|
Post by paskarusina on Sept 18, 2015 3:45:34 GMT
emmä tiiä jos nää meijä tytsyt ois jonkunäkösii hyvii frendei ja sit näil ois tullu pient känää siint et se ois alkan säätää luckynkaa heeii, tähä vois sopii hyvin tää miten aattelin et tää tutustu luckynkaa. et tota joo toi käy, ja sit ku kerta lucky on malli nii se ois voinu tehä johonki esim. musiikkivideolle jotai eroottisempaa kohtausta mihi tarvittais jotain tanssitaidollista mallia tai jotai ja sit mun naine ois menny siihe ja sit vaa jotai siitä. siis ihan ehdotuksena toi ja siis vielä lisään, että mun nainen ei ois tajunnu, et toi oli se poika josta se sun tyty ois pitäny toi on iha hyvä mut siis niiku onks sinin tytsy ihastunu luckyy ja sit tää sun koittaa luckyy vai miten tää ny menee? onks sinin ihastunu luckyy mut sit lucky yrittää tot sun vai miten?
|
|
|
Post by pokemon on Sept 18, 2015 4:33:43 GMT
heeii, tähä vois sopii hyvin tää miten aattelin et tää tutustu luckynkaa. et tota joo toi käy, ja sit ku kerta lucky on malli nii se ois voinu tehä johonki esim. musiikkivideolle jotai eroottisempaa kohtausta mihi tarvittais jotain tanssitaidollista mallia tai jotai ja sit mun naine ois menny siihe ja sit vaa jotai siitä. siis ihan ehdotuksena toi ja siis vielä lisään, että mun nainen ei ois tajunnu, et toi oli se poika josta se sun tyty ois pitäny toi on iha hyvä mut siis niiku onks sinin tytsy ihastunu luckyy ja sit tää sun koittaa luckyy vai miten tää ny menee? onks sinin ihastunu luckyy mut sit lucky yrittää tot sun vai miten? mulle ei oo välii kumpi yrittää kumpaa
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 18, 2015 11:09:09 GMT
toi on iha hyvä mut siis niiku onks sinin tytsy ihastunu luckyy ja sit tää sun koittaa luckyy vai miten tää ny menee?onks sinin ihastunu luckyy mut sit lucky yrittää tot sun vai miten? mulle ei oo välii kumpi yrittää kumpaa no lucky yrittää vaik sit sun tyyppii
|
|
|
Post by sini on Sept 18, 2015 11:15:15 GMT
heeii, tähä vois sopii hyvin tää miten aattelin et tää tutustu luckynkaa. et tota joo toi käy, ja sit ku kerta lucky on malli nii se ois voinu tehä johonki esim. musiikkivideolle jotai eroottisempaa kohtausta mihi tarvittais jotain tanssitaidollista mallia tai jotai ja sit mun naine ois menny siihe ja sit vaa jotai siitä. siis ihan ehdotuksena toi ja siis vielä lisään, että mun nainen ei ois tajunnu, et toi oli se poika josta se sun tyty ois pitäny toi on iha hyvä mut siis niiku onks sinin tytsy ihastunu luckyy ja sit tää sun koittaa luckyy vai miten tää ny menee? onks sinin ihastunu luckyy mut sit lucky yrittää tot sun vai miten? mulle käy vaik toi jälkimmäinen et jos näil on kuiteskii menneisyyttä ja tää ois toivon et näil vois olla viel jotaa
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 18, 2015 12:54:05 GMT
toi on iha hyvä mut siis niiku onks sinin tytsy ihastunu luckyy ja sit tää sun koittaa luckyy vai miten tää ny menee? onks sinin ihastunu luckyy mut sit lucky yrittää tot sun vai miten? mulle käy vaik toi jälkimmäinen et jos näil on kuiteskii menneisyyttä ja tää ois toivon et näil vois olla viel jotaa juuuu
|
|
|
Post by sini on Sept 18, 2015 13:05:40 GMT
sitku katri on tehny lomakkeen nii voitais varmaa alotella :-)
|
|
|
Post by Jp on Sept 18, 2015 14:24:53 GMT
sitku katri on tehny lomakkeen nii voitais varmaa alotella :-) + ellen mä tuu mukaan...?
|
|
|
Post by sini on Sept 18, 2015 14:27:50 GMT
sitku katri on tehny lomakkeen nii voitais varmaa alotella :-) + ellen mä tuu .-mukaan...? no lomaketta vaan :-)
|
|
|
Post by Jp on Sept 18, 2015 14:42:49 GMT
Lomake; Kokonimi › Jose Ivan Arturo Ikä ja syntymäaika › 24, neljästoista. huhtikuuta Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › mies, biseksuaali sekä ? Ammatti/opiskelut › Jose työskentelee Downtownilla, yhdessä koulussa musiikinopettajana. Asunto › joo kirjoittelen Luonnekuvausta › heh Muuta › Jose asustaa Downtownin yhdessä kerrostalossa, joka sijaitsee lähellä keskustaa. Miehellä on lyhyt työmatka töihin, joka kestää vain noin viisitoistaminuuttia. Kaksikymmentäneljävuotias tulee toimeen pienten lasten kanssa ja nauttii pienempien seurasta. Josella on pikkuveli, jolla menee paremmin elämä, tai hänen pikkuveli asuu East Sidella. Hän viettää siskonsa kanssa aikaa, sillä kaksikolla on jonkinlainen pieni bändi. Miehen pikkuveli laulaa ja soittaa kitaraa sekä Jose soittaa rumpuja tai välillä bassoa. Arturo on musikaalinen sekä hän on pienestä pitäen viihtynyt musiikin parissa. Joskus nuorempana mies on halunut olla malli, mutta se jäi sivuun. Sillä musiikki ja opettajana oleminen vei asian sivuun. Jose on kuitenkin tyytyväinen elämäänsä, mitä hän elää. Hänellä on rakastava pikkuvwli sekä koira, joka on rodultaan ranskanbulldoggi. Koira on nimeltään Adria. male › jose ivan arturo › 24 › biseksuaali › emilia //Sain idean tosta työpaikasta... terkkari vai matikanope?
|
|
|
Post by pokemon on Sept 18, 2015 15:00:47 GMT
Lomake;
Kokonimi › domitienne veronica doreen bellamy Ikä ja syntymäaika › 19 ja 6. joulukuuta Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › nainen, hetero ja sinkku/säätöä? Ammatti/opiskelut › ammattitanssija, välillä mallina Asunto › veljensä kanssa, kerrostalossa, kaksiossa. sisustus on valkoista ja beigen sekoitusta Luonnekuvausta › en y jakssa Muuta ›
nainen › domitienne veronica doreen bellamy › 19 › hetero ja sinkku › katri
|
|
|
Post by Jp on Sept 18, 2015 15:02:17 GMT
//Mul on aivan järkyttävä ongelma en osaa päättää et otanko sirkustaiteilijan vai opettajan ammatiksi hahmolleni.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 18, 2015 15:02:35 GMT
mulle ei oo välii kumpi yrittää kumpaa no lucky yrittää vaik sit sun tyyppii oke 8)
|
|
|
Post by pokemon on Sept 18, 2015 15:03:15 GMT
//Mul on aivan järkyttävä ongelma en osaa päättää et otanko sirkustaiteilijan vai opettajan ammatiksi hahmolleni. ota vaik opettaja
|
|
|
Post by pokemon on Sept 18, 2015 15:09:21 GMT
+ ellen mä tuu .-mukaan...? no lomaketta vaan :-) mun lomake on valmis
|
|
|
Post by Angelus on Sept 18, 2015 15:12:19 GMT
Lomake; Kokonimi › Washington Jean-Claude Cooper Ikä ja syntymäaika › 33 ja 18. lokakuuta Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › Mies, bi & sinkku Ammatti/opiskelut › Nykyisin senaattori, mutta on työskennellyt myös asianajajana Asunto › -- Luonnekuvausta › -- Muuta › – neljästä sisaruksesta toiseksi nuorin → Washingtonin jokaisella sisaruksella on ainakin kaksi lasta, kun taas hänellä itsellään on ainoastaan yksi – oli aikaisemmin tervakeuhko, mutta lopetti aloittaessaan asianajajan opinnot – ravaa lähestulkoon kokoajan hakemassa kahvia, myöntää pitävänsä ehkä hieman liikaa kahvinjuonnista – kirjoittaa selvästi sekä oikealla että vasemmalla kädellä, mutta on mieltynyt enemmän oikealla kirjoittamiseen – pelailee silloin tällöin jalkapalloa huvin vuoksi ja käy ainakin kerran viikossa uimassa – puhuu sujuvasti ranskaa, saksaa ja japania englannin lisäksi – aikaisin aamulla herääminen ei ole hankalaa miehelle, mutta öisin nukkumaan meneminen on, koska hän joko valmistelee seuraavaa työpäiväänsä tai on keksinyt jotain tekemistä, mitä ei voi jättää seuraavalle päivälle – Washington matkustelee mielellään vapaa-aikanaan ja hänellä voi tulla vuodessa satoja matkustuspäiviä Mies › Washington Jean-Claude Cooper › 33 › bi & sinkku › Astra Attachment Deleted
|
|