst nightmaren nimeksi meinas tulla lesbian wednesdays ja kun ne oli tekemässä niiden viidettä levyä, rumpali matt helders mursi kätensä kun löi kännissä nyrkillä seinää eikä voinu soittaa ja kerran laulaja alex turner oli auttanu jotain tyttöä ja sen tytön poikaystävää pääsemään sisään tame impalan keikalle ilman lippuja ja alex oli kuulemma harrastanu seksiä julkisessa vesssassa sen tyttöystävän kanssa joskus ja kun ne 2007 voitti best british group-palkinnon brit-awardseissa niiden siinä puheessa alex sano vaan että "we are the arctic monkeys and we are the most fantastic" ja puhalsi torveen, eikä kuulemma edes muista siitä illasta paljoa mitään koska oli niin kännissä ne samalla voitti myös album of the year-palkinnon ja edellisenä vuonna ne voitti jonkun vuoden läpimurto palkinnon, eikä ne edes tiedä missä ne on, paitsi että joku niistä oli kitaristi jamie cookin jääkaapissa ... MIKÄ NÄITÄ BRITTIBÄNDEJÄ VAIVAA NYT OIKEASTI :DDDD Me kaiķkihan säilytämme palkintojamme jääkaapissa.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 17, 2015 13:03:30 GMT
... MIKÄ NÄITÄ BRITTIBÄNDEJÄ VAIVAA NYT OIKEASTI :DDDD Me kaiķkihan säilytämme palkintojamme jääkaapissa. määki aina ok ei mulla oo mitään palkintoja mutta JOS OIS niin säilyttäisin kyllä jääkapissa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2015 15:15:08 GMT
no öö en nyt tiiä keksinkö mitään erityisen kiinnostvaa mutta siis arctic monkeysin toisen albumin, favourite worst nightmaren nimeksi meinas tulla lesbian wednesdays ja kun ne oli tekemässä niiden viidettä levyä, rumpali matt helders mursi kätensä kun löi kännissä nyrkillä seinää eikä voinu soittaa ja kerran laulaja alex turner oli auttanu jotain tyttöä ja sen tytön poikaystävää pääsemään sisään tame impalan keikalle ilman lippuja ja alex oli kuulemma harrastanu seksiä julkisessa vesssassa sen tyttöystävän kanssa joskus ja kun ne 2007 voitti best british group-palkinnon brit-awardseissa niiden siinä puheessa alex sano vaan että "we are the arctic monkeys and we are the most fantastic" ja puhalsi torveen, eikä kuulemma edes muista siitä illasta paljoa mitään koska oli niin kännissä ne samalla voitti myös album of the year-palkinnon ja edellisenä vuonna ne voitti jonkun vuoden läpimurto palkinnon, eikä ne edes tiedä missä ne on, paitsi että joku niistä oli kitaristi jamie cookin jääkaapissa ... MIKÄ NÄITÄ BRITTIBÄNDEJÄ VAIVAA NYT OIKEASTI :DDDD :DDDD ehkä se on se ilmasto jatkuva sade ajaa hulluks
|
|
|
Post by Jp on Sept 17, 2015 15:50:32 GMT
... MIKÄ NÄITÄ BRITTIBÄNDEJÄ VAIVAA NYT OIKEASTI :DDDD :DDDD ehkä se on se ilmasto jatkuva sade ajaa hulluks tai sit se yksitoikkoisuus Minkälainen sää tänään? sataa Huomenna? sataa Eilen? sataa Tänään? kato ulos... sataa
|
|